Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Viel Glück, Sören :)

Noen som har laaaange tråder å trekke i når det gjelder jobb på Østlandet eller? hehe....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sikkert masse ledig på rimi/rema/ica/meny/joker/helgå/mega osv :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må ha nye bremseslanger på golfen. Og så ser eg de selge sånne kit med bremseslanger i rustfritt stål. Vil disse gå igjennom på en eu, eller e det fremdeles kun gummislanger som gjelde der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må ha nye bremseslanger på golfen. Og så ser eg de selge sånne kit med bremseslanger i rustfritt stål. Vil disse gå igjennom på en eu, eller e det fremdeles kun gummislanger som gjelde der?

Hvis du stikker til Biltrangsynte for EU kontroll så er vel faren stor for at de bemerker at her har du for gode slanger for bilen din: rolleyes

S6'n min gikk igjennom med stålomspunne uten problem, men da ikke hos BT:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sikkert masse ledig på rimi/rema/ica/meny/joker/helgå/mega osv :-)

Som kjøpmann i Rimi så kan jeg skrive under på at det kryr av ledige stillinger i den bransjen på østlandet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/1063/Corrado_Passat_Stainless_Steel_Brake_Lines

Eg trenge og litt bensinslanger, men tenkte å bytta ut alle i samme slengen ;)

http://www.034motorsport.com/oec.php?oefilename=wizard.jsp&partner=motorsport&year=1991&make=VW&model=COR--001&category=E&part=Fuel+Hose

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodridge

Handlet mine herfra, og de er nok hakket rimeligere enn Banhnbrenner til de fleste.

Fikk til og med Carbon-look;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodridge

Handlet mine herfra, og de er nok hakket rimeligere enn Banhnbrenner til de fleste.

Fikk til og med Carbon-look;)

Kult, har faktisk sett at disse blir solgt på Ebay, har ofte lurt på kvaliteten.. :)

Men min bil skal gjennom BT, så får vel holde meg til originale i første omgang ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du stikker til Biltrangsynte for EU kontroll så er vel faren stor for at de bemerker at her har du for gode slanger for bilen din: rolleyes

Alt som er bedre enn originalt blir BT skeptisk til. Dette er fordi de fleste som jobber på BT mangler totalt forståelse innenfor det yrket de driver med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått refs for dette med stålomspunnede slanger tidligere, grunnen var at det var vanskelig å sjekke slitasjen på slangen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, ja det e helt sykt vanskelig! Går det ikke i antall løse ståltråder pr cm/meter osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodridge sine er i allefall merket med "Best før" dato :) eller var det prod dato? hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodridge sine er i allefall merket med "Best før" dato :) eller var det prod dato? hmm

Jeg vet ikke med akkurat Goodridge, men folk har iallefall fått det godkjent hos BT når slangene har vært merket med Best før dato.. Mener det ligger en tråd om det her på forumet (uten at jeg fant den nå da) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paa tysk kaller vi slangene "Stahlflexbremsschlauch" (en) "Stahlflexbremsschläuche" (to og mer).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har fått brev fra Posten, "Melding om ankommet ufortollet sending", med Fortollingsfullmakt å heile pakken :P Sikkert flere her som har fått det? Ka ska eg jørr? :P

Di spør itte kvittering eller faktura som vise sendingens innhold og verdi, eg betalte med nettbank, koss får eg fram kvittering då? Bare prøva å printa ud fra nettbanken på et eller annet vis?

På forhånd takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må bare printa ut i fra nettbanken og senda te de.. Funke det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah, supert :)

Kor lang tid vil d gå før pakken blir sendt vidare då? alt fra 1 dag te 1 måned? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikje gå lange tiå.. :) maks eit par uge tippe eg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ventet bare 6 arbeidsdager så sendte de det videre :)

@kjell: begynner 15. november hos deg. signerte i dag kl. 11:10 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har fått brev fra Posten, "Melding om ankommet ufortollet sending", med Fortollingsfullmakt å heile pakken :P Sikkert flere her som har fått det? Ka ska eg jørr? :P

Di spør itte kvittering eller faktura som vise sendingens innhold og verdi, eg betalte med nettbank, koss får eg fram kvittering då? Bare prøva å printa ud fra nettbanken på et eller annet vis?

På forhånd takk :)

ALLE pakkene jeg får tilsendt med vanlig post som skal igjennom postsentralen i Oslo får jeg en slik utrolig irriterende melding om SELV OM VERDIEN STÅR FINT OG SYNLIG PÅ PAKKEN! Jeg HATER det, forsinker forsendelsen opp til ei uke fordi det tar 2-3 dager å få det dumme brevet og så 2-3 for at de sga behandle den.

Et herlig eksempel med DHL. En pakke ble sendt ifra 034 motorsport (i California) til meg igår og jeg fikk den IDAG!!!!!! De betalte momsen så får jeg en faktura (noe posten er livredd for å gjøre) DHL måtte tilogmed åpne pakken for å finne kvitteringen for å kalkulere momsen men de gjorde det. Posten tør ikke å se på verdien en gang.

Men send en print screen ifra paypal å send til ekpgoutland.postfortolling@posten.no :-) Merk mailen med sporings nummeret å fortell hva som er inni. Da blir den vidersendt til tollen samme dag. (Men tollen bruker lang tid)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah, takk for svar André :)

Får bare faksa brevane i mårå, med kvittering :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så har lagrings plass t ein stykk s2 øve vinteren? Betale selvfølgelig så lenge denne får tag øve håve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.