Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kjæresten sa at kakler betyr når mange jenter sitter sammen og prater... så var jeg helt forvirra nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæresten sa at kakler betyr når mange jenter sitter sammen og prater... så var jeg helt forvirra nå :D

Omtrent det samme, bare at her e det ventilene så snakke med kverandre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert flære som skulle gjort det: flau :

NEINEINEINEINEI......!!! : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

R19 er til salgs på finn Finni :P

Jepp vært det en stund også. Ble vel lufta om jeg var intressert i å kjøpe den tilbake tidligere i høst å slippe bruke mer tid på r32 marerittet... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn, og jeg som trodde cameltoe var veien å gå... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4x100 ET 35 17x7" Moda felger m. 215/40-17 byttes i mindre størrelse, eller selges

Gjerne noe 15-16"

Kan evt byttes i vinterhjul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e vel ikkje någen her som trenge ein skikkelige batteri drill? Eg har ein 18V Compact drill fra Würth som eg har hatt som vareprøve som eg må kvitte meg med. Koste normalt 3000 eks mva. Kan selges for halve prisen. I koffert med 2 batterier og lader. Li-ion batterier. Knalldrill! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e vel ikkje någen her som trenge ein skikkelige batteri drill? Eg har ein 18V Compact drill fra Würth som eg har hatt som vareprøve som eg må kvitte meg med. Koste normalt 3000 eks mva. Kan selges for halve prisen. I koffert med 2 batterier og lader. Li-ion batterier. Knalldrill! :)

typebetegnelse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interesangt. Noe mer info?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wheeler Dealers: Urquattro på Discovery nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen her vet noen som skal kjøpe femmer Turbo. Jeg er veldig interessert å selge S6 sedanen min.

Tenkte på 120 000kr.

Inbytte opp til "25000kr-biler" er absolut interessant. Men ikke automatik!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et gasspjeld til AEB motor liggende? 058133063C. Trenger ASAP!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drillen heter BS18-A Compact. Se vedlagt pdf for mer info. Drillen er brukt 1 mnd ca, og har litt skraper på seg, men drillen er 100%.

compact.PDF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drillen heter BS18-A Compact. Se vedlagt pdf for mer info. Drillen er brukt 1 mnd ca, og har litt skraper på seg, men drillen er 100%.

Ikke interesert i å bytte mot Golf 2 deler vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Kommer ann på hvilke golf 2 deler det er snakk om! ;) Har du venstre calipper bak som fungerer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har PM Stian;)

Fikk du ikke svaret? Rart. Får sende på ny! :)

E der någen av dokkor som kjøre mye te oslo så vett kor mye lengre tid det tar å kjøre om haugesund og E134?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.