#12551 Skrevet Oktober 9, 2010 "bevis for returnerte varer kreves (midl/inn/ut)" Hva betyr det? Hva trenger tollen? Faatt to brev om det samme... Begge er forskjellig. En sier hva de trenger og den andre er helt meningslös. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12552 Skrevet Oktober 9, 2010 Sören: http://www.hot-chili.biz/Deutsch/Produkte/Zubehoer/ Her er adressen til det firmaet jeg ønsker å bestille fra. Jeg skal ha 2stk Schaltauge Serie 3. Det skal passe til denne sykkelen http://www.hot-chili.biz/Deutsch/Produkte/Komplettbikes/Zymotic/ . Kan du skrive en mail til dem på tysk der du ønsker å bestille delen? Jeg har prøvd å bestille med internettbutikken de har, men jeg får aldri lov til å betale Og hva betyr: Vielen Dank für Ihre Bestellung, Sie wird so schnell wie möglich barbeitet. Bei der Versandart Vorrauskasse warten sie bitte unbedingt unsere Auftragsbestätigung vor Ihrer Überweisung ab. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12553 Skrevet Oktober 9, 2010 Tusen takk for din bestilling , Den skal so ?? vi muligens barbeitet vet jeg ikke Den siste der klarte jeg nesten også ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12554 Skrevet Oktober 9, 2010 Tusen takk for din bestilling. Den vil bli behandlet så fort som mulig. For å få varen tilsendt fort, vil de se kvittering på overføringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12555 Skrevet Oktober 9, 2010 "bevis for returnerte varer kreves (midl/inn/ut)" Hva betyr det? Hva trenger tollen? Faatt to brev om det samme... Begge er forskjellig. En sier hva de trenger og den andre er helt meningslös. Om du har sendt noe ut av Norge som du har kjøpt for evt reparasjon så har du skrevet en følgeseddel på pakken du sendte ut for å bevise at du ikke skal betale evt toll på den en gang til. Du får ikke sendt en pakke ut av landet før en slik faktura ligger ved pakken. Mange som bestiller ifra utlandet sier at senderen må krysse av "return to sender" for å slippe evt toll på pakken. Dette vet tollvesenet å ber derfor bevis at du har sendt den ut av Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12556 Skrevet Oktober 9, 2010 Sören:http://www.hot-chili.biz/Deutsch/Produkte/Zubehoer/ Her er adressen til det firmaet jeg ønsker å bestille fra. Jeg skal ha 2stk Schaltauge Serie 3. Det skal passe til denne sykkelen http://www.hot-chili.biz/Deutsch/Produkte/Komplettbikes/Zymotic/ . Kan du skrive en mail til dem på tysk der du ønsker å bestille delen? Jeg har prøvd å bestille med internettbutikken de har, men jeg får aldri lov til å betale Og hva betyr: Vielen Dank für Ihre Bestellung, Sie wird so schnell wie möglich barbeitet. Bei der Versandart Vorrauskasse warten sie bitte unbedingt unsere Auftragsbestätigung vor Ihrer Überweisung ab. Google translater funker 99%, har brukt den mange ganger i forbindelse med bestillinger ifra http://www.ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12557 Skrevet Oktober 9, 2010 Jeg betaler gladlig de kronene de ønsker, men jeg vet ikke HVOR TIL jeg skal betale Men det er der Sören kommer inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12558 Skrevet Oktober 9, 2010 Sko hatt denne pickupen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12559 Skrevet Oktober 10, 2010 heller hatt denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12560 Skrevet Oktober 10, 2010 Sören:http://www.hot-chili.biz/Deutsch/Produkte/Zubehoer/ Her er adressen til det firmaet jeg ønsker å bestille fra. Jeg skal ha 2stk Schaltauge Serie 3. Det skal passe til denne sykkelen http://www.hot-chili.biz/Deutsch/Produkte/Komplettbikes/Zymotic/ . Kan du skrive en mail til dem på tysk der du ønsker å bestille delen? Jeg har prøvd å bestille med internettbutikken de har, men jeg får aldri lov til å betale Og hva betyr: Vielen Dank für Ihre Bestellung, Sie wird so schnell wie möglich barbeitet. Bei der Versandart Vorrauskasse warten sie bitte unbedingt unsere Auftragsbestätigung vor Ihrer Überweisung ab. "Mange takk for din bestilling. Din bestilling blir så rask som mulig behandlet. Med fraktvalg "forhåndsoverføring" vent på oppdragsbekrevtelsen før overføring av pengene" ikke lett å oversette. det er så mange vanskelige ord som jeg bruker sjelden på norsk vettu . jeg sender en mail seinest ikveld . Om du har sendt noe ut av Norge som du har kjøpt for evt reparasjon så har du skrevet en følgeseddel på pakken du sendte ut for å bevise at du ikke skal betale evt toll på den en gang til. Du får ikke sendt en pakke ut av landet før en slik faktura ligger ved pakken. Mange som bestiller ifra utlandet sier at senderen må krysse av "return to sender" for å slippe evt toll på pakken. Dette vet tollvesenet å ber derfor bevis at du har sendt den ut av Norge. jeg bestillte fra tyskland. det er alt hvorfor så dritt vanskelig? normalt betalte jeg alltid toll hos posten og nå har jeg 2 pakker som ligger i oslo og må bevise verdien! så dumt! (1600kr og 450kr). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12561 Skrevet Oktober 10, 2010 Vel, det er bare å sende en faktura på det du har kjøpt til postfortolling.pgo@posten.no. Jeg brukter screenshots av paypal orderen å det godtar dem. Hvorfor så vanskelig? Fordi du vet at du er norsk når du er mer redd for tollere enn terrorister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12562 Skrevet Oktober 10, 2010 hehehe ja... få noge røyg på plass. haha du så har denne ja.. såg deg i rundkjøringå v gamle sannerud på lørdag morgen.. råe:D og greit låge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12563 Skrevet Oktober 10, 2010 Det e ein vesentlig feil med den 190en, automat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12564 Skrevet Oktober 10, 2010 Ein i gadå mi så eie den 190en. Latteri lave hehe Men råe då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12565 Skrevet Oktober 10, 2010 hahahaha å jævla for en araber truck.. greie å levera pizza me den heller hatt denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12566 Skrevet Oktober 10, 2010 Ka bruge eg for vask av motorrom? Ska ha det reint og fint oppi der.. Noge eg får kjøpt på dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12567 Skrevet Oktober 10, 2010 Ka bruge eg for vask av motorrom? Ska ha det reint og fint oppi der.. Noge eg får kjøpt på dagen Dekk til det som er av åpne el.kontakter og luftfilter hvis det e åbent. Så spraye du bare på med ng gudd avfettning som du fer kjøpt øve alt og spyle godt med HT. Ettepå så spraya du på avfettning igjen og går øve med børste der det ikje gjekk av. Då ska det bli fint og reint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12568 Skrevet Oktober 10, 2010 Doffer, hvis det stemme det eg hørre: Jævla dobbeltmoralist!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12569 Skrevet Oktober 10, 2010 ... og på en god dag så får du kaaaaaaaaaansje start på bilen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12570 Skrevet Oktober 10, 2010 ... og på en god dag så får du kaaaaaaaaaansje start på bilen igjen Haha, dårlige erfaringer? Ennå ikej våre ude for å ikje fått start på bilen igjen ettepå faktisk.. Bare ikje stapp høyttrykkspyleren ner i motorromme så går det bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12571 Skrevet Oktober 10, 2010 Ennå ein grunn te å kjøra diesel, tåle motorvask mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12572 Skrevet Oktober 10, 2010 Doffer, hvis det stemme det eg hørre: Jævla dobbeltmoralist!!! Ska byggan tebage igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12573 Skrevet Oktober 10, 2010 Ska byggan tebage igjen Det ska du ikkje!!! OG DET VETT DU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12574 Skrevet Oktober 10, 2010 Ska byggan tebage igjen bygga tilbake igjen ka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12575 Skrevet Oktober 10, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...