#13676 Skrevet November 29, 2010 Ikkje vært borti den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13677 Skrevet November 29, 2010 Nice! Satser på det kan bli gitt litt assistanse Ska du lera må du skru sjøl, kan stå ved siden av og skryta, lyga og preika skjit isteden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13678 Skrevet November 29, 2010 Ska du lera må du skru sjøl, kan stå ved siden av og skryta, lyga og preika skjit isteden Kan funka det åg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13679 Skrevet November 30, 2010 isbil/vinterbil/trimmeprosjekt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25687117 300TDT 4Matic te 10k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13680 Skrevet November 30, 2010 http://coolmaterial.com/roundup/mark-zuckerberg-6-9-billion/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13681 Skrevet Desember 1, 2010 -16 i Trondheim, unødvendig kaldt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13682 Skrevet Desember 1, 2010 -12 på austråt 7:00am! Kanskje DEFA 1 på lørdag og setevarmer er allerede bestilt fra tyskland! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13683 Skrevet Desember 1, 2010 SATAN så kaldt.. Eg ekje skapt for det her.. Pluss kinket i ryggen eg pådro meg på trening igår blir jo bare ti ganger verre i denne kuldå!! Glede meg te sommaren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13684 Skrevet Desember 1, 2010 Symtere!! 26km på sykkel hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13685 Skrevet Desember 1, 2010 SATAN så kaldt.. Eg ekje skapt for det her.. Pluss kinket i ryggen eg pådro meg på trening igår blir jo bare ti ganger verre i denne kuldå!! Glede meg te sommaren Trening kan ver helseskadeligt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13686 Skrevet Desember 1, 2010 Symtere!! 26km på sykkel hver dag Her e det tydelige tegn på mangel på intelligens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13687 Skrevet Desember 1, 2010 Nå må dokkor slutta å syta sånn øve kulden. Komme mye godt ut av det og. Is på vannet sånn at man kan gjør sånne ting som dette : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13688 Skrevet Desember 1, 2010 Kan umulig funka de der bladene du har framme der Stian, e vel ikkje nok vekt te det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13689 Skrevet Desember 1, 2010 My guess e att de e ganske tynne der framme og skjære seg fint ner i isen.. Funke jo med døds tynne dekk på bil så koffor isje døds tynne blad på en x antall gange lettere radio bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13690 Skrevet Desember 1, 2010 Det er helt sikker 4x4, så meiene går nok også rundt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13691 Skrevet Desember 1, 2010 Hehe. Skøytene funka dårlig ja. Har lagt like hjul så eg har bak te å ha fremme og! Ska prøve å kvesse og endre litt vinkel på skøytene å se om det funke litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13692 Skrevet Desember 1, 2010 hvor kan jeg kjøpe en plastikplate eller plexiglasplate som jeg kan har foran radiatoren? eller noen som har bedre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13693 Skrevet Desember 1, 2010 hvor kan jeg kjøpe en plastikplate eller plexiglasplate som jeg kan har foran radiatoren? eller noen som har bedre tips? Glassmester. Handla hos en lokal på tasta tidligere som har eget lager hjemme i hagen. Fikk noen avkapp han hadde liggende for en liten symbolsk sum, tipper det gjelder hos de fleste glassmestere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13694 Skrevet Desember 2, 2010 hvor kan jeg kjøpe en plastikplate eller plexiglasplate som jeg kan har foran radiatoren? eller noen som har bedre tips? For mindre varmetap tenker du på? Kjørte papplate i hele fjord. KANON! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13695 Skrevet Desember 2, 2010 Har det egentlig noe for seg? Når termostat e stengt sirkuleres det vel ikkje akkurat så mye vann gjennom radiator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13696 Skrevet Desember 2, 2010 Nei, det er helt sant Petter, men kulden går ikke bare i radiatoren.. Kjøler jo ned hele motorrommet. Gjorde dette på Audi 80 i fjord, og det funket helt genialt! Har gjort det på flere biler faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13697 Skrevet Desember 2, 2010 bestemt meg for papp jeg au. siste år var det helt greit forbruk har gått også ned fra 7,4 til 6,7 på A4en siste år etter montering. beregnt på en helt tankfylling med arendal/sandnes/sandnes/arendal + bykjøring. men hvem som bryr seg om bensinforbruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13698 Skrevet Desember 2, 2010 Jeg bryr meg om det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13699 Skrevet Desember 3, 2010 -14 på Forus i dag. brrrrrrr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13700 Skrevet Desember 3, 2010 +22 i leiligheten og +28 paa bade . Men snart maa jeg ut og gjör noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...