#12026 Skrevet September 4, 2010 Husk denna nå på søndag, opp av sengå latsabbar!!! Da vil Ungdommens Motorsenter med Naf Motorsport og Mad Max motorklubb invitere til 4de og siste runde i : Stavanger Autoslalom cupen 2010. Denne runden vil foregå på Reve Kart Ring : http://klepp.kna.no/DesktopDefault.aspx?tabid=39 Tidspunkter : SØNDAG 5 SEPTEMBER 10.45 – 11.45 påmelding / teknisk / løypegjennomgang ( egen gjennomgang med aspiranter ) 11.45 førermøte 12.00 Start Vi kjører klassene ; 1. Standard biler 2. Modifisert 3. Nybegynnere & aspiranter ( 16-18 år ) Premiering i alle klasser og aspirantene har egen premiering. Nb ; Prøveskilt IKKE tillatt på Autoslalom. FÅ MED DEG DETTE : Ungdommens motorsenter vil etter løps-slutt på AS cupen ha frikjøring på banen for alle som vil det av både deltakere på AS og andre som vil prøve seg på bane-kjøring. Banekjøringsdelen antar vi vil være fra rundt om kl 15.00 til 18-18.30. Hjelm er påbudt på banekjøringsdelen. Banekjøringen er egen del av Søndagens program og koster 350 ,-pr bil Aspiranter (16-18 ) år får redusert pris kr 200,- ( må ha med ledsager og begge må ha hjelm ) NB : Prøveskilt av type klistermerke hvor "prøvekjøring på bane " står i papirene er tillatt. Vel møtt til årets siste AS og banearrangement ifra UMS , Mad Max & Naf motorsport i 2010. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12027 Skrevet September 5, 2010 Denne røykla Reve banen godt i dag.,.,., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12028 Skrevet September 5, 2010 Kjørte akkurat fra Reve nå med sotkulå te Trym Lokallagstreff om litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12029 Skrevet September 5, 2010 Kimme sotkulå på lokallagstreff? har litt lyst å se på den bilen. Eg komme me mitt sotrør, nå me ein ny stol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12030 Skrevet September 5, 2010 Noen bilder til fra Reve i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12031 Skrevet September 5, 2010 Hvilke felger har du på den nye bilen Dag Ivar for eg lurte på om det var du som kjørte forbi her en dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12032 Skrevet September 5, 2010 Denne røykla Reve banen godt i dag.,.,., Hehe ja røykla godt banen med bilen ja... Kjenne d sjøl i hode enda da det kom røyk inn i kupèn, men i siste omgang ble d skikkelig røyktepe over banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12033 Skrevet September 5, 2010 Hvilke felger har du på den nye bilen Dag Ivar for eg lurte på om det var du som kjørte forbi her en dag? Har Bolero felger, kan veldig godt stemme eg har kjørt forbi deg, har vært nogen turer på hana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12034 Skrevet September 5, 2010 Eg har 630 bilder fra Reve i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12035 Skrevet September 5, 2010 Får vel publisera det her og då: EG SKA BLI PAPPA!!! Termin midten av mars, glede meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12036 Skrevet September 5, 2010 Får vel publisera det her og då: EG SKA BLI PAPPA!!! Termin midten av mars, glede meg! Gratis men kommende titel som bleieskiftarbeider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12037 Skrevet September 5, 2010 Flask for deg at porschen kommer med "integret" barneseter bak da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12038 Skrevet September 5, 2010 Flask for deg at porschen kommer med "integret" barneseter bak da Ikkje bakovervendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12039 Skrevet September 5, 2010 Får vel publisera det her og då: EG SKA BLI PAPPA!!! Termin midten av mars, glede meg! Ikkje bakovervendt Det vil sei at Porschen må ofres for noe mer barnevenlig hehe. Gratulerer igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12040 Skrevet September 5, 2010 Gralla Petter L, som kommande far 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12041 Skrevet September 5, 2010 Porschen e nok ein utrydningstrua art i tiå så komme ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12042 Skrevet September 5, 2010 Får vel publisera det her og då: EG SKA BLI PAPPA!!! Termin midten av mars, glede meg! grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12043 Skrevet September 5, 2010 Gratulera, må nok få deg en panamera nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12044 Skrevet September 5, 2010 Gratulerer Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12045 Skrevet September 5, 2010 Gratulerer Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12046 Skrevet September 5, 2010 Ska sei Petter. Endelg bjynnt me p..ing du og hehe Gratulerer så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12047 Skrevet September 5, 2010 Får vel publisera det her og då: EG SKA BLI PAPPA!!! Termin midten av mars, glede meg! Seie som Lasse, gratulere igjen! Nå blir det vel 3bg på deg snart: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12048 Skrevet September 5, 2010 Gratulera, må nok få deg en panamera nå If only I was rich Drømmefamiliebilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12049 Skrevet September 5, 2010 Ser greie ut den ja.. Standardutstyr me dogg i lyktene på di her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12050 Skrevet September 5, 2010 Noen så sa svartrøyk?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...