#11951 Skrevet August 29, 2010 Joda.. men du bytte ikkje inn ein Ur i et TDi prosjekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11952 Skrevet August 29, 2010 Hehe, har diesel abstinenser. har ikkje brent ein einaste liter diesel på snart 7 måneder!!! Men då e det snakk om skikkelige greier, LETT bil med heftig turbo oppgradering+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11953 Skrevet August 29, 2010 Joda.. men du bytte ikkje inn ein Ur i et TDi prosjekt! UrTDI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11954 Skrevet August 29, 2010 Hjelpe ikkje, er ser virkelig ikkje poenget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11955 Skrevet August 29, 2010 Hehe, har diesel abstinenser. har ikkje brent ein einaste liter diesel på snart 7 måneder!!! Men då e det snakk om skikkelige greier, LETT bil med heftig turbo oppgradering+++ Golf 2 syncro med justert pd motor?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11956 Skrevet August 29, 2010 Golf 2 syncro med justert pd motor?? Friste faktisk mer med non-pd motor, billigare og lettare å montera brutalt større dyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11957 Skrevet August 29, 2010 Har fundert om eg sga bygga en skikkelig diesel bil for rally/bane bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11958 Skrevet August 29, 2010 Har fundert om eg sga bygga en skikkelig diesel bil for rally/bane bruk. Få det gjort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11959 Skrevet August 29, 2010 Få det gjort! Eg har jo omtrent alt som trengs.... får begynne å lese FIA regelemanget...... Men 4x4 friste jo.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11960 Skrevet August 29, 2010 Eg har jo omtrent alt som trengs.... får begynne å lese FIA regelemanget...... Men 4x4 friste jo.... K24 e vel neppe ein turbo så egne seg te bane/rally. Ein turbo med breiare register, tidligare spool-up osv. hadde gjort susen go big and vnt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11961 Skrevet August 29, 2010 K24 e vel neppe ein turbo så egne seg te bane/rally. Ein turbo med breiare register, tidligare spool-up osv. hadde gjort susen go big and vnt Ja.. for se om eg finne et syncro driverk en plass med kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11962 Skrevet August 29, 2010 Ja.. for se om eg finne et syncro driverk en plass med kasse. eller Haldex... eller quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11963 Skrevet August 29, 2010 eller Haldex... eller quattro? Ja d va nå d da... ka e best å hiva på en lett mk2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11964 Skrevet August 29, 2010 Det lettaste e å kjøpa seg ein Golf 2 Syncro.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11965 Skrevet August 29, 2010 Gratulera med ny bil Dagi...... Endeligt slapp eg å holda det hemmeligt lengre, i og med at du sjøl har sagt det i Rudskogen tråden...... Å tusen takk for prøveturen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11966 Skrevet August 29, 2010 Gratulera med ny bil Dagi......Endeligt slapp eg å holda det hemmeligt lengre, i og med at du sjøl har sagt det i Rudskogen tråden...... Å tusen takk for prøveturen i dag Du sko og hatt deg ein sånnein Fredrik: smil : kongebiler detl igger foresten en kanonbillig s6 avant på forumet du er jo bilopretter å kan ta litt etter vært:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11967 Skrevet August 29, 2010 Du sko og hatt deg ein sånnein Fredrik: smil : kongebiler detl igger foresten en kanonbillig s6 avant på forumet du er jo bilopretter å kan ta litt etter vært:) Ja, eg såg den lasse. Va billigt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11968 Skrevet August 29, 2010 NEEEEEI Petter!!! Isje ødelegg den bilen me å sedda någe traktorgreier i an! Då e d faktisk bedre at du sellan! EDIT: Greit å sjekka itte flerne sier før eg skrive ting, men dåkk forsto vel at d va beregna på Petter sitt UrTDI utsagn:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11969 Skrevet August 29, 2010 NEEEEEI Petter!!! Isje ødelegg den bilen me å sedda någe traktorgreier i an! Då e d faktisk bedre at du sellan! EDIT: Greit å sjekka itte flerne sier før eg skrive ting, men dåkk forsto vel at d va beregna på Petter sitt UrTDI utsagn:p Hehe, va bare ein spøk, komme aldri dieselmotor i ur'en i mitt eie ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11970 Skrevet August 30, 2010 Hehe, e aldri godt å veda me deg og TDi ting:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11971 Skrevet August 30, 2010 Hehe, e aldri godt å veda me deg og TDi ting:p Urquattro med 300TD motor fra MB W210 på 750hk og 1000+Nm hadde vært tøft, bare innrøm det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11972 Skrevet August 30, 2010 Urquattro med 300TD motor fra MB W210 på 750hk og 1000+Nm hadde vært tøft, bare innrøm det x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11973 Skrevet August 30, 2010 Noen som har 225 eller 235/40 18 til salgs for veldig billig penger eller gratis? Skal kjøre bare 10mil å så kjøper jeg helt nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11974 Skrevet August 30, 2010 UrQ me TDi bler isje kult uansett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11975 Skrevet August 30, 2010 UrQ me TDi bler isje kult uansett;) helt enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...