#12651 Skrevet Oktober 13, 2010 Jepp Joakim trenge 5x100 felgar, 8x17 hadde vært nice på Poloen med skamsenk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12652 Skrevet Oktober 13, 2010 Eller mine schmidt felger. De e jo 9x16 og 8x16! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12653 Skrevet Oktober 13, 2010 Du stian din tullegutt , må bare komma deg ud i garagen å skru!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12654 Skrevet Oktober 13, 2010 Nå forsvinne jo golfen i deler uansett! Bler litt for mye for å få an igang igjenn for meg. Har liksom ikkje så mye tid å bruke som eg vil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12655 Skrevet Oktober 13, 2010 (endret) Eller mine schmidt felger. De e jo 9x16 og 8x16! kjenner eg joakim riktig så blir felgene dine for små for han i tillegg liker han garantert ikke prisen og designet på felgene. Eg tror det hadde vært rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12656 Skrevet Oktober 13, 2010 Eller mine schmidt felger. De e jo 9x16 og 8x16! Ka e prisen? E det 4 eller 5x100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12657 Skrevet Oktober 13, 2010 Ka e prisen? E det 4 eller 5x100? 4 eller 4? Dei e vel 5x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12658 Skrevet Oktober 13, 2010 4 eller 4? Dei e vel 5x100 Hæ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12659 Skrevet Oktober 13, 2010 Hæ?? Se der va moderator-Doffer inne å fiksa på skriveleifen sin samt på innlegget mitt der eg siterte deg Nytte ikkje det Doffer, eg har mail fra forumet så bevise ka du skreiv i innlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12660 Skrevet Oktober 13, 2010 Se der va moderator-Doffer inne å fiksa på skriveleifen sin samt på innlegget mitt der eg siterte deg Nytte ikkje det Doffer, eg har mail fra forumet så bevise ka du skreiv i innlegget hehe.....DAMN!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12661 Skrevet Oktober 13, 2010 Dei e nok 5x100 ja. Pris har eg ikkje sett så mye på ennå. Men går ikkje disse for en cac 7-8000 kroner? Rundt der ein plass hvertfall. Felgene e strøkne, men 2 av dekkå må byttas... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12662 Skrevet Oktober 13, 2010 7-8000?? EKje det grapsbilligt?? Ny pris e vel 19 lapper med dekk... 15 uten dekk fra Danmark... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12663 Skrevet Oktober 13, 2010 Någen her som har skamlyst ( og kunnskap ) t å bytta cruise control hendelen på Touranen min ?? Måtte jo ryga idag: bråk : Som me snakkte om på mandag Doffer, VAG og driftsikkerhet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12664 Skrevet Oktober 13, 2010 Någen her som har skamlyst ( og kunnskap ) t å bytta cruise control hendelen på Touranen min ??Måtte jo ryga idag: bråk : Som me snakkte om på mandag Doffer, VAG og driftsikkerhet..... haha... ja, men aligavel så kjøre med ront i de.. Akkurat som blondiner, jævlig fine utvendig, resten e så som så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12665 Skrevet Oktober 13, 2010 7-8000?? EKje det grapsbilligt?? Ny pris e vel 19 lapper med dekk... 15 uten dekk fra Danmark... Eg har ikkje peiling. Eg slite skikkelig med å setta pris på deler. Ikkje har eg kjøpt mye brukt, og har hvertfall ikkje solgt heller. Ta rallye fronten f.eks. Den trodde eg at eg sko få sånn 1000-2000 kroner for, men blir solgt for 5000! Så me får se ka så skjer. Ska opp og ta en del bilder i dag av litt ymse deler. Og så komme der ein å ser på bilen og i dag. Han vil kanskje ha mesteparten av delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12666 Skrevet Oktober 13, 2010 Eg har ikkje peiling. Eg slite skikkelig med å setta pris på deler. Ikkje har eg kjøpt mye brukt, og har hvertfall ikkje solgt heller. Ta rallye fronten f.eks. Den trodde eg at eg sko få sånn 1000-2000 kroner for, men blir solgt for 5000! Så me får se ka så skjer. Ska opp og ta en del bilder i dag av litt ymse deler. Og så komme der ein å ser på bilen og i dag. Han vil kanskje ha mesteparten av delene. Hvis han har fått med bakplatå, lyktene og grillen... så e det ikkje for lite forlangt.. Th-lines, e dyre felger.. 10k med dekk, e ein passelig pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12667 Skrevet Oktober 13, 2010 haha... ja, men aligavel så kjøre med ront i de.. Akkurat som blondiner, jævlig fine utvendig, resten e så som så Haha, stemme...at me aldri lere: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12668 Skrevet Oktober 13, 2010 E der någen så trenge mekkelokale? Eg har tilgang te ett te i same løå så eg har. Der e plass te å lagre 2 biler, men ska du skru så e der plass te ein bil og plass te å ha alt det andra. 1000 kroner mnden. Dette e ikkje någe sånn felles løa me mange andre. Kun mitt lokale og dette. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12669 Skrevet Oktober 13, 2010 (endret) E der någen så trenge mekkelokale? Eg har tilgang te ett te i same løå så eg har. Der e plass te å lagre 2 biler, men ska du skru så e der plass te ein bil og plass te å ha alt det andra. 1000 kroner mnden. Dette e ikkje någe sånn felles løa me mange andre. Kun mitt lokale og dette. Anyone? Doffer trenger, men han er så kipe på pengene så det er heilt sikkert ein horribel pris:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12670 Skrevet Oktober 13, 2010 Någen her som har skamlyst ( og kunnskap ) t å bytta cruise control hendelen på Touranen min ??Måtte jo ryga idag: bråk : Som me snakkte om på mandag Doffer, VAG og driftsikkerhet..... Det eneste er dumme airbagen som jeg aldri faa av med en gang. Det er egentlig ganske lett, klarer du kanskje sjöl!? Men maa programeres etterpaa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12671 Skrevet Oktober 13, 2010 Hvis han har fått med bakplatå, lyktene og grillen... så e det ikkje for lite forlangt.. Th-lines, e dyre felger.. 10k med dekk, e ein passelig pris.. Ville sagt 10 k for felgane e fine pris, evt 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12672 Skrevet Oktober 13, 2010 Trenge 2 nye dekk de felgane då.. + omlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12673 Skrevet Oktober 13, 2010 Trenge 2 nye dekk de felgane då.. + omlegg. Det stemme... De 2 andre dekkå e gode. Nye dekk koste 1500 kroner på dekkonline for 2 stk ferdig levert. Få de på kan eg altids fiksa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12674 Skrevet Oktober 13, 2010 skulle du prøve felgene mine kluge? eller slått det fra deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12675 Skrevet Oktober 13, 2010 skulle du prøve felgene mine kluge? eller slått det fra deg? Nei, slått d fra meg. Bler for stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...