#13101 Skrevet November 1, 2010 Må eg ha på meg skolepike uniformen igjen? Nå e du bare ekkel Finni... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13102 Skrevet November 1, 2010 hahaha...Småvarme han Zack Galifianakis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13103 Skrevet November 1, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2125305#post2125305 Få d betalt guttar:) D har eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13104 Skrevet November 1, 2010 Tror eg ska melda meg ud.. Ekje heilt fornøyd med den trenden som foregår her på forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13105 Skrevet November 1, 2010 Eg har forresten bestilt meg nye telefon:D Har droppa tankene eg hadde om iPhone 4, så nå har d blitt HTC Desire HD istede:) Isje spør kati eg får an for d vett eg isje:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13106 Skrevet November 1, 2010 Kondulere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13107 Skrevet November 1, 2010 Tror eg ska melda meg ud.. Ekje heilt fornøyd med den trenden som foregår her på forumet.. Hvis d isje va ein spøk, så forstår eg isje tankegangen... Me tanke på alt d positiva eg får ud av klubben her så har eg isje någe tvil i d heila tatt:) Rabatter, hjelp t tekniske spm, billige banekjøring (når eg tør å utsetta bilen min for sånt, hehe), treffå generelt for å nevna någe:) At dår någen ganger kan ver litt kluss me ting ser eg isje på som någe problem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13108 Skrevet November 1, 2010 110% Då e det kun pulverlakk så gjelde! MEEN, koste litt å du må levera det i fra deg. Hvis ikkje, skikkelige 2K syregrunning å vanlig lakk så Stian seie e vertfall det eg hadde gjort Har du et bra tips te ka slags syregrunning og kor eg kan kjøba det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13109 Skrevet November 1, 2010 Hvis d isje va ein spøk, så forstår eg isje tankegangen... Va nok ikkje ein spøg, eg syns bare ikkje alkohol (drikkepress/trusler) har någe på et bilforum og gjørr.. Må ta någen standpunkter i livet, og eg har valgt mine.. Ein kan ikkje alltid kjøra på same vei desverre.. Menmen.. E ennå 2mnd igjen... Husk at the road to nowhere also leads somewhere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13110 Skrevet November 1, 2010 Va nok ikkje ein spøg, eg syns bare ikkje alkohol (drikkepress/trusler) har någe på et bilforum og gjørr.. Hahaha! Tosk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13111 Skrevet November 1, 2010 Den eine e faen værre enn den andre: dum : Aldri våre snakk om drikke press 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13112 Skrevet November 1, 2010 Skakje verr lett.. Fy fillen eg kjede meg idag... E dårr någen som skrur i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13113 Skrevet November 1, 2010 Les denne, så får du reflektert over livet i 20 minutter. http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/tvillinger/trafikkulykker/ungdommer/14092418/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13114 Skrevet November 1, 2010 Eg skrur som vanlig Edit: elle skrur å skrur. mer sveis å slip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13115 Skrevet November 1, 2010 Skakje verr lett.. Fy fillen eg kjede meg idag... E dårr någen som skrur i kveld? Sidde hos finni å drikke kaffi nå. Ska opp til stian i lokale dokka å henta ng felga i halv 8 - 8 tiå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13116 Skrevet November 1, 2010 Les denne, så får du reflektert over livet i 20 minutter.http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/tvillinger/trafikkulykker/ungdommer/14092418/ Ja det var en dyp fortelling.. Får en til å tenke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13117 Skrevet November 1, 2010 Sidde hos finni å drikke kaffi nå. Ska opp til stian i lokale dokka å henta ng felga i halv 8 - 8 tiå. Prøvde å ringa han istad, men han tar jo ikkje telefonen som vanligt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13118 Skrevet November 1, 2010 Prøvde å ringa han istad, men han tar jo ikkje telefonen som vanligt.. Kem du prøvde å ringa, meg eller finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13119 Skrevet November 1, 2010 Kem du prøvde å ringa, meg eller finni? Finni seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13120 Skrevet November 2, 2010 Gammale vits, men ein klassiker! TØRST Ronny og Kalle var øltørste, men hadde bare en skarve 50-lapp å dele på. - Vent, jeg har en ide, sa Ronny og løp inn på butikken og kjøpte ei stor pølse. - Er du ikke klok! Nå har vi ingen penger i det hele tatt..., sa Kalle. - Slapp av, bare bli med meg, sa Ronny. De gikk inn på en pub og Ronny bestilte to halvlitere og to whisky. - Har du blitt helt gæren? Skjønner du ikke hvilken knipe du setter oss i? Vi har jo ikke en rødt øre på oss! sa Kalle. - Ta det rolig. Jeg har en plan. Skål! sa Ronny med et stort smil. Når de to karene hadde vært på puben ei stund og drukket opp alt, så sa Ronny: - OK, nå stikker jeg pølsa gjennom glidelåsen, du går ned på kne og tar den i munnen. Bartenderen så hva de holdt på med, ble rasende og kastet dem på hodet ut av puben. Ronny og Kalle gikk fra pub til pub og ble fullere og fullere og slapp unna regninga hver gang med sin geniale plan. Når de kom til den tiende puben sa Kalle: - Nå orker jeg ikke å gjøre dette her mer. Jeg er dritings og knærne mine tar knekken på meg! Da svarte Ronny: - Hvordan tror du jeg kjenner meg da? Jeg mistet pølsa på den tredje puben! ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13121 Skrevet November 2, 2010 damn good --------------------------------- sitat fra en på jobb "ja, det er ingen som vil jobbe frivillig hos audi." : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13122 Skrevet November 2, 2010 Hehehe!!! god vits d der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13123 Skrevet November 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13124 Skrevet November 2, 2010 noen som har lyst å låne/selge "RED DEAD REDEMTION" for PS3? har masse spill som kan byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13125 Skrevet November 2, 2010 Du skulle hatt Xbox 360, så kunne du lånt mitt;) Har runda det, er et ganske kult spill:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...