#12826 Skrevet Oktober 18, 2010 Greit me litt arbeidsro vel Juvkam? Næh...lige at det e litt støy rundt når eg skrur...host.. snakke å diskutere drid og løse verdens problemer.. Som det blei gjort ein del av idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12827 Skrevet Oktober 19, 2010 Næh...lige at det e litt støy rundt når eg skrur...host.. snakke å diskutere drid og løse verdens problemer.. Som det blei gjort ein del av idag.. Hallloooooo, panservaier?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12828 Skrevet Oktober 19, 2010 Da var bankraner'n kommet seg i sitt nye hus i Stavanger Skal sies at helgens flyttekjøring som bestod av at jeg kjørte 2 turer mellom Lierskogen og Stavanger nesten endte med vraking av både Touran og S6 over Suleskard... Og en ting er sikkert! Sitter man fast på fjellet så spar dere for å ringe både politi eller viking... de gir tydeligvis totalt faen i at en bil kjørte av veien og ned en skrent og at 5-6 andre biler stod fast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12829 Skrevet Oktober 19, 2010 Trodde det var dere som dro alle de andre ut av grøfta? Eller var det bare skryt jeg fikk høre av nevøen din? Hehe.. Hørte også at turen gikk smertefritt? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12830 Skrevet Oktober 19, 2010 Trodde det var dere som dro alle de andre ut av grøfta? Eller var det bare skryt jeg fikk høre av nevøen din? Hehe.. Hørte også at turen gikk smertefritt? Hehe.. Nå må du dra han i ørene tror jeg:) Etter å ha ventet i ca 4 timer på at ingen kom til unsetning ble det spadd opp alt av løs grus og sand som lå utenfor veien opp hele bakken før s6'n kjørte opp for egen maskin(selvsagt *kremt*) og de resterende bilene ble kjørt og dyttet opp bakken. I følge politi og viking ble det sendt ut vaktbil like etter kl 20. tror det var rundt midnatt vi alle var kommet oss opp bakken uten å ha sett noe til noen form for hjelp... Og bonusen på turen var at en eller annen nisse har vært så frekk å gått inn i s6'n og stjålet min lommebok i det jeg trasket 1 km oppover fjellet for å få dekning så vi kunne ringe etter hjelp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12831 Skrevet Oktober 19, 2010 Kan se ut som eg må en tur te haugesund (tysvær) i morgen ettermiddag og se på G60. Någen som vil være med? Eventuelt någen som kan dra henger som vil ver med hvis den må på henger hjem igjenn (Någe så e veldig sannsynlig)? Min bil kan bare dra 1200kg, så den e uaktuell hvis an må på henger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12832 Skrevet Oktober 19, 2010 Eg kan ikkje imårå, men hvis det blir aktuelt å reisa opp ein aen dag å hentan e eg lett med.. (ikkje at eg har bil eller hengerlappen) men eg e grævlig goe på sosial støtte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12833 Skrevet Oktober 19, 2010 Kontroll på Sunde.. Snakke av erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12834 Skrevet Oktober 19, 2010 Kontroll på Sunde.. Snakke av erfaring Blei bussjåføren tatt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12835 Skrevet Oktober 19, 2010 Blei bussjåføren tatt??? Hehe. Ka du blei tatt i? Og kor mye kosta det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12836 Skrevet Oktober 19, 2010 Blir nok ingen rallye på veien dette året jaffal.. Blei tatt i 87 i 50 sonen...DYRT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12837 Skrevet Oktober 19, 2010 akkuratt på grenså d been there! WHen your in the game you need to take the pain! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12838 Skrevet Oktober 19, 2010 akkuratt på grenså d been there! WHen your in the game you need to take the pain! Grenså e øve 75km/t... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12839 Skrevet Oktober 19, 2010 OPS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12840 Skrevet Oktober 19, 2010 Blir nok ingen rallye på veien dette året jaffal.. Blei tatt i 87 i 50 sonen...DYRT! tok de lappen og??? greide du så mye i corsaen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12841 Skrevet Oktober 19, 2010 Blir nok ingen rallye på veien dette året jaffal.. Blei tatt i 87 i 50 sonen...DYRT! Faen så kjipt, men 87 i en FEMTI sone? Er lov å bruke hodet litte granne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12842 Skrevet Oktober 19, 2010 Du har vel hatt nesten 100 på speedo då kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12843 Skrevet Oktober 19, 2010 Neida folkens, jeg må jo få lov til å tulle litt med dere Jeg kjører aldri så fort i femti sonen, og jeg støtter polititet i å ha fartskontroller der. Det jeg ikke liker er fartskontroller i 90 sonen, det syns jeg er bortkastet.. For min del ble det en bot på 1300kr for ulovlig mobilbruk Etter 8 år uten handsfree skal jeg gledelig betale, selv om jeg absolutt kunne trengt å brukt de på noe helt annet akkurat nå... De er flinke til å treffe når det passer dårligst.. Men pytt pytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12844 Skrevet Oktober 19, 2010 Hmmm, koss konne eg veda at du kødda doffer? Ud å skru idag? Du må bare få heim den der G60'en du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12845 Skrevet Oktober 19, 2010 Fredrik2!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12846 Skrevet Oktober 19, 2010 WTF???!!!!!!!!!??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12847 Skrevet Oktober 19, 2010 Isje kjøb noge g60 golf FÅ heim noge 20vt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12848 Skrevet Oktober 19, 2010 Hmmm, koss konne eg veda at du kødda doffer?Ud å skru idag? Du må bare få heim den der G60'en du! For du kjenne meg og vett at det bor ein liden fanden i meg Petter L gjekk heller ikkje på..hehe Men finni gjekk fem på seff.. Nei, idag blir det stille ifjøset Torsdag blir det nok skruing, ska skifta diffen då, så trenge någen te å værr med.. E tunge jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12849 Skrevet Oktober 19, 2010 For du kjenne meg og vett at det bor ein liden fanden i meg Petter L gjekk heller ikkje på..hehe Men finni gjekk fem på seff.. Nei, idag blir det stille ifjøset Torsdag blir det nok skruing, ska skifta diffen då, så trenge någen te å værr med.. E tunge jobb.. haha eg sa eg sko ta øve jobben din! Sista du hadde gjort om det hadde vert tilfelle va å springa rett inn på forumet å posta det her! Vertfall når det va snakk om såpass idiotskap som dette! Dessuten vet eg du ikkje ville risikert å mista reklamasjonsretten på iphonen din som du så klart gjør når du blir tatt i mobilkontroll! Chøøpa ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12850 Skrevet Oktober 19, 2010 Vekommen til Stavanger da Jan, å til Stavanger Lokallag . Håper å se deg å S6en din på lokalllagstreff første søndagen i mnd, på parkeringsplassen ved Mcdonald på Kvadrat Kjøpesenter . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...