#12626 Skrevet Oktober 12, 2010 Kryss fingerne at jeg få jobb hos VW i Sandnes neste uke! Da skal jeg ikke dra så rask tilbake til Arendal . Monterte ny tørker og klimakondensator i dag på S6en. Fyllte også olje, uv og kjølemiddel. NÅ KOMMER PROBLEMEN! Starter jeg motoren klikker relee og kompressoren slå på, men noen sekunder etterpå slå den av og det er ikke mulig å starte den igjen på klimainstrumenten. Hva er det og hvordan kan jeg finne ut feilen? Nå savner jeg OBD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12627 Skrevet Oktober 12, 2010 Krysse fingrane for jobben Sören. Går det an å se noe på 2x2 diagnosekontaktane? (tvile egentlig) Eg har i tillfelle Vag-Com (VCDS) og overgang. Har forresten vaska Porsche i 5 grader, vaske ein fort nok så blir det ikkje kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12628 Skrevet Oktober 12, 2010 Sweet Finns ikkje dårlig vær for vaksing av Porsche, bare dårlige klær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12629 Skrevet Oktober 12, 2010 ALERT! Finni er på vei over igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12630 Skrevet Oktober 12, 2010 Sweet Finns ikkje dårlig vær for vaksing av Porsche, bare dårlige klær Tja, eg ville nå isje ha vaksa någen ting i dårligt ver:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12631 Skrevet Oktober 12, 2010 ALERT!Finni er på vei over igjen. Så det ut så det va bil så kom te å holda heile veien fram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12632 Skrevet Oktober 12, 2010 Faen, tåka i mårå igjen då.... MEN, har vertfall funne feilen på braffå. Kilen på reimhjulet så har knekt, satse på en quick fiks der med litt tig å fil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12633 Skrevet Oktober 12, 2010 ka e d me denne tåka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12634 Skrevet Oktober 12, 2010 Jo, så ikke så halvgæærn ut Fungerende varmeapparat OG radio Gir både fremover og bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12635 Skrevet Oktober 12, 2010 Fortell, ka bil han har kjupt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12636 Skrevet Oktober 12, 2010 Golf 2 Syncro 1.6TD, godkjent ombygging 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12637 Skrevet Oktober 12, 2010 Hm. Fire hjul. Fem dører. Fem gir. Lys både foran og bak. Og radio! Sa jeg radio....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12638 Skrevet Oktober 12, 2010 Jo, så ikke så halvgæærn ut Fungerende varmeapparat OG radio Gir både fremover og bakover. Mer enn ka eg kjøre rundt med te daglig Ingen radio og mangle noen tenner på reversdrevet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12639 Skrevet Oktober 12, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2108513#post2108513 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12640 Skrevet Oktober 12, 2010 Hvis någen kjenner eller har ein Rallye grill liggande, så trenge eg ein sårt... Helst original grill.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12641 Skrevet Oktober 12, 2010 Golf 2 Syncro 1.6TD, godkjent ombygging Rett bil, feil drivstoff http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2108513#post2108513 Kan du ikkje bare snart bjunna å tenka litt mer enn 2 uke fram i tid, så sleppe du å sella ting i hytt å tryne ver. Ganske praktisk sånn økonomisk sett:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12642 Skrevet Oktober 12, 2010 Flaks eg klarte å holda meg der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12643 Skrevet Oktober 12, 2010 Holda deg fra ka då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12644 Skrevet Oktober 12, 2010 Isje godt å sei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12645 Skrevet Oktober 12, 2010 Forveden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12646 Skrevet Oktober 12, 2010 Krysse fingrane for jobben Sören. Går det an å se noe på 2x2 diagnosekontaktane? (tvile egentlig) Eg har i tillfelle Vag-Com (VCDS) og overgang. Har forresten vaska Porsche i 5 grader, vaske ein fort nok så blir det ikkje kaldt Jeg vet ikke helt men du kan hjelpe meg med ABS lys. Når har du tid? Bestillte nettop kablene for det men ikke fått de ennå... Fant ut at det er mulig å trykke noen knapper på klimaen og lese ut noe. Skal prøve det. Takk for fingerkryssinng. Da har jeg kanskje snart en fornunftig jobb med folk rundt meg som snakker norsk . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12647 Skrevet Oktober 12, 2010 Nogen som e interessert i A6 2.5 TDI 140 hk me 6 trinns manuell? Trur min ryge for salg snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12648 Skrevet Oktober 12, 2010 Nogen som e interessert i A6 2.5 TDI 140 hk me 6 trinns manuell? Trur min ryge for salg snart Friste, men du må ikkje legga an ut ennå, eg må få tid te å selga litt biler først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12649 Skrevet Oktober 13, 2010 Friste, men du må ikkje legga an ut ennå, eg må få tid te å selga litt biler først Du har jo brukt ett år på å selga fireren uten resultat, så kor mange år ska Dagi venta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12650 Skrevet Oktober 13, 2010 Du har jo brukt ett år på å selga fireren uten resultat, så kor mange år ska Dagi venta? Med rett pris blir den solgt fort;) han kan selge felgene han kjøpte av deg til Joakim så kan han selge bilen ennå billigere;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...