Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ser ut som en S-/V40, har ihvertfall volvo framfelg. Stygg smell det der. :(

Ser at motoren heller ikke er helt riktig. Så er nok ikke en vag. Stygg smell uansett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WTF Finni?!? Kan eg spør ka du søkte på når du kom over den snutten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka i allverden finni! Det trur eg e ein av de mest meiningslause filman eg he sitt.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn ellers...

På jakt itte piggfrie vinterdekk!!!! Helst på felg, men lause funke au. :)

16" 205/55-16

17" 225/45-17

18" 225/40-18

Kan byttas i et sett med 15" alu med helt nye dekk hvis noen har lyst på det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WTF Finni?!? Kan eg spør ka du søkte på når du kom over den snutten?

Titt's & Lambo's! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn ellers...

På jakt itte piggfrie vinterdekk!!!! Helst på felg, men lause funke au. :)

16" 205/55-16

17" 225/45-17

18" 225/40-18

Kan byttas i et sett med 15" alu med helt nye dekk hvis noen har lyst på det!

Kun pigg som gjelde på det føret me har her i distriktet vett du! ;) enten bart eller is. Ingen ting i mellom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun pigg som gjelde på det føret me har her i distriktet vett du! ;) enten bart eller is. Ingen ting i mellom

Men då vil jo du ha pigg, og sikekrt he piggfritt så då kan me bytta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pigg, e du heilt tullerusk?!? : eek :

Suge jo æs på alt aent enn klink is, bråke så bare f, piggane "forsvinne" alt for fort og dekket blir heilt søppel, nei takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De funke nå greit te vanlig bruk for min del. For meg e det viktigere å ha skikkelige dekk når der e glatt. Å sånn som der e glatt her så e det klonk is det e snakk om. Å då funke piggane mye bedre enn piggfritt... Lyden e grei nok, men det e bare å skru opp litt på anlegget det! ;)

Einaste plassen piggfritt e bedre e på snøføre, og kor ofte har me det her i stavanger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einaste plassen piggfritt e bedre e på snøføre, og kor ofte har me det her i stavanger?

Ehm... du har glemt ka me stort sett har om vintrene Stian, våt veibane;) Då funke piggfritt bedre enn pigger:)

Eg har kjørt piggfritt så lenge eg kan huska uten å følt behovet for någe aent...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flytta te ein aen del av landet Stian? Her i Stavanger e det våt asfalt, tørr asfalt, eller bittelitt snø og slaps som fort blir brøyta vekk. I alle dei tilfellene hadde eg LETT valgt piggfritt. På klunk is så funke jo piggdekk bedre men då e det bare å ta det litt mer med ro så går jo det og greit ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar det med ro sånn ellers og eg, så eg har ikkje hatt någe problem med piggdekk. De gangene eg har kjørt med piggfritt så har eg hatt problemer kver gang det blei glatt...

Sist vinter hadde me jo 3 mnd me glatt føre. Tenke ikkje nødvendigvis på hovedveien, men alle andre plasser va det jo klonk is. Å der funka det dårlig med piggfritt. Og ha litt dårligere grep på vått syns eg e bedre enn å ha mye dårligere grep når der e glatt her i distriktet! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gangene eg har kjørt med piggfritt så har eg hatt problemer kver gang det blei glatt...

Du og dei gamle kånene ;) Har du kun hatt kjipavigå piggfrie dekk? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian det må være spesielle forhold på hundvåg eg hadde og 3mnd vinter i fjor og aldri problemer med å komme meg fram:) men uansett på en kone bil hadde eg nok valgt pigg, men eg orker ikke selv å kjøre med det:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian det må være spesielle forhold på hundvåg eg hadde og 3mnd vinter i fjor og aldri problemer med å komme meg fram:) men uansett på en kone bil hadde eg nok valgt pigg, men eg orker ikke selv å kjøre med det:p

Her i gården blir det kånebil med piggfritt, det hu e vant med og får ikkje ha noe aent heller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga opp piggdekk, er jo piggfritt etter første rundkjøringa uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som e intr i ein avic HD3? Ska selga min, trenge ikje den i passelaten. Akkurat skifta skjerm,. god spelar! 5000kr. Følge med bluetooth adapter, navi antenne, ipod adapter og kart lagra på hdd så man sleppe cd/dvd. Denna spelaren kan så og sei nesten alt. Dar e gyro og fartsmåler i ann au for dei som lige sånt. :)

avichd3_detailpage.jpg

pioneer-avic-hd3_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag e hvertfall piggdekk suverent bedre enn piggfri! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag e hvertfall piggdekk suverent bedre enn piggfri! ;)

For ng tull... kom meg fint fram til jobb eg med den lille peugoten og 5 år gamle piggfrie.. :) Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.