#12601 Skrevet Oktober 11, 2010 Kor eg traff deg Doffer, traff forresten deg i dag Robin, men du nekta jo å hilsa lillegutt Lide aktivitet fra meg i det sista. Strest me huset å jobd meg ihjel som vanligt, blei 72,5 tima sist uga.. Men rydda i garasjen i går å fekk inn golfen idag. Dassblaudei golvet så må nokk fram med sikaen rundt inntaket te varmeapparatet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12602 Skrevet Oktober 11, 2010 Kor eg traff deg Doffer, traff forresten deg i dag Robin, men du nekta jo å hilsa lillegutt Lide aktivitet fra meg i det sista. Strest me huset å jobd meg ihjel som vanligt, blei 72,5 tima sist uga.. Men rydda i garasjen i går å fekk inn golfen idag. Dassblaudei golvet så må nokk fram med sikaen rundt inntaket te varmeapparatet;) Sikaen der e sikker vinnar Traff deg i byhaugtunnelen og motorveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12603 Skrevet Oktober 11, 2010 Godt å se det e liv i Klugisen og Lite tid te prosjektet i det sista då regne eg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12604 Skrevet Oktober 11, 2010 Kan dra 2100kg (uten bremse 750kg) med S6en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12605 Skrevet Oktober 11, 2010 Koss går det med Porschen Petter...snart prøvetur?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12606 Skrevet Oktober 11, 2010 Koss går det med Porschen Petter...snart prøvetur?? Har skaffa originalfjørbeinå, men dei hadde selvfølgelig senkefjører på. Ska bestilla nye originalfjører men vente på lønnå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12607 Skrevet Oktober 11, 2010 Godt å se det e liv i Klugisen og Lite tid te prosjektet i det sista då regne eg med? Ja som vanligt, men har nå gitt beskjed te sjefen ka som ska prioriteras i vinter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12608 Skrevet Oktober 11, 2010 Sören: jeg vet ikke om det var din mail eller ei, men jeg har fått svar på de tyskerene. 400kr for en del som veier aprox. 20 gram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12609 Skrevet Oktober 11, 2010 Sören: jeg vet ikke om det var din mail eller ei, men jeg har fått svar på de tyskerene. 400kr for en del som veier aprox. 20 gram er det bra eller ikke? unskyld meg, jeg glemte å svare deg og gjør dette med cycleshoppen. vi hadde barnevakt (4, 7 og 11 år) i helga og da glemmte jeg alt trenger du fortsatt hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12610 Skrevet Oktober 12, 2010 Prisen er horribel, men det skjer iallefall noe Jeg har fått kontakt og fått betalt. Om få dager skal det forhåpentligvis være i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12611 Skrevet Oktober 12, 2010 traff forresten deg i dag Robin, men du nekta jo å hilsa lillegutt Hehe, ja eg såg deg akkorat litt for seint t å hilsa:p Men du hilste isje du heller, du såg jo bare på meg, hehe! Eller du hilste gjerna før eg såg deg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12612 Skrevet Oktober 12, 2010 Prisen er horribel, men det skjer iallefall noe Jeg har fått kontakt og fått betalt. Om få dager skal det forhåpentligvis være i posten Så bra. Da er jo alt i gang nå . Fin 100kr toll på det... Kjedelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12613 Skrevet Oktober 12, 2010 Kjenne dåkkår kor mye friskere luftå e idag? Finni e på Østlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12614 Skrevet Oktober 12, 2010 LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12615 Skrevet Oktober 12, 2010 Første jeg la merke til idag når jeg kom ut døra. Vurdere nesten ut å kjøre litt sykkel (med clutchen i orden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12616 Skrevet Oktober 12, 2010 Hehehe!!! Någe gjekk nettopp opp for meg, dår e isje "hillevåglokt" i dag... E Finni ofte i hillevåg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12617 Skrevet Oktober 12, 2010 Nååååh se så dåkkår savne meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12618 Skrevet Oktober 12, 2010 Hehehe!!! Någe gjekk nettopp opp for meg, dår e isje "hillevåglokt" i dag... E Finni ofte i hillevåg? Nei, det e det som e så tragisk.. Han ekje ´ofte´ der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12619 Skrevet Oktober 12, 2010 Finni, lø bilen heimover så me kan skru opp effekten! Ikkje tid te rauaraddel hos Gry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12620 Skrevet Oktober 12, 2010 Rauaraddel FØR han tar over bilen. Som dere sikkert skjønner vil jeg drøye minst mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12621 Skrevet Oktober 12, 2010 Siden begge sitte på forumet, så blir det ikkje mye rauaraddel før heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12622 Skrevet Oktober 12, 2010 Hehe, ja eg såg deg akkorat litt for seint t å hilsa:p Men du hilste isje du heller, du såg jo bare på meg, hehe! Eller du hilste gjerna før eg såg deg: klø : Heheheh, stemme Hilste ikkje eg heller. Syns der va lide tåka åg idag morres, e det sammenhengande med Finni sitt østlands visit eller bare rein tilfeldighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12623 Skrevet Oktober 12, 2010 (endret) Någen så har ein ekstra coil te aan 20vt ligganne? Helst kjapt og i distriktet. Har fått tak i. Tusen takk til Dag Ivar Torgersen, som kom på døren med disse. Coiler som virker, og en god bilprat er en god dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12624 Skrevet Oktober 12, 2010 E det lite "fukt" i lufta seie du kluge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12625 Skrevet Oktober 12, 2010 njai, fuktigt nok her vil eg påstå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...