Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

setta inn bilen kor? har du fått lokale på stell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

setta inn bilen kor? har du fått lokale på stell?

Har et par muligheter men ingenting e avklart ennå. Så nei i gronn ikkje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss går d me R32'en??

Sko eg åg likt å visst! Update i løpet av dagen kanskje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har jo 1.6TD bruksbil, ka e probleme! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har 205-55/16 vinterdekk liggende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, blir aldri noe treff på meg heller :-/ Muligens bilen er ferdig til sommeren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden der e så mange som spør etter felger her så får vel eg og sprø. Någen som har felger med 5x100 boltsirkel? Gjerne 15" med 195 50 dekk. Sommer eller vinter har ingen ting å sei. Heller ikkje stand på felgene. Ska kun brukes til og godkjenne golfen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden der e så mange som spør etter felger her så får vel eg og sprø. Någen som har felger med 5x100 boltsirkel? Gjerne 15" med 195 50 dekk. Sommer eller vinter har ingen ting å sei. Heller ikkje stand på felgene. Ska kun brukes til og godkjenne golfen. ;)

Har:

15" ET 38?, orginale stålfelger med 195/60-15 slitne vinterdekk. (stått på Golf 4)

15" ET ca 30?, alufelger, 2 med dekk 205/50-15 og 2 uten dekk. (fra Golf 3 VR6)

Mvh, Thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har:

15" ET 38?, orginale stålfelger med 195/60-15 slitne vinterdekk. (stått på Golf 4)

15" ET ca 30?, alufelger, 2 med dekk 205/50-15 og 2 uten dekk. (fra Golf 3 VR6)

Mvh, Thomas

Hmm... Hva skal du ha for de forskjellige settene? Dekkene på stålfelgene er for store, men kan uansett bruke felgene. Hvor er felgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Hva skal du ha for de forskjellige settene? Dekkene på stålfelgene er for store, men kan uansett bruke felgene. Hvor er felgene?

Her er salgstråden på stål felgene:

Steelis

Alufelgene = ca 125,- pr stk?

Begge settene ligger på Bryne/Klepp....

T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far i huset fant sin 30 år gamle datter i full gang med en dildo. "Hva holder du på med?" skrek faren. "Jeg er 30 år og singel så noe må jeg unne meg," svarte hun. Senere samme kveld da hun kom hjem fant hun faren sittende i stuen med en six pack og dildoen liggende ved siden. "Hva holder du på med skrek datteren?". "Tar et par øl og ser fotballkamp sammen med min svigersønn" svarte faren.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne filmen va greit sjef!! Snakke litt skills eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har eit sett med 195/65, men det blir vell for stort det au?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har 205-55/16 vinterdekk liggende?

yes :)

pm sendt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va syncroen god som ny! Stor takk te Kjell for transport og skru hjelp!

Bytta kjøleveske på an nå, og kjørte en halvtimes tur. Tempen kom ikkje så mye ove 70'c.

Någen som vet ka så kan ver problemet? Vifta sviver ikke, termostaten som står åpen hele tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni, du kan jo lease bimmern min :D

Den får jeg jo lånt gratis! Så sant jeg bytter over noen deler med den som står på skolen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta kjøleveske på an nå, og kjørte en halvtimes tur. Tempen kom ikkje så mye ove 70'c.

Någen som vet ka så kan ver problemet? Vifta sviver ikke, termostaten som står åpen hele tiden?

Så god som ny?? Ikke skryte nå Finn (I)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk jo erfart at termostaten fungerte i dag då finni. Nådde jo god temp før kjølevæska forsvant og temperaturen sank igjen. Så ville nok heller holdt ein knapp på tempføleren enn termostaten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudd me nye felga :D Nogen som har en greie guide for pussing&polering av kant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.