#12351 Skrevet September 25, 2010 forum på mobilen med brennevin i håndå, gudd det ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12352 Skrevet September 25, 2010 forum på mobilen med brennevin i håndå, gudd det ;-) Du er ikke god, men det vet du sikkert sjøl og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12353 Skrevet September 25, 2010 Du er ikke god, men det vet du sikkert sjøl og;) Nei, det tror eg ikkje han e heilt klar over... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12354 Skrevet September 25, 2010 forum og brennevin i solå e tingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12355 Skrevet September 26, 2010 (endret) Noen som har Diagnoseutstyr for Audi S6 C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12356 Skrevet September 26, 2010 Øivind Løkset hadde hvertfall. hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12357 Skrevet September 26, 2010 Øivind Løkset hadde hvertfall. hør med han Vet ikke hvor det er lengre tror en eller annen lånte det.. borte er det iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12358 Skrevet September 26, 2010 Saa trist, men bestillte hele pakka paa nett naa trenger sikkert litt tid, men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12359 Skrevet September 26, 2010 Hva koster Diagnoseverktøy egentlig? Har en A6 C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12360 Skrevet September 26, 2010 3-3500kr for en som funker hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12361 Skrevet September 26, 2010 Å for en som funke av å te? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12362 Skrevet September 27, 2010 Noen som vil ha original Bosch F5DPOR tennplugger? (tennplugg som nesten alle kjører på trimma femmern, vr6 turbo etc.) Koster 10,63 Dollar Stk. Kommer ca. 50 Dollar frakt i tilleg og Toll (25%). Når jeg bestiller for eksempel 10 Stk. for to personer (5stk hver) så kommer jeg på 100 dollar hver person. Det er ca. 590kr for 5 Stk (inkl. toll og frakt). Hos Hellanor koster pluggerne 201kr + moms. Også med rabatt hos Hellanor er det fortsatt mye billigere fra USA. Vi er nå 2 personer og håper vi få noen til, da blir det enda billigere! EDIT: Frakt er på ca. 70 Dollar. Men det er jo uansett ikke så mye når vi er 3-100 personer . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12363 Skrevet September 27, 2010 Va jo enkelt å fiksa eu kontroll uden godkjent senkesett her i distriktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12364 Skrevet September 27, 2010 Va jo enkelt å fiksa eu kontroll uden godkjent senkesett her i distriktet Kor då? Eg og vil vita om ein sånn plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12365 Skrevet September 27, 2010 mmmmh.... hvem gjør det?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12366 Skrevet September 27, 2010 Noen som vil ha original Bosch F5DPOR tennplugger? (tennplugg som nesten alle kjører på trimma femmern, vr6 turbo etc.) Koster 10,63 Dollar Stk. Kommer ca. 50 Dollar frakt i tilleg og Toll (25%). Når jeg bestiller for eksempel 10 Stk. for to personer (5stk hver) så kommer jeg på 100 dollar hver person. Det er ca. 590kr for 5 Stk (inkl. toll og frakt). Hos Hellanor koster pluggerne 201kr + moms. Også med rabatt hos Hellanor er det fortsatt mye billigere fra USA. Vi er nå 2 personer og håper vi få noen til, da blir det enda billigere! EDIT: Frakt er på ca. 70 Dollar. Men det er jo uansett ikke så mye når vi er 3-100 personer . Er det AutohausAZ du handler av? de har knall priser, men prisene på shipping er grusome:) Be han her Ebay link skrive ned verdien til £18 så har du 5 stk for 505,- nok levert på døren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12367 Skrevet September 27, 2010 Er det AutohausAZ du handler av? de har knall priser, men prisene på shipping er grusome:) Be han her Ebay link skrive ned verdien til £18 så har du 5 stk for 505,- nok levert på døren NICE! Takk for det. Skal sjekke det i morra når jeg er ikke så trøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12368 Skrevet September 28, 2010 Back from Riga Men måtte f*** meg skrapa rutene på bilen i dag morges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12369 Skrevet September 28, 2010 Så der va noen biler med frost hos meg og i dag. Det e litt drøyt tidlig på året syns eg. Kunne vert litt varmere litt lengre syns eg. Sjøl om veret e ganske deilig akkuratt nå då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12370 Skrevet September 28, 2010 Någen så har lyst på litt RC utstyr? Har litt eg ska selga som ikkje blir brukt! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=196473 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12371 Skrevet September 28, 2010 Jeg syns det glinset litt i asfalten i dag, men merket ikke noe glatthet på mopeden. Får kansje ta det litt roligere i rundkjøringene i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12372 Skrevet September 28, 2010 Back from Riga Men måtte f*** meg skrapa rutene på bilen i dag morges Da var da som f''''' Nå må ikke Stavanger begynne med kalde vintre i årene som kommer. Jeg har jo sett for meg sommerdekk året rundt:p Og jeg vil helst ungå mer av dette på hjemmefronten. (forøvrig en middels vinter på Lierskogen: rolleyes) Tror den golf cab'n som du ikke ser på det nederste bildet(pga "litt" snø) hadde en relativt tøff vinter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12373 Skrevet September 28, 2010 Noen som har en ipod til salgs? DRITTBILLIG monterte min gammel concert radio med ipod interface, men det funker ikke med iphone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12374 Skrevet September 28, 2010 Kom over denne på facebook nylig. Alt det folk gjør for å komma på tv! http://www.youtube.com/watch?v=z4nfnEZFDoo&sns=fb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12375 Skrevet September 28, 2010 Ja, det var på tysk TV. Helt syk dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...