Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Er kanskje H1 jeg også skal ha da... Hehe.. Er vanlig halogen lykter jeg har.. Men lurer på om jeg bare skal bestille et sett med pærer i fra VVME.COM. Koster 100kr + frakt og moms. Syns ikke det var så gale.. Hehe..

Men H1 i nærlys sier du?

EDIT: ser at du har C4.... jeg har C5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut på Osram sine sider at det er H1 jeg også har.. :) Så da må jeg bestille inn et sett. :) Noen andre som skal ha noe xenon greier så kan vi bestille samtidig.. Bestiller fra VVME.COM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ett h1 sett liggendes som jeg ikke bruker. Med ballaster og pærer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, har et H1 sett liggende jeg også med pærer og ballast..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut på Osram sine sider at det er H1 jeg også har.. :) Så da må jeg bestille inn et sett. :) Noen andre som skal ha noe xenon greier så kan vi bestille samtidig.. Bestiller fra VVME.COM

har et sett. ses i morra :)

bare pærer

edit: uff du har nå ;(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15psi (ca 1bar) var gøy en uke. Mye tåler G-laderen ? Det er en G-lader fra Jabbasport som har gått 5000km siden ny, med RS utblås. Hyppig oljeskift. Tåler den 62 hjul ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15psi (ca 1bar) var gøy en uke. Mye tåler G-laderen ? Det er en G-lader fra Jabbasport som har gått 5000km siden ny, med RS utblås. Hyppig oljeskift. Tåler den 62 hjul ?

65 eller 68mm hjul du kjører med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

65 eller 68mm hjul du kjører med?

68mm hjul som står på nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Madland Bilverksted prøvde slenga på 1200kr på hjulstillingsregningen på Porschen for dei hadde brukt så lang tid. Ikkje mitt problem sa eg og betalte avtalt pris ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Madland e jo kjent for å slenga på litt her og der, men valgte feil person å prøva seg på denna gangen ihvertfall :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automobile Magazine om MB S-klasse med diesel:

"Even in the luxurious S-class, the diesel was slow, smoky, and clattered as if powered by a gang of skeleton flamenco dancers. "

Sjøl om eg ikkje e heilt enige så ser eg absolutt humoren i ein sånn uttalelse : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automobile Magazine om MB S-klasse med diesel:

"Even in the luxurious S-class, the diesel was slow, smoky, and clattered as if powered by a gang of skeleton flamenco dancers. "

Sjøl om eg ikkje e heilt enige så ser eg absolutt humoren i ein sånn uttalelse : smil :

Eg ville nå sei at dette va folk som visste ka de snakte om eg men :D

Kanon kommentar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har eksosannlegg til 90 golf 2 gti 8v med katalysator liggende som kan lånes(eukontroll) eller kjøpes? eller bare et som passer bilen som garantert ikke forurenser;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ganske sikker på at du kom te å lika den ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville nå sei at dette va folk som visste ka de snakte om eg men :D

Kanon kommentar :)

I second that.. kakleverk:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal ha noe fra summit? Jeg trenger 2fittings, men er jo mere i handling charge enn delene koster, og da har jeg ikke tatt med moms+gebyr+shipping. Litt ekstremt å betale 600kr ekstra når det jeg skal ha koster sånn 15dollars.

Kunne derfor tenke meg å bare hive meg med noen andre som skal ha noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger noen deu bolter, hvis Summit har det da.. Kan se litt om det er noe annet jeg trenger ikveld..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Madland Bilverksted prøvde slenga på 1200kr på hjulstillingsregningen på Porschen for dei hadde brukt så lang tid. Ikkje mitt problem sa eg og betalte avtalt pris ;)

Tok forhjulstillingå der i sommer før me sko te rudskogen. Når eg henta bilen stod ratte akkoratt likt så når eg leverte an inn. Konne jo se at framhjulå sprikte villt. Så klagde eg å sa det ikkje stemde, jo va rektigt det, va bare karroseri formen så jor det såg ud så de sprigte (toe-out). Rart de står heilt forskjelligt i forhold te baghjulå då seie eg. Så svare ann at det e jo ikkje rart når de vinklane ikkje e like. Slengte eg målepapirå på bordet: å sa rart når målepapirå seie de e like... BUSTED. Så tog de an inn dagen ittepå, ka tror du de jor?

JODA, de skrudde av ratte å snudde på det på rattstammen: haha : MEN RATTE VA JO SKEIVT ANDRE VEIEN NÅ: dum : tilleg hadde de glemt å kopla te burtå igjen... så BUSTED en gong te. Jekk inn klikkte å nekta å betala. Aldri mer madland seie eg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok forhjulstillingå der i sommer før me sko te rudskogen. Når eg henta bilen stod ratte akkoratt likt så når eg leverte an inn. Konne jo se at framhjulå sprikte villt. Så klagde eg å sa det ikkje stemde, jo va rektigt det, va bare karroseri formen så jor det såg ud så de sprigte (toe-out). Rart de står heilt forskjelligt i forhold te baghjulå då seie eg. Så svare ann at det e jo ikkje rart når de vinklane ikkje e like. Slengte eg målepapirå på bordet: å sa rart når målepapirå seie de e like... BUSTED. Så tog de an inn dagen ittepå, ka tror du de jor?

JODA, de skrudde av ratte å snudde på det på rattstammen: haha : MEN RATTE VA JO SKEIVT ANDRE VEIEN NÅ: dum : tilleg hadde de glemt å kopla te burtå igjen... så BUSTED en gong te. Jekk inn klikkte å nekta å betala. Aldri mer madland seie eg...

Har hørt snadder om Madland ja : rolleyes Tenkte gje dei ein tjangs siden det e 200m fra der eg bor, men blir nok siste gang....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska holda auen åpne! Forbanna tjuvpakk!

På jobb nå, akkurat fjerna midtra demper på bilen nå. Håbe dar blir litt forskjell på lyden, men trur ikje dar blir så veldig mye egentlig. Ska bli morsomt å sjå. Hehe.. :P Hvis ikje så fjerne me katten au.. Då blir dar nok litt forskjell. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell: oppdrag til deg... trenger 1stk bunnpanne plug og 1stk oljefilter på s2n. Kan du sørge for at dette er på lager når jeg kommer iland den 1des :D ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, så tok tjupakket felgene mine også idag.. men de var ikke så mye å grine over sånn sett, selv om det koster sjorta med nye originalfelger i denne dimmen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.