#13201 Skrevet November 6, 2010 okay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13202 Skrevet November 6, 2010 Må si jeg er litt svak for disse http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25018506&WT.ac=relevant_ads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13203 Skrevet November 6, 2010 Så ikke dum ut den:) Ikke feil med 4x4 og den motoren og heller:D Vet noen hva slags 4x4 som står i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13204 Skrevet November 6, 2010 Kom en sånn forbi på motorveien idag, herlig lyd, god fart og med Nürburgring merke på hehe.. Digger at Alfa endelig kom med noe skikkelig og med 4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13205 Skrevet November 6, 2010 det er 12 hvor bor du? kommer med en gang men er nå helt i klepp. send meg sms med adresse til: 948 14 323 Stemmer nok det. Ligger oppe i verksted. Jeg har heller ikke sjans å stikke opp å hente den. Er alene med minien. Men eg e nok tidlig oppe i morgen, så hvis du har lyst å ta deg en tur te hundvåg då så må du bare si ifra. Mitt nummer er 90108169. Kjenner eg minien rett så e eg nok oppe i syv tiden. Om ikkje tidligere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13206 Skrevet November 6, 2010 Må si jeg er litt svak for disse http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25018506&WT.ac=relevant_ads Eg har vel alltids vert litt svak for alfa. Holdt på å kjøpe en 156 for en stund siden, men madammen nektet. Vi fant ett litt dårlig eksemplar som me va å så på, og itte det så e det total nekt med alfa her i gården. Synd der e mye tull med de, men fy for ein kjøreopplevelse når det funke. E ein av de beste bilene eg har kjørt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13207 Skrevet November 6, 2010 Så ikke dum ut den:) Ikke feil med 4x4 og den motoren og heller:D Vet noen hva slags 4x4 som står i? Torsen C twin diff, 42 prosent framme, 58 prosent bak Under akselerasjon kan oppte 70 prosent av kreftene sendas bakover, ved overstyring kan kraftfordelingen bakover reduseres helt ned til 40 prosent. Skikkelig 4x4 med andre ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13208 Skrevet November 6, 2010 Fy f.. endelig kan man kjøpe seg en alfa man ikke er flau over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13209 Skrevet November 6, 2010 Nå begynne eg virkelig å vurdera alfa som min neste bil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13210 Skrevet November 6, 2010 Hvor mange som har tenkt seg på treff i morgen? noen her som kjører en koksgrå(?) A4 1.8T(?) med SR92 reg og nyere s6 led grøftelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13211 Skrevet November 7, 2010 Christoffer Asmundsen sin A4 det ja.. Tenkte meg på treff jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13212 Skrevet November 7, 2010 Hvis madammen har kommet seg hjem fra bergen så komme eg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13213 Skrevet November 7, 2010 Skruing hos Petter i dag;) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13214 Skrevet November 7, 2010 Har han fått deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13215 Skrevet November 7, 2010 etter henting av verktøy skal jeg skrue igjen. toppen av og demontere så langt alt til å ta ut hele motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13216 Skrevet November 7, 2010 Har han fått deler? Blir boble skruing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13217 Skrevet November 7, 2010 Blir boble skruing Bobla? Har han kjøpt det nå? Eller meine du någe aent? Svart med riktig drivstoff i motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13218 Skrevet November 7, 2010 Bobla? Har han kjøpt det nå?Eller meine du någe aent? Svart med riktig drivstoff i motoren? ja sånn derane flade bobla med sotlevann;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13219 Skrevet November 7, 2010 ja sånn derane flade bobla med sotlevann;) Endelig noe fornuftig skruing på dåkkår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13220 Skrevet November 7, 2010 Ska montera dieselmotor i an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13221 Skrevet November 7, 2010 Kor dåkkår skrur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13222 Skrevet November 7, 2010 19" pc-skjerm av typen flat byttes mot 1024 RAM. Den har VGA og DVI tilkobling. Følger med VGA og strøm ledning. Passe perfekt i garasjen eller på badet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13223 Skrevet November 7, 2010 19" pc-skjerm av typen flat byttes mot 1024 RAM.Den har VGA og DVI tilkobling. Følger med VGA og strøm ledning. Passe perfekt i garasjen eller på badet... Merke og farge på rammen? Bilde kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13224 Skrevet November 7, 2010 (endret) Eg tenkte meg ud t kvaddå i dag ja !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13225 Skrevet November 7, 2010 Lokallagstreff i dag folkens Kem komme ? Eg komme !!! Jeg tar turen så sant jeg blir ferdig takvask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...