#12726 Skrevet Oktober 15, 2010 Vett jo det din varming. Det så e så løye e at du kjøpte jo motorsykkel istedenfor å ha bil for du va lei av å skru og vips så røyk clutchen på sykkelen og så slapp du ikkje unna alikavel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12727 Skrevet Oktober 15, 2010 (endret) Vett jo det din varming. Det så e så løye e at du kjøpte jo motorsykkel istedenfor å ha bil for du va lei av å skru og vips så røyk clutchen på sykkelen og så slapp du ikkje unna alikavel hahaha! Kem så har sagt at eg ska skru på den?? Fra dag ein har eg sagt, at alt som ska gjørs av større ting på sykkelen, ska de som drive med det te vanligt ta seg av Va såvidt eg gadd å skifta hendler sjøl Ser forresten ut som sesongen ikkje e heilt ferdig aligavel... Då va henger i boks Finni, lær deg å ta telefonen, evt ring opp igjen te folk Ser du e online din slask! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12728 Skrevet Oktober 15, 2010 Løp å kjøp http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197876 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12729 Skrevet Oktober 15, 2010 Meinte på det va ng kjent me navne når du va her for 2min sian.. Hehe.. Meg som stod og sippa kaffe me siå.. Okey, kult! Mekaniker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12730 Skrevet Oktober 15, 2010 HASTER: Trenger lagringsplass eller mekkeplass til UrQuattroen min fra mandag! Kjører mot Kristiansund om et kvarter. Siden jeg er på veien hele helga, ring meg på tlf 99598039 om du har plass eller vet om noen som har TAKK!!! Ang biltralle så har jeg leid en henger på Tilhengerspesialisten med 390kg egenvekt og 1010kg lastevekt (tillatt totalvekt 1400kg). Det gjør at jeg kan bruke Audi 100 Quattro'en min (tillatt totalvekt 2050kg) som trekk bil. Alt godkjent på førerkort kl. B. Det kostet meg 1000kr for helga og 500kr ekstra for mandag-tirsdag. De leier også ut på timesbasis, 6t = 300kr. Alle priser eks. mva. Mvh Eivind W. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12731 Skrevet Oktober 15, 2010 Løp å kjøp http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197876 Kanskje den hadde vert någe for meg nå! Men sånn ellers, e der ingen så har liggandes någen lykter te golf 2??? Trenge strengt tatt ikkje grill, men lyktene hadde vert fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12732 Skrevet Oktober 15, 2010 Okey, kult! Mekaniker? Neup, delelager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12733 Skrevet Oktober 15, 2010 Kanskje den hadde vert någe for meg nå! Men sånn ellers, e der ingen så har liggandes någen lykter te golf 2??? Trenge strengt tatt ikkje grill, men lyktene hadde vert fint. Før hadde ihvertfall Biltema billige Golf2 lykter, men huske verken pris eller vett om dei har det lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12734 Skrevet Oktober 15, 2010 Kanskje den hadde vert någe for meg nå! Men sånn ellers, e der ingen så har liggandes någen lykter te golf 2??? Trenge strengt tatt ikkje grill, men lyktene hadde vert fint. Knoksen? Står nok heilt garantert ein golf2 der.. Husk at du ikkje bare må ha lykter, men selva "lykteholder/platå" bak og Anderledes den på Rallye vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12735 Skrevet Oktober 15, 2010 For de som mener at ingeniører ikke gjør stort. Vi snakker fort 60 timers uke, kansje fri på en lørdag i de rolige ukene, og tjener ikke noe mer i timen enn det en fagarbeider gjør (iallefall i byggebransjen). Kjefting fra prosjektledere, utallige telefoner fra inkompetente arbeidere som ikke skjønner noe som helst (da svarer man som regel "snu tegningen") og omprosjektering fordi de slurves på byggeplass. Mye riving å håret for å klare å få konstruksjoner til å holde seg oppreist. Og ikke minst 3-5 år på skolebenken med 30 timer matematikk i uka. Woooooho!! Nei, man skulle vært uføretrygda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12736 Skrevet Oktober 15, 2010 hvis dere henter alt med en gang så kan dere bare få det gratis! --> http://www.finn.no/finn/object?finnkode=24937904 til slags også: Vinterfelger? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197886 BBS Felger? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197884 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12737 Skrevet Oktober 15, 2010 Haha! Slutt å syd! Ingen har tvingd dåkk t å ta någe utdanning eller t å jobba som ingeniør:p Eg har ingen utdannelse, di kalle meg for salgsingeniør på jobben, og eg klage isje på lønnå, hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12738 Skrevet Oktober 15, 2010 Jeg har startet på etterutdanning, linjen "hvordan bli Lottomilionær", men jeg vet ikke hvor lenge studiene varer. Kan jo hende jeg blir ferdigutdannet på i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12739 Skrevet Oktober 15, 2010 For de som mener at ingeniører ikke gjør stort. Vi snakker fort 60 timers uke, kansje fri på en lørdag i de rolige ukene, og tjener ikke noe mer i timen enn det en fagarbeider gjør (iallefall i byggebransjen). Kjefting fra prosjektledere, utallige telefoner fra inkompetente arbeidere som ikke skjønner noe som helst (da svarer man som regel "snu tegningen") og omprosjektering fordi de slurves på byggeplass. Mye riving å håret for å klare å få konstruksjoner til å holde seg oppreist. Og ikke minst 3-5 år på skolebenken med 30 timer matematikk i uka. Woooooho!! Nei, man skulle vært uføretrygda Eg e ikkje enkjinør men kan ikkje akkuratt sei at mi arbeidsuga hørtes så møye bedre ut enn d.. For engangs skyld D E HELG!! å eg har FRI! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12740 Skrevet Oktober 15, 2010 Jeg har startet på etterutdanning, linjen "hvordan bli Lottomilionær", men jeg vet ikke hvor lenge studiene varer. Kan jo hende jeg blir ferdigutdannet på i morra Den linjå har eg og gått ei stonn... for litt siden ga eg faen, men nå har eg bjynt igjen... Regne me at d e eg så får lottomillionær graden i mårå og isje du:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12741 Skrevet Oktober 15, 2010 Eg har hatt faget sannsynlighetsregning, og når du kan regna ut sannsynligheten for å bli millioner så gidde du ikkje kasta vekk penger på Lotto kuponger for å sei det sånn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12742 Skrevet Oktober 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12743 Skrevet Oktober 15, 2010 Eg har hatt faget sannsynlighetsregning, og når du kan regna ut sannsynligheten for å bli millioner så gidde du ikkje kasta vekk penger på Lotto kuponger for å sei det sånn.... Du som kan sannsynlighetsregning kan jerna regna deg fram t ka sannsynligheten e for å vinna uten å spela;) No guts, no glory... Den som intet satser, intet vinner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12744 Skrevet Oktober 15, 2010 Sjeeeefsgolf.....Sakki så bra Hopp å sprett, å kjo å hei.....HAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12745 Skrevet Oktober 15, 2010 Robin?? ute å lufta biffen i stad?? like ved shell på forus.. jeg var ute å lufta bikkja og så at jeg burde få meg noen bredere hjul og senk på min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12746 Skrevet Oktober 15, 2010 E der någe så har 2 stk, (evt 1) 4x100, 20mm spacer eg kan låna en kveld å 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12747 Skrevet Oktober 15, 2010 Robin?? ute å lufta biffen i stad?? like ved shell på forus.. jeg var ute å lufta bikkja og så at jeg burde få meg noen bredere hjul og senk på min også Nei, va isje d:) Men vett at dår går ein aen sølv S3 med svarte vinduer i distriktet og... Hjul og senk er et must, få gang på det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12748 Skrevet Oktober 15, 2010 E der någe så har 2 stk, (evt 1) 4x100, 20mm spacer eg kan låna en kveld å 2? Møye mulig eg har, må sjekka i delehaugen om de e 20mm elle tykkare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12749 Skrevet Oktober 15, 2010 Nei, va isje d:) Men vett at dår går ein aen sølv S3 med svarte vinduer i distriktet og... Hjul og senk er et must, få gang på det:D aha fikk bare ett glimt og trodde vel egentlig ikke det var så mange sølv her en på ålgård som jeg var å prøvde, men dette var ikke den Men da lærte jeg noe i dag også får se hva man får til i vinter mange planer, men må ha en kjørbar bil i vinter også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12750 Skrevet Oktober 15, 2010 Ja absolutt, jeg hadde min litt for lav sist vinter, hehe:) Denne gang blir det ikke fullt så lavt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...