Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Takker :) Føler det er på tide å kvitte seg med s2n å kjøpe hatt og toyota carina nå

Siste mote blandt pensjonistene er jo Prius, så kan du i samme slengen dra av veien og skylde på gasspedalen og få dine fifteen minutes of fame i lokalavisen!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... bor på Tasta selv.. får be de komme med en bevegelsessensor og magnetkontakt til garasjen og gitt!

Dere er faktisk så og si naboer :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ikkje forsikring på tjuerie da? di va jo i garasjen. hadde sjøl innbrudd i bilen for ikkje så jysla lenge si, fekk ikkje me seg noe, men klarte jaffal å knusa et par ruter..

Tasta detta skjedde og forresten =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tide med en fake annonse og sitte klar med balltre....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

65 eller 68mm hjul du kjører med?

Kjører med 68mm hjul, K&N filter på kompressor, RS utblås.

Ellers er motor orginal, bortsett fra chip.

Noe poeng å gå ned til feks 62 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med 68mm hjul, K&N filter på kompressor, RS utblås.

Ellers er motor orginal, bortsett fra chip.

Noe poeng å gå ned til feks 62 ?

Du bør vel vurdere å bytte fpr'n så den får litt mer suppe hvis du vurderer 62mm hjul, minste jeg hadde på mine g60 var 65mm hjul og for min del hadde et 62mm hjul ødelagt nattesøvnen ;)

Grenrør, 3" eksos og en kvass schrick cam gjør underverker på de motorene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... bor på Tasta selv.. får be de komme med en bevegelsessensor og magnetkontakt til garasjen og gitt!

Fikser dette om du vil : smil : det er liksom jobben min det :P

(sier han som ble frastjælt dekk og felg selv.. : bråk : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt snadder om Madland ja : rolleyes Tenkte gje dei ein tjangs siden det e 200m fra der eg bor, men blir nok siste gang....

Kor han holde til så me vet kor me ska holde oss vekke fra hvis me glemmer navnet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grenså mellom randaberg og stavanger, midt i dusavik basen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw : noen som har en liten henger som tåler tur-retur Oslo og helst med vinterdekk....? Halve garasjen ligger igjen der borte og tviler sterkt på at Touranen rommer nok ;/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg, men tilhengerspesialisten leier ut hengere rimelig (leide sånn stor bilhenger for en helg og betalte kanskje 1000kr)

Kunne du ha tatt med deg noe bort til oslo hvis du skal allikevel kjøre med tom henger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 4 hjul som skulle vært levert til kjøperen av A8en i Oslo på sikt dersom det lar seg gjøre å frakte de også bort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt kan jeg ta de finni (jeg MÅ ha noen vinterfelger)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw : noen som har en liten henger som tåler tur-retur Oslo og helst med vinterdekk....? Halve garasjen ligger igjen der borte og tviler sterkt på at Touranen rommer nok ;/

Fått tak i henger? Skulle du slite med å få tak i, så har jeg henger. Men da bare med M+S dekk (ikke pigg-fri vinterdekk, men helårsdekk)

Den tåler fint en tur til Oslo, da den er kjørt max 40-50mil siden ny, men er ikke noen god lang-tur henger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør vel vurdere å bytte fpr'n så den får litt mer suppe hvis du vurderer 62mm hjul, minste jeg hadde på mine g60 var 65mm hjul og for min del hadde et 62mm hjul ødelagt nattesøvnen ;)

Grenrør, 3" eksos og en kvass schrick cam gjør underverker på de motorene.

Tenkte jeg skulle få montert grenrøret jeg har liggende, å se om det hjelper litt.

3" eksos er jo overkill, klarer meg med 2.5" Hartmann eksosen jeg har.

FPR/BTR vet jeg ikke om er orginal eller skiftet.

Takk for tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skudd i bline men...Hvis någen e i Lillehammer med bil, gi en lyd.. :) Skulle hatt en liten sak med derfra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en venn med en Opel Zafira B OPC? Noen som jobber for Opel? Trenger Input

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tak i henger? Skulle du slite med å få tak i, så har jeg henger. Men da bare med M+S dekk (ikke pigg-fri vinterdekk, men helårsdekk)

Den tåler fint en tur til Oslo, da den er kjørt max 40-50mil siden ny, men er ikke noen god lang-tur henger.

Heisan! det hadde vært knallbra. tar kontakt når jeg vet når jeg skal på tur:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du ha tatt med deg noe bort til oslo hvis du skal allikevel kjøre med tom henger?

Det skal ikke være noe problem, så lenge det kan leveres tidlig på morgenen i Oslo da jeg kjører tur-retur samme dag og drar herfra 03-04 om natten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 4 hjul som skulle vært levert til kjøperen av A8en i Oslo på sikt dersom det lar seg gjøre å frakte de også bort?

Oh yes!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tasta Rock City.

Bor du i den innerste delen av huset? i såfall skal jeg klare å kaste en snøball på terrassen din:) hehe (hvis det kommer snø...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.