Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Offline på iphone, men du bruker 3G/Edge eller?

Noen som trenger vinterdekk? 215/55 R17 Nokian Hakkapelita. 8mm alle sammen

3000kr

b2e84280-f261-4683.jpg

Bump :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjekk hvertfall fem på!

Men ingen som kan ver me i mårå hvis eg må trekka hengar???

Kor får eg eventuelt tak i henger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjekk hvertfall fem på!

Men ingen som kan ver me i mårå hvis eg må trekka hengar???

Kor får eg eventuelt tak i henger?

Du får leid henger på 350kg hos Tilhengerspesialisten, den har totalvekt 1400kg. Men det er vel også for mye for bilen din...? Koster 300kr for 6t, og 500kr for en dag.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mye veie ein golf 2 4 dørs da? Veier den under 1050kg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mye veie ein golf 2 4 dørs da? Veier den under 1050kg?

Ja, meine Golf 2 har oppgitt vekt te 895kg i vognkorte. Så du har nok litt å gå på, G60'en veie og mer enn vanlig 1,6L men ikkje 150kg mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ein tråd der ein fyr hadde lagt inn at golf 2 g60 veide 1155 ink fører. Det e jo 1080 bare bilen. Så då e eg 30 kg over! ;)

E ein 4 dørs det e snakk om og. Ikkje 2 dørs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nøye kan de umulig være..

Ta ut et sete å legg det i fraktbilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Stemme. Bare finna ein fraktbil! ;) Octaviaen drar kun 1200 kg. Pinglebilen! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ordna det seg me lokale EW?

Ja, det ordna seg! Takk skal du ha :) Så nå er det Norges høyeste tetthet av UrQuattro omtrent i den garasjen, i alle fall originale.

Har du tenkt å begynne å skru litt etterhvert du?

Stian: Om jeg ikke reiser offshore nå til helga, så kan jeg bli med deg oppover og hente bil. Rekker det ikke før på lørdag uansett pga mye arbeid på jobb, kurs osv.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekommen til Stavanger da Jan, å til Stavanger Lokallag ;).

Håper å se deg å S6en din på lokalllagstreff første søndagen i mnd, på parkeringsplassen ved Mcdonald på Kvadrat Kjøpesenter : vinke :.

Takk takk:) er på en ny runde med flyttegods den helgen så ikke umulig jeg lufter S6'n er tur bortom da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi satse på høyt S6 oppmøte da(iallefall 2), om jeg ikke er på jobb :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har vært ude å testa GoPro HD kameraet som eg kjøpte for litt siden:D Så hvis dåkk har ca quatte, så sett dåkk ner og skru opp lyden:)

E litt møye støy, men e møye kjekke lyder og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde eg bare turt.. Hehe..

Den som intet våger, intet vinner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen så har peil på videoredigering her? Sko gjerna visst navne på et program der du og kan redigera lyden skikkelig. Som et eksempel ville eg har fjerna all vindstøyen fra klippet eg la ut...

(bilen hørres jo ganske sinte ud når eg kjøre:D Lige spess godt når eg trør an nesten fra bånn av (fra 4min..))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ver eg blir med på det Christopher. Eg og må jo kanskje ha någe deler! ;)

Hvis der e någen flerne så vil ver med te haugesund å handla bil så sei ifra. Meg og doffer kjøre ca halv fire, fire...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen så har peil på videoredigering her? Sko gjerna visst navne på et program der du og kan redigera lyden skikkelig. Som et eksempel ville eg har fjerna all vindstøyen fra klippet eg la ut...

(bilen hørres jo ganske sinte ud når eg kjøre:D Lige spess godt når eg trør an nesten fra bånn av (fra 4min..))

HÆÆÆ? Eg trodde det va ein RC bil... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ska ha någe sånnt så tror eg du må te me ett avansert program, og de e ofte kostbare. Kan ver eg tar feil, men det e ikkje bare bare å filtrere vekk lyd! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÆÆÆ? Eg trodde det va ein RC bil... :D

HA

HA

HA

:bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ska ha någe sånnt så tror eg du må te me ett avansert program, og de e ofte kostbare. Kan ver eg tar feil, men det e ikkje bare bare å filtrere vekk lyd! ;)

dår e sikkert någen så har lagt ud d og på pirat buktå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.