Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Merkeligt du sier det der fordi vi var ute noen å sladda her på torsdag og da var det en a4 b5 som traff en søyle med h.bakhjul ;P husker ikke reg nr men den var mørk blå quattro .. snodig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer lasse!

Å takk for handelen, nå holder corradoen på vannet! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biletter te Top Gear Live i oslo e i boks

Da er vi to : smil :: rock : tid og sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank har vært ute å lufta S2n idag.. Panser og skilt er oppskrytt :D: rock :

s2ntilFrank.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en oljerestriktor liggendes til feks garret kulelagra turboer. !BVZsM+!CGk~$(KGrHgoOKiYEjlLmfE,TBKSS4PV

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi to : smil :: rock : tid og sted?

Siste show søndagen, felt 107. Ka dag ska du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste show søndagen, felt 107. Ka dag ska du?

lørdag kl 18:00

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Møller Forus mens de sjekker om Turbohavari nr 2 på Touranen er garanti eller ikke... sist byttet for litt over 2 år siden.... så da bør jo dette dekkes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Møller Forus mens de sjekker om Turbohavari nr 2 på Touranen er garanti eller ikke... sist byttet for litt over 2 år siden.... så da bør jo dette dekkes...

Bør dekkas, men dei prøve vel å vri seg unna med at du har montert for store felger eller fyllt feil spylervæska....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har sikkra seg billetter til top gear ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Møller Stavanger regner jeg med? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Møller Stavanger regner jeg med? ;)

Hehe.. eh.. stemmer nok;) men det ligger jo bare et palestinsk steinkast fra Møller Forus ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garanti eller?

de er ikke ferdig med bilen enda;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det ordna seg, Jan : ja : Har du forresten bytta foringer/fester på S6en din? Evt. om du kjøre me foringer/fester fra 034?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det ordna seg, Jan : ja : Har du forresten bytta foringer/fester på S6en din? Evt. om du kjøre me foringer/fester fra 034?

Jeg kjører med 034 sine motorfester og girfester i det jeg tror er racing density ( føles i allefall sånn, men usikker da de ble montert 2 år etter de ble kjøpt inn........) samt fremste feste i poly.

Har også poly liggende til bakdiffen samt delrin til bakre subframe, men de blir nok ikke byttet med det første spør du kjerringen ;D

Skulle gjerne hatt et større stag bak så skuten blir mindre understyrt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aah, då fekk eg svar på akkurat det eg lurte på, takker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en H3 xenon 6000k 35W pære liggende? Tror det var det jeg hadde i nærlyset på A6en.... Satte i xenonkit i dag, fant noe jeg hadde hatt liggende veldig lenge, men den ene pæra var ikke noe god. Prøvde med flere ballaster så må være pæren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et H1 6000K KIT liggende brukte H1 på mine nærlys i min A6, men vet ikke hvilke som skal i din

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.