#12676 Skrevet Oktober 13, 2010 E der någen så trenge mekkelokale? Eg har tilgang te ett te i same løå så eg har. Der e plass te å lagre 2 biler, men ska du skru så e der plass te ein bil og plass te å ha alt det andra. 1000 kroner mnden. Dette e ikkje någe sånn felles løa me mange andre. Kun mitt lokale og dette. Anyone? Ja, tror jeg kunne tenkt meg det.. Kan jeg komme å se en dag? Idag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12677 Skrevet Oktober 13, 2010 Ja, tror jeg kunne tenkt meg det..Kan jeg komme å se en dag? Idag??? Må bare komme i dag. Eg ska opp i syv tiden. Har ein som komme å ser på golfen... du når meg på 90108169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12678 Skrevet Oktober 13, 2010 Då komme eg i 7 tiden.. Ringe deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12679 Skrevet Oktober 13, 2010 Snart er det syv folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12680 Skrevet Oktober 13, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2109343 noen som trenger sykkelholder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12681 Skrevet Oktober 13, 2010 noen som har en spotify invitasjon til meg? (kode) send meg en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12682 Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg har visst 4(!). Jeg trenger en epostadresse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12683 Skrevet Oktober 13, 2010 bEahtdcGSG52hehZ bEugJbVX2qpn5fK6 cKdcTJu6sYxp9qBp har 14 te på lur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12684 Skrevet Oktober 13, 2010 trenger man dem lenger? fikk ikke til å bruke noen ved å velge "i have a code" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12685 Skrevet Oktober 13, 2010 Hakke peil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12686 Skrevet Oktober 13, 2010 ser ikke vitsen med spotify... for musikk som jeg kan ikke höre i bilen betaler jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12687 Skrevet Oktober 13, 2010 ser ikke vitsen med spotify... for musikk som jeg kan ikke höre i bilen betaler jeg ikke Spotify er da gratis Og hvis du betaler kan du ha det i bilen via mobiltelefonen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12688 Skrevet Oktober 14, 2010 spotify e gratis så lenge du gidde å hørra på reklamane innimellom;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12689 Skrevet Oktober 14, 2010 Eg har permium, ny tilværelse... herligt å sleppa den reklame driden, pluss eg kan hørra på sangene offline på Iphonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12690 Skrevet Oktober 14, 2010 (endret) Offline på iphone, men du bruker 3G/Edge eller? Noen som trenger vinterdekk? 215/55 R17 Nokian Hakkapelita. 8mm alle sammen 3000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12691 Skrevet Oktober 14, 2010 Offline på iphone, men du bruker 3G/Edge eller? Niks.. offline Bare lage offline lister i spotify, sync og vips så er man fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12692 Skrevet Oktober 14, 2010 Niks.. offline Bare lage offline lister i spotify, sync og vips så er man fri Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12693 Skrevet Oktober 14, 2010 Du bare lagre spillelistene mens du har iphonen/ipoden kobla te WiFi, åsså bruke du an i offline mode i bilen.. de e genialt! har hatt premium i et år nå, å eg angre ikkje ett sekund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12694 Skrevet Oktober 14, 2010 E der någen her så har ein kjipe grill og lykter te golf 2 liggendes som de ikkje vil ha? Eg må ha någe på min når eg tar av rallye lyktene. Stand på de har ingen ting og sei. Ska bare fungere fra stavanger te egersund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12695 Skrevet Oktober 14, 2010 Husk vannkassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12696 Skrevet Oktober 14, 2010 Etter Tone Damdaiam Årbææææærge begynte med reklamene for BurgerKing (have it your way) med sin tilgjorte "sexy" stemme så kjøpte eg premium med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12697 Skrevet Oktober 14, 2010 Etter Tone Damdaiam Årbææææærge begynte med reklamene for BurgerKing (have it your way) med sin tilgjorte "sexy" stemme så kjøpte eg premium med en gang! Lettlurt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12698 Skrevet Oktober 14, 2010 Ja, vil man høre henne kjøper man platene hennes eller går på konsertene. Når hun begynner å snike seg inn på fester og i bilen er det nok Må være visse etiske grenser her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12699 Skrevet Oktober 14, 2010 E ei god stund siden eg gjekk øve te premium, det primært pga. "Hi, this is Jonathan from Spotify...." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12700 Skrevet Oktober 14, 2010 E ei god stund siden eg gjekk øve te premium, det primært pga. "Hi, this is Jonathan from Spotify...." aldri ein fest uten Jonathan skål foresten, captin morgan og cola i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...