Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Joda.. men du bytte ikkje inn ein Ur i et TDi prosjekt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har diesel abstinenser. har ikkje brent ein einaste liter diesel på snart 7 måneder!!! : eek :

Men då e det snakk om skikkelige greier, LETT bil med heftig turbo oppgradering+++ ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. men du bytte ikkje inn ein Ur i et TDi prosjekt!

UrTDI? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelpe ikkje, er ser virkelig ikkje poenget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har diesel abstinenser. har ikkje brent ein einaste liter diesel på snart 7 måneder!!! : eek :

Men då e det snakk om skikkelige greier, LETT bil med heftig turbo oppgradering+++ ;)

Golf 2 syncro med justert pd motor??: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 2 syncro med justert pd motor??: smil :

Friste faktisk mer med non-pd motor, billigare og lettare å montera brutalt større dyser : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fundert om eg sga bygga en skikkelig diesel bil for rally/bane bruk.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fundert om eg sga bygga en skikkelig diesel bil for rally/bane bruk.: rolleyes

Få det gjort! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få det gjort! ;)

Eg har jo omtrent alt som trengs.... får begynne å lese FIA regelemanget......:o Men 4x4 friste jo....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har jo omtrent alt som trengs.... får begynne å lese FIA regelemanget......:o Men 4x4 friste jo....

K24 e vel neppe ein turbo så egne seg te bane/rally. Ein turbo med breiare register, tidligare spool-up osv. hadde gjort susen :) go big and vnt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

K24 e vel neppe ein turbo så egne seg te bane/rally. Ein turbo med breiare register, tidligare spool-up osv. hadde gjort susen :) go big and vnt ;)

Ja.. for se om eg finne et syncro driverk en plass med kasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. for se om eg finne et syncro driverk en plass med kasse.

eller Haldex... eller quattro? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller Haldex... eller quattro? :P

Ja d va nå d da... ka e best å hiva på en lett mk2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lettaste e å kjøpa seg ein Golf 2 Syncro....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera med ny bil Dagi......

Endeligt slapp eg å holda det hemmeligt lengre, i og med at du sjøl har sagt det i Rudskogen tråden......

Å tusen takk for prøveturen i dag : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera med ny bil Dagi......

Endeligt slapp eg å holda det hemmeligt lengre, i og med at du sjøl har sagt det i Rudskogen tråden......

Å tusen takk for prøveturen i dag : rock :

Du sko og hatt deg ein sånnein Fredrik: smil : kongebiler detl igger foresten en kanonbillig s6 avant på forumet du er jo bilopretter å kan ta litt etter vært:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sko og hatt deg ein sånnein Fredrik: smil : kongebiler detl igger foresten en kanonbillig s6 avant på forumet du er jo bilopretter å kan ta litt etter vært:)

Ja, eg såg den lasse. Va billigt det : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEEEEEI Petter!!! Isje ødelegg den bilen me å sedda någe traktorgreier i an! Då e d faktisk bedre at du sellan!

EDIT: Greit å sjekka itte flerne sier før eg skrive ting, men dåkk forsto vel at d va beregna på Petter sitt UrTDI utsagn:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEEEEEI Petter!!! Isje ødelegg den bilen me å sedda någe traktorgreier i an! Då e d faktisk bedre at du sellan!

EDIT: Greit å sjekka itte flerne sier før eg skrive ting, men dåkk forsto vel at d va beregna på Petter sitt UrTDI utsagn:p

Hehe, va bare ein spøk, komme aldri dieselmotor i ur'en i mitt eie ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, e aldri godt å veda me deg og TDi ting:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, e aldri godt å veda me deg og TDi ting:p

:rolleye:

Urquattro med 300TD motor fra MB W210 på 750hk og 1000+Nm hadde vært tøft, bare innrøm det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye:

Urquattro med 300TD motor fra MB W210 på 750hk og 1000+Nm hadde vært tøft, bare innrøm det ;)

x2 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har 225 eller 235/40 18 til salgs for veldig billig penger eller gratis? Skal kjøre bare 10mil å så kjøper jeg helt nye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UrQ me TDi bler isje kult uansett;)

helt enig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.