#13001 Skrevet Oktober 25, 2010 Hvor kan jeg hive möbler gratis? Fretex henter ikke!? spörte akurat noen minute siden... paa netsiden staa noen anna... uff saa lei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13002 Skrevet Oktober 25, 2010 Nitedals Hjelpestikker gjør det gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13003 Skrevet Oktober 25, 2010 Nitedals Hjelpestikker gjør det gratis. Tenkte paa det, men tomta er ikke min egen . jeg har transporter, vet bare ikke hvor jeg skal levere driten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13004 Skrevet Oktober 25, 2010 Noen som trenger Skiboks? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?goto=newpost&t=198606 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13005 Skrevet Oktober 25, 2010 Ikke for å være frekk, men: hvor mye rart har du egentlig liggende Søren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13006 Skrevet Oktober 25, 2010 Det er jo ikke frekk. See bare paa profilen min og paa startete emner. Da vet du at jeg har mye mer som du egentlig vet om Og jeg har masse tid for tiden . Venter bare at möblene er vekk saa kan jeg begynne med prosjekten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13007 Skrevet Oktober 25, 2010 Noen som vet hvis knoksen har en 35i B3 (1992) med god skjerm höyre foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13008 Skrevet Oktober 25, 2010 Någen så vet om kem så kan blåsa karosseri? Sko ha blåst golfen om ikkje så syykt lenge. Samma ka det e, glass, sand, natrium etc. men ikkje grit. Har hørt med fleire industri behandlings firmaer, men de eg har snakt med har for grovt utstyr. EKO service kan gjør det, men de bruge åg vann i tillegg te kalsium + der va for kaldt nå. Alle tips mottas så lenge det ikkje tar en dag å kjøra.. Prøv han her Tlf 41293419 han driver med kalkblåsing vet ikkje kem det e har fått nr av ein aen. Ellers ligger det ein i strandgaten i sandnes som sandblåser men han hadde ikkje fått orden på utstyret sitt sist eg spurte. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13009 Skrevet Oktober 25, 2010 Prøv han her Tlf 41293419 han driver med kalkblåsing vet ikkje kem det e har fått nr av ein aen.Ellers ligger det ein i strandgaten i sandnes som sandblåser men han hadde ikkje fått orden på utstyret sitt sist eg spurte. Petter Det tlf nr er til EKO-service, kunne gjøre det. men han brukte vann itillegg til at det måtte bli varmere i været før han kunne gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13010 Skrevet Oktober 25, 2010 Men ingen som kan anbefale noen som driver med understellsbehandling? Kan anbefale BilTec i Egersund om ikke det er for langt. Han er hvertfall nøye, og flink til å gi beskjed om det er noe som bør tas av evntuell rust. Tlf er 51494488/94006400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13011 Skrevet Oktober 25, 2010 Men ingen som kan anbefale noen som driver med understellsbehandling? Handeland Antirust på Ualand drive seriøst turen ned går fort den og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13012 Skrevet Oktober 25, 2010 nå mangler kun mtdi en gassvaier og lett justering av timing: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13013 Skrevet Oktober 25, 2010 Goe lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13014 Skrevet Oktober 25, 2010 Sykt bra Lasse.. Du er jammen effektiv når du først setter igang.. Synd jeg ikke fikk med meg oppstarten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13015 Skrevet Oktober 25, 2010 nice one, lasse! bytta du tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13016 Skrevet Oktober 25, 2010 nice one, lasse! bytta du tanken? Byttet ikke tank, men innmaten i tanken må muligens bytte påfyllingsrøret ettervert for å gjøre det lettere å tanke opp diesel.. sånn som det er nå går ikke dieseltuten ned i påfyllingsrøret: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13017 Skrevet Oktober 25, 2010 Byttet ikke tank, men innmaten i tanken må muligens bytte påfyllingsrøret ettervert for å gjøre det lettere å tanke opp diesel.. sånn som det er nå går ikke dieseltuten ned i påfyllingsrøret: haha : haha...syns eg ser du står med ei trakt på bensinstasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13018 Skrevet Oktober 26, 2010 Skal til Bergen imorgen med en touran varebil som noe skulle hatt transportert noe ned/opp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13019 Skrevet Oktober 26, 2010 Handeland Antirust på Ualand drive seriøst turen ned går fort den og.. Ja, disse ser ut som at de driver ordtlig men litt langt unna :-) Men bilen fortjener kun det beste. Så ingen firma i sandnes/stavanger området er å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13020 Skrevet Oktober 26, 2010 Skal til Bergen imorgen med en touran varebil som noe skulle hatt transportert noe ned/opp :-) Hvis du ska ein tur te østlandet så sei ifra. Sko kanskje hatt någe deler hjem fra den siden av fjellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13021 Skrevet Oktober 26, 2010 Dag Ivar, her e motor så garantert falle i smak 2.4 turbodiesel VW motor (brukt i Volvo, D24T) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13022 Skrevet Oktober 26, 2010 Kult Petter litt det samme som Volvo Pentaen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13023 Skrevet Oktober 26, 2010 Hvis du ska ein tur te østlandet så sei ifra. Sko kanskje hatt någe deler hjem fra den siden av fjellet. E på østlandet fram t fredag eg, så hvis dår e någe du ska ha me deg hjem, så bare gi beskjed, så lenge d isje e någe stort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13024 Skrevet Oktober 26, 2010 Skal til Bergen imorgen med en touran varebil som noe skulle hatt transportert noe ned/opp :-) Hvor lenge er du der? Opp og ned på dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13025 Skrevet Oktober 26, 2010 noen som kjenner frisør som kutter hår etter jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...