#12776 Skrevet Oktober 17, 2010 Då va golfen solgt og hentet. Men eg slite me bestemma meg for ka bil eg ska ha. Någen som har någen ideer? Har ein audi s4 v8 på hånd, ett par audi 200, og har og vurdert golf g60. Någen med andre alternativer? biler med 1,8 bensin e ikkje ett alternativ. Må være någe som går litt... G60 lett: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12777 Skrevet Oktober 17, 2010 Hehe... Fekk mail fra han som har den i haugesund. SKulle få litt bilder og info i morgen. Så vurderer den ganske greit. Men g-lader må overhales eventuelt byttes. Kor gjør eg eventuelt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12778 Skrevet Oktober 17, 2010 Frode Guldbrandsen her på forumet e vel den sikkraste plassen.. men andre så gjør det åg, Stian sele (SS tuning) holde te på klepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12779 Skrevet Oktober 17, 2010 Då va golfen solgt og hentet. Men eg slite me bestemma meg for ka bil eg ska ha. Någen som har någen ideer? Har ein audi s4 v8 på hånd, ett par audi 200, og har og vurdert golf g60. Någen med andre alternativer? biler med 1,8 bensin e ikkje ett alternativ. Må være någe som går litt... Audi S6 C4 Sedan 2,2Turbo? Audi A4 B4 2,5TDI Quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12780 Skrevet Oktober 17, 2010 Audi S6 C4 Sedan 2,2Turbo?Audi A4 B4 2,5TDI Quattro? S6en blir nok i dyreste laget. Det samme blir nok en a4. 2,5 v6 tdi skal jeg uansett aldri ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12781 Skrevet Oktober 17, 2010 Frode Guldbrandsen her på forumet e vel den sikkraste plassen.. men andre så gjør det åg, Stian sele (SS tuning) holde te på klepp. Han drive vel ikkje ss tuning lengre. Han har kjøpt seg inn i den mekonomen plassen der ute. De som og drive med traktor osv. Men kan stikke innom og høre med han. E det eventuelt lett og få tak i en brukt g60 lader hvis det vise seg at de ikkje holde mål? Ka med trimming te disse? Enkelt og greit og få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12782 Skrevet Oktober 17, 2010 200 20vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12783 Skrevet Oktober 17, 2010 S6en blir nok i dyreste laget. Det samme blir nok en a4. 2,5 v6 tdi skal jeg uansett aldri ha! dere er alle so negativ. 2,5ern funker jo veldig greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12784 Skrevet Oktober 17, 2010 Hva med denne?? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24098434 Dyr? Ja. Fin? JA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12785 Skrevet Oktober 17, 2010 Ja takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12786 Skrevet Oktober 17, 2010 Du e skadd i håve hvis du bruge x antall tusen på en sånnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12787 Skrevet Oktober 17, 2010 Han drive vel ikkje ss tuning lengre. Han har kjøpt seg inn i den mekonomen plassen der ute. De som og drive med traktor osv. Men kan stikke innom og høre med han. E det eventuelt lett og få tak i en brukt g60 lader hvis det vise seg at de ikkje holde mål? Ka med trimming te disse? Enkelt og greit og få tak i? G60 tuning er lett og billig. chip og ny laderrulle, ferdig. fix up laderen er også ikke så dyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12788 Skrevet Oktober 17, 2010 Hva med denne?? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24098434Dyr? Ja. Fin? JA!! 75hester? Never 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12789 Skrevet Oktober 17, 2010 Ka bremserskiver å klosser e gudd te Rallyen? Å ka e tomgangsregulator på engelsk? Throttle position sensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12790 Skrevet Oktober 17, 2010 (endret) Idleregulator? Tomgang er vell "aidl"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12791 Skrevet Oktober 17, 2010 Jeg kjører zimmermann skiver med hull og EBC black stuff. Det bremser veeeldig god . men noen mener at zimmermann skiver sprekker. Jeg hadde ikke problemer med det nå. G60 repsett http://cgi.ebay.de/G60-G-Lader-Uberholsatz-XXL-Corrado-Originalqualitat-/380276018763?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item588a378e4b G60 tuning http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=g60+laderrad&_sacat=0&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&_odkw=g60+lader&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12792 Skrevet Oktober 17, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12793 Skrevet Oktober 17, 2010 Ka bremserskiver å klosser e gudd te Rallyen? Å ka e tomgangsregulator på engelsk? Throttle position sensor? Eg har ein tomgangsregulator liggandes her som e Andreas Haugland sin. Du får nok lett kjøpt den av han så sleppe eg å senda an tebake! Tror eg gav 300 for min. Eg fekk me meg 2 stk for å sjekka om de virka. Har ikkje fått sjekka någen av de, men han som henta golfen fekk med seg den eine! Du kan jo eventuelt sjekka om an funke! Throttle Position Sensor e vel den sensoren som måle kor gass-spjeldet ditt står. Har ingen ting med tomgangsregulatoren å gjør hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12794 Skrevet Oktober 17, 2010 John Morten. Siden du allerede har feilsøkt med skjermkortet kan det tenkes at ram'en din tuller det til. Prøv med en brikke, og bytt mellom de du har for å se om den starter opp med en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12795 Skrevet Oktober 17, 2010 Å ka e tomgangsregulator på engelsk? Throttle position sensor? Leerlaufregler på tysk ihvertfall, Tyske deler handle me i Tyskland vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12796 Skrevet Oktober 17, 2010 Leerlaufregler på tysk ihvertfall, Tyske deler handle me i Tyskland vettu Tyske biler då Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12797 Skrevet Oktober 17, 2010 Til dere glupe hoder der ute:Den stasjonære pc'en min har valgt å ta seg en pause. Jeg får ikke noe bilde opp på skjermen. Jeg har prøvd å bytte skjermkort, men det hjalp ingenting. Alt fungerte helt fint den ene dagen, og så funket det ikke dag etter. Det høres ut som alt starter opp av andre ting inni "kassen" men skjermen får som sagt ingen signaler. Jeg har også prøvd å koble den opp til tv'en, men jeg får ikke noe bilde der heller. Pc'en er en P4 2004mod men oppgradert RAM, HDD og Win 7. Den er av merke Dell og er mørkegrå (nesten svart). Noe som vet hva jeg kan gjøre for å få liv i gamlingen igjen? Kan også være selve CPUèn! Hvis den er gåen så hender det du får det problemet du beskriver. Regner med du har sjekket at det er liv i selve skjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12798 Skrevet Oktober 17, 2010 Tyske biler då Petter? To i fra USA, to i fra Tyskland og resten i Norge. Fin fordeling det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12799 Skrevet Oktober 17, 2010 Då va golfen solgt og hentet. Men eg slite me bestemma meg for ka bil eg ska ha. Någen som har någen ideer? Har ein audi s4 v8 på hånd, ett par audi 200, og har og vurdert golf g60. Någen med andre alternativer? biler med 1,8 bensin e ikkje ett alternativ. Må være någe som går litt... Stian. Hva med denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24955659 Trimme den litt så har du en greit sprek og morro bil da Kjøpte meg nettopp en 525 med ca 200hk. Syns den er ganske kjekk å kjøre. Men sluker jo bensin så det holder da Så fikk litt lyst på den golfen jeg linka her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12800 Skrevet Oktober 17, 2010 Hehe... Har vel egentlig ikke lyst på golf 3 da... Men hadde sikkert vert kjekk den. Nå holde eg på å bli gal av å leite itte någe eg har lyst på, så nå tror eg at eg går å legge meg. Vente svar fra 2 stk med audi 200, ein 20v og ein 10v og han med den g60en. Så får me se ka så skjer med de først. Kjenne eg orke ikkje reisa halve landet rundt for å hente bil heller, og g60en e i haugesund. Så den friste en del. Får bare håpe der ikkje e for mye å gjør me an! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...