#11926 Skrevet August 26, 2010 Nåken som vet om det går an å få tak i stabilisatorstag te golf 4 som e lenger en orginalt ? Tenke på den typen her : http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=194063&CarReference_ID=7781&CategoryType_ID=1 , eller må det sveisast ? Fekk montert KW istedenfor FK settet som stod på å nå tar det borti Sko hatt det fort som f... Dei så står på e kortare enn dei originale, hørte te FK settet. Kjøpe du originale så funke det sikkert gudd mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11927 Skrevet August 26, 2010 Hehe. Ok! .. så deg etter påkjørselen mot sandnes ved kvadrat! kom i en svart bmw i svingen der yes jeg blante det. jeg har app på iphone som viser vacn forum uten signatur . S2? Nice, har sett noen i det siste (en sølv en uten turbo f.eks). Men hvor så du meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11928 Skrevet August 26, 2010 Dei så står på e kortare enn dei originale, hørte te FK settet. Kjøpe du originale så funke det sikkert gudd mvh Petter Fack! va på møller for ein time siden å dei hadde bare orginale. Va sikker på at d va orginale som stod på og... Takk uansett , då prøve eg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11929 Skrevet August 27, 2010 Porschen ankomme Tyskland i dag, omlasting te ny båt og opp te Norge Forhåpentligvis så står eg på oppkjøringå og sånn at lappen e klar te an komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11930 Skrevet August 27, 2010 Så lite så eg har vert på forumet i det sista så trodde eg nå at denna hadde forandra seg mer http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11931 Skrevet August 27, 2010 Porschen ankomme Tyskland i dag, omlasting te ny båt og opp te Norge Forhåpentligvis så står eg på oppkjøringå og sånn at lappen e klar te an komme Eg håpe du stryke, så må eg kjøran hjem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11932 Skrevet August 27, 2010 Eg håpe du stryke, så må eg kjøran hjem... hehe, tosk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11933 Skrevet August 27, 2010 Petter. Lyst å hjelpa mg me å tyda et TUV papir på tysk? Ska godkjenna senkesettet på einseren min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11934 Skrevet August 27, 2010 Petter. Lyst å hjelpa mg me å tyda et TUV papir på tysk? Ska godkjenna senkesettet på einseren min. Det får me te vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11935 Skrevet August 27, 2010 Autoslalom på Forus i helgå: Vi minner om dato og klokkelsett for AS på Forus ved Biltilsynet : HELT NY OG SPENNENDE LØYPE-TRASEE SØNDAG 29 AUG STED ; BILTILSYNETS OMRÅDE PÅ FORUS Påmelding : 15.00-15.30 Førermøte : 15.45 Start : 16.00 Egen gjennomgang av løypen for "aspirantene" ( 16-18 år ). Vel møtt alle sammen ! Absolutt ALLE entusiaster OG merker er velkomne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11936 Skrevet August 27, 2010 Det får me te vettu Flottings Ska se om eg får scanna papire inn på hiddenen så kan eg senna dt te dg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11937 Skrevet August 27, 2010 Eg håpe du stryke, så må eg kjøran hjem... Eg bler me:D Ska me bestikka sensoren Doffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11938 Skrevet August 28, 2010 mye goe forslag ute å går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11939 Skrevet August 28, 2010 Så lite så eg har vert på forumet i det sista så trodde eg nå at denna hadde forandra seg mer http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 Hvordan får en opp det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11940 Skrevet August 28, 2010 Hvordan får en opp det der? Top Secret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11941 Skrevet August 28, 2010 Autoslalom på Forus i helgå: Tror jeg hadde vært meget skeptisk til å dukke opp med S6'n når det hele avholdes på Biltrangsynte sitt territorium: eek : Plutselig står de der med notisblokken og en feit bunke med "innkallingslapper" til full teknisk kontroll: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11942 Skrevet August 28, 2010 Tror jeg hadde vært meget skeptisk til å dukke opp med S6'n når det hele avholdes på Biltrangsynte sitt territorium: eek : Plutselig står de der med notisblokken og en feit bunke med "innkallingslapper" til full teknisk kontroll: rolleyes BT jobber vel lite i helger eller overtid, så er vel bare tomten som er leid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11943 Skrevet August 28, 2010 BT jobber vel lite i helger eller overtid, så er vel bare tomten som er leid. Sant nok. men sist gang jeg traff på de var en søndag og det kostet 2 føtter, 1 arm og halve sjela:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11944 Skrevet August 28, 2010 Eg bler me:D Ska me bestikka sensoren Doffer? Trenge ikkje kosta penger, eg har ein bedre idé... Men me må få tag i et par barnevogner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11945 Skrevet August 29, 2010 Hehehe!!! I read your mind:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11946 Skrevet August 29, 2010 Går med tanker om å kvitta meg med urquattroen te fordel for ett TD/TDI 4x4 prosjekt, heilt hål i håve, eg vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11947 Skrevet August 29, 2010 Skjerp deg så du ikkje ende opp som han her.. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=24048872 TDI e ikkje kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11948 Skrevet August 29, 2010 Går med tanker om å kvitta meg med urquattroen te fordel for ett TD/TDI 4x4 prosjekt, heilt hål i håve, eg vett Høres fornuftig ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11949 Skrevet August 29, 2010 Høres fornuftig ut:p Tror nok han ramla ner trappå med håve fysst imorges og klakk i betongen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11950 Skrevet August 29, 2010 Tror nok han ramla ner trappå med håve fysst imorges og klakk i betongen!! Ja skal ikke se bort fra det rett i fliså. diesel e litt tøft då når en får nok hk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...