#12051 Skrevet September 5, 2010 hehe Lokomotivet i full fart samt en kan se røyke "tåka" ellers i bakgrunnen.. merkelig med den lokale tåka der kom kun når eg va ute på banen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12052 Skrevet September 5, 2010 Hehe, stakkars flaggvakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12053 Skrevet September 5, 2010 Gratulerer Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12054 Skrevet September 6, 2010 Gratla petter. Mye kjekt å se frem te! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12055 Skrevet September 6, 2010 Får vel publisera det her og då: EG SKA BLI PAPPA!!! Termin midten av mars, glede meg! Ja, sian alle andre publisere så.... EG SKA BLI PAPPA EG AU! Hehe.. Termin i slutten av mars faktisk! Me pulte nesten på samme tiå!! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12056 Skrevet September 6, 2010 Gratla petter. Mye kjekt å se frem te! Takk, blir ikkje noe lokallagsnavn på denna kid'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12057 Skrevet September 6, 2010 Ja, sian alle andre publisere så.... EG SKA BLI PAPPA EG AU! Hehe.. Termin i slutten av mars faktisk! Me pulte nesten på samme tiå!! Hehe.. Grattis igjen Kjellemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12058 Skrevet September 6, 2010 Grattis kjell! Men Petter.. Blir det Diesel purke på deg nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12059 Skrevet September 6, 2010 Grattis kjell! Men Petter.. Blir det Diesel purke på deg nå da? Må jo ha ei stasjonsvogn med tiå ja, og klart det blir med diesel Men e ikkje sikkert det blir VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12060 Skrevet September 6, 2010 Takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12061 Skrevet September 6, 2010 Gratla Kjell. Har nesten gått å venta litt på det fra dokkor begge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12062 Skrevet September 6, 2010 Sjekk dessa staute karane så dukka opp på Reve i helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12063 Skrevet September 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12064 Skrevet September 6, 2010 E det komlejohnny te venstre der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12065 Skrevet September 6, 2010 E det komlejohnny te venstre der? Kall an ka du vil, an møtte ihvertfall opp i motsetning te alle dåkker andre sløvpeisar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12066 Skrevet September 6, 2010 hehe, va jaffal kult på reve :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12067 Skrevet September 6, 2010 Litt godt å blanda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12068 Skrevet September 6, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12069 Skrevet September 6, 2010 Får vel publisera det her og då: EG SKA BLI PAPPA!!! Termin midten av mars, glede meg! Gratulerer så mye!! STAS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12070 Skrevet September 6, 2010 Ja, sian alle andre publisere så.... EG SKA BLI PAPPA EG AU! Hehe.. Termin i slutten av mars faktisk! Me pulte nesten på samme tiå!! Hehe.. Gratulerer så mye, Kjellemann!! Fantastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12071 Skrevet September 6, 2010 Gratulerer te deg og Kjell! Du fekk en del bra bilde Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12072 Skrevet September 6, 2010 Gralla me boller i ovnen guttar:D Sprøtt at di komme på nesten sama tiå, hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12073 Skrevet September 6, 2010 Noen som trenger billige møbler? 2 og 3 seter Sofa, sjellong, glasbord og 2 skinn relax lenestol. trenger plassen veldig! OG: Noen som trener noen ganger i uka i Sandnes? Tenkte på elixia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12074 Skrevet September 6, 2010 Gratulerer te deg og Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12075 Skrevet September 6, 2010 Gratulera Petter Kjell: du har eg sagt d te. Eg hadde tenkt meg på Reve, men nå har det seg sånn at en vesentlige aen ting ikkje hadde lyst te det Så då tenkte eg heller litt tebage på ferien istedet Så eg sikkert aaaaaaaaaldri før har nevnt nåååågen gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...