#13351 Skrevet November 13, 2010 Eg ska skru, men det blir nok ikea garderobeskap! Tror ikkje eg komme meg opp i lokalet før på onsdag. Ska prøve å få te ein tur i morgen, men me får se. Gi meg ein melding hvis du ska opp så kan eg henta stolane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13352 Skrevet November 13, 2010 Någen som skrur ikveld? Skru på telefonen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13353 Skrevet November 13, 2010 Någen som skrur ikveld? Jeg skrur, men gir snart opp. Lekker jo vann overalt! Tror jeg pakker sammen å drar hjem å bestiller nytt sett samco slangesett + alt av slangeklemmer + pakinger før jeg gidder skru på driten mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13354 Skrevet November 13, 2010 Du har ikke bare montert pakningen på termostaten feil da? Da lekker det ganske greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13355 Skrevet November 13, 2010 (endret) Jeg skrur, men gir snart opp. Lekker jo vann overalt! Tror jeg pakker sammen å drar hjem å bestiller nytt sett samco slangesett + alt av slangeklemmer + pakinger før jeg gidder skru på driten mer Akkurat, skal handle samcoslanger selv etter teknisk Noen som vet om man får tak i sorte slange klemmer? Eller må jeg lakke dem også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13356 Skrevet November 13, 2010 Du har ikke bare montert pakningen på termostaten feil da? Da lekker det ganske greit... Termostaten er tett. Lekker i en av slangene som går inn på oljekjøler + mellom blokka å flensen der den blå + svarte sensor sitter. Muligens slangeklemmen som ødelegger slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13357 Skrevet November 14, 2010 EPIC! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13358 Skrevet November 14, 2010 Eg måtte kjøre broderen og dama til fødselsavdelingen kl 2.30 i natt. ingen av de har lappen og taxi var ikke å spore. så eg ble onkel for første gang til en liten gutt nå på morgenkvisten: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13359 Skrevet November 14, 2010 Flott jobba Lasse!! Gratulerer med onkel-tittel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13360 Skrevet November 14, 2010 gratulrea! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13361 Skrevet November 14, 2010 Gralla Lasse Stas å bli onkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13362 Skrevet November 14, 2010 Gratulere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13363 Skrevet November 14, 2010 Gratulere Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13364 Skrevet November 14, 2010 Takk alle stas å bli onkel ja:). det som er litt fint er jo at eg kan gå hjem når eg er leie av skrikinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13365 Skrevet November 14, 2010 Gratulera Lasse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13366 Skrevet November 14, 2010 Gratulera Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13367 Skrevet November 14, 2010 Gratulerer! Er onkel i tyskland 5 ganger og i norge 3 ganger... og så kommer en til neste år i norge . Stor familie vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13368 Skrevet November 14, 2010 Gralla Lasse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13369 Skrevet November 14, 2010 Lasse, her e link te Einser mTDI rally bilen eg nevnte i går http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=283277 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13370 Skrevet November 14, 2010 Gratulerer =) Kjekt å bli onkel... Men det er utrolig kjekt å få sin egen og! Sjøl om eg barra va 17år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13371 Skrevet November 14, 2010 Gratulerer Lasse Hehe, tidlige på an ja, Alf Karsten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13372 Skrevet November 14, 2010 Noen så e på jakt itte seriøs godlyd i bilen? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2136605 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13373 Skrevet November 14, 2010 Noen så e på jakt itte seriøs godlyd i bilen? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2136605 Igrunn, ja.. men de blei i de dyraste lage for min del =) men hvis någen har ein billige 2kanals eller monoblokk så kan eg ver åpen for de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13374 Skrevet November 15, 2010 Igrunn, ja.. men de blei i de dyraste lage for min del =) men hvis någen har ein billige 2kanals eller monoblokk så kan eg ver åpen for de. Se innlegg #13318 for skikkelig billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13375 Skrevet November 15, 2010 hvis noen her kjører en A4 B5 med SD 10xxx mørk blå av farge og muligens 18" A8 replica hjul, så sjekk høyre bakhjul da det har en negativ camber som tilsier at noe må være alvorlig gale;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...