Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg ska skru, men det blir nok ikea garderobeskap! ;) Tror ikkje eg komme meg opp i lokalet før på onsdag. Ska prøve å få te ein tur i morgen, men me får se.

Gi meg ein melding hvis du ska opp så kan eg henta stolane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som skrur ikveld?

Skru på telefonen din!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som skrur ikveld?

Jeg skrur, men gir snart opp. Lekker jo vann overalt! Tror jeg pakker sammen å drar hjem å bestiller nytt sett samco slangesett + alt av slangeklemmer + pakinger før jeg gidder skru på driten mer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke bare montert pakningen på termostaten feil da? Da lekker det ganske greit...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrur, men gir snart opp. Lekker jo vann overalt! Tror jeg pakker sammen å drar hjem å bestiller nytt sett samco slangesett + alt av slangeklemmer + pakinger før jeg gidder skru på driten mer :P

Akkurat, skal handle samcoslanger selv etter teknisk :)

Noen som vet om man får tak i sorte slange klemmer? Eller må jeg lakke dem også?? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke bare montert pakningen på termostaten feil da? Da lekker det ganske greit...

Termostaten er tett. Lekker i en av slangene som går inn på oljekjøler + mellom blokka å flensen der den blå + svarte sensor sitter.

Muligens slangeklemmen som ødelegger slangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg måtte kjøre broderen og dama til fødselsavdelingen kl 2.30 i natt. ingen av de har lappen og taxi var ikke å spore. så eg ble onkel for første gang til en liten gutt nå på morgenkvisten: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott jobba Lasse!! Gratulerer med onkel-tittel!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk alle stas å bli onkel ja:). det som er litt fint er jo at eg kan gå hjem når eg er leie av skrikinga :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

Er onkel i tyskland 5 ganger og i norge 3 ganger... og så kommer en til neste år i norge :D.

Stor familie vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer =) Kjekt å bli onkel...

Men det er utrolig kjekt å få sin egen og!

Sjøl om eg barra va 17år!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Lasse :D

Hehe, tidlige på an ja, Alf Karsten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igrunn, ja.. men de blei i de dyraste lage for min del =) men hvis någen har ein billige 2kanals eller monoblokk så kan eg ver åpen for de.

Se innlegg #13318 for skikkelig billig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen her kjører en A4 B5 med SD 10xxx mørk blå av farge og muligens 18" A8 replica hjul, så sjekk høyre bakhjul da det har en negativ camber som tilsier at noe må være alvorlig gale;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.