Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

jeg bytter senkesetten til original før vinteren tenkte jeg :). men håper at bilen er solgt føe det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møye mulig eg har, må sjekka i delehaugen om de e 20mm elle tykkare.

om de e litt tykkere gjør ikkje d någe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer, since eg help you tumårråo, ju help me litt today?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Sko bare justert tenning å på braffå itte eg har heve isamen registeret igjen. Så hvis alt e gudd kan me jo ta en prøvetur så du får litt mer inspirasjon å pågangsmod om det går an for tiå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, kan ta turen udøve eg, bare hiva i meg någe mad :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare få gang på det du.. Tar jo et halvt år å kjøra ut te deg og :D Neida, men greit å bli med på det og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om de e litt tykkere gjør ikkje d någe

De va 25mm. Ligge her i syttreboden nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De va 25mm. Ligge her i syttreboden nå :P

Klugis var faktisk innom her å henta deler tidligere. då sko han jo fått med spacerene men han kom vel ikke på det. muligt eg tar en snarvisitt til klepp for å se kossen det går med han og doffer. då kan eg evt ta med spacerene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her går det hardt for seg, men den som inte satsar intet vinner! :P Hatt oppstart, og nå e det snu operasjon av gir på menyen :-) Akkurat borra hål i golvet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen ellers sko me fått the wires out? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell som å si til en fra Oslo at "jeg bor ikke på Gausel, jeg bor på Hinna".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere glupe hoder der ute:

Den stasjonære pc'en min har valgt å ta seg en pause. Jeg får ikke noe bilde opp på skjermen. Jeg har prøvd å bytte skjermkort, men det hjalp ingenting.

Alt fungerte helt fint den ene dagen, og så funket det ikke dag etter. Det høres ut som alt starter opp av andre ting inni "kassen" men skjermen får som sagt ingen signaler.

Jeg har også prøvd å koble den opp til tv'en, men jeg får ikke noe bilde der heller.

Pc'en er en P4 2004mod men oppgradert RAM, HDD og Win 7. Den er av merke Dell og er mørkegrå (nesten svart).

Noe som vet hva jeg kan gjøre for å få liv i gamlingen igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va golfen solgt og hentet. Men eg slite me bestemma meg for ka bil eg ska ha. Någen som har någen ideer? Har ein audi s4 v8 på hånd, ett par audi 200, og har og vurdert golf g60. Någen med andre alternativer? biler med 1,8 bensin e ikkje ett alternativ. Må være någe som går litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold deg unna V8en, ellers mye bra alternativ :) 200 e jo kult, men ein G60 te i lokallaget hadde ikkje vært feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koffor seie alle hold deg unna V8? Ka e det så e så galt med de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være vektfordelingen på 90% - 10% ?!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være vektfordelingen på 90% - 10% ?!?

Hehe... Er jo ikke så mye bedre på en 200 20vt heller da! ;)

Men akkuratt det er ikke det viktigste. Har ikke planer om rævkjøring på bane med an...

Någe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere glupe hoder der ute:

Den stasjonære pc'en min har valgt å ta seg en pause. Jeg får ikke noe bilde opp på skjermen. Jeg har prøvd å bytte skjermkort, men det hjalp ingenting.

Alt fungerte helt fint den ene dagen, og så funket det ikke dag etter. Det høres ut som alt starter opp av andre ting inni "kassen" men skjermen får som sagt ingen signaler.

Jeg har også prøvd å koble den opp til tv'en, men jeg får ikke noe bilde der heller.

Pc'en er en P4 2004mod men oppgradert RAM, HDD og Win 7. Den er av merke Dell og er mørkegrå (nesten svart).

Noe som vet hva jeg kan gjøre for å få liv i gamlingen igjen?

Skudd i blinde John Morten.

Siden du allerede har prøvd ett annet skjermkort, er det en mulighet at noe i hovedkortet i forbindelse med skjermkortet, muligens det sporet/holderen som holder skjermkortet er fuckt.

Et tips kan ver å måla om der går strøm til denne holderen.

Et aent alternativ kan ver ledningsbrudd i en ledning på hovedkortet, i forbindelse me skjermkortet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte også hovedkortet, men er rart at det skal bli fysisk ødelagt over natta. Jeg hadde skjønt det hvis jeg hadde spent til kabinettet, men det har bare stått under skrivebordet mitt å snurra og gått.

Får høre med Petter om de har noe billig ræææl på Expert. En P4 er jo ikke akkurat state-of-the-art :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.