Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Det snør, det snør, tidelibom ;) Savne firergolfen då ja :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare eg så syns det e kult me denne snøen? Eg syns det e heilt sjef! Bare det blir liggandes...

Alltid kjekt me snø-... Hehe.. Ikje når man he singel i oppkjørselen då.. det suge å måga.. Hehe..

men, ska nok heller klara dei få dagen i året.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare montera skoffel på bilen Kjell så bler d gode greier d :P

Eg syns og d e kjekt me snøen, når d e skikkelige snø og isje slaps... Men nerturen e alt d der helvetes saltet på veiene!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på hommersåk e dar bare skikkelig snø øve alt nå.. :P

Spørsmål hvis ngn he peiling på...

Leverte inn HTCen min for 2måna siden pga den slo seg av heile tiå bl.a.

Fekk ann tilbake etter 3-4uge. Då hadde de reinnstalert software, som eg au egentlig hadde gjort 4-5-6-7 gonge. Var akkurat lig og blei sendt inn ennå ei gong.

Fer ann tbage igjen i dag 3-4 uge siden eg sendte ann inn. Åpne opp pakken, ska sedda i simkort og ser at de he knust glasset til kameralinsa bak. Eg pakkte ann inn akkurat likt som de pakke ann inn til meg når eg sendte ann til de og de har ikje skrevet noen ting på utvendige skader når de har mottatt delen.

Spørsmålet mitt er at jeg begynner å gå rimelig lei av å ikke ha telefonen og nå må jeg levere den inn enda en gang for 3-4uker til pga kameralinsen, har jeg noen rett på heving av kjøp her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ha levert an inn 3 ganger for SAMME feil for å kunne heva kjøpet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme feilen ja så du har nok kun krav på at de reparerer kameralinsa. Desverre.. Men har vel krav på lånetelefon i mellomtiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tilgang til delevasker? Har endel motordeler eg sgo ha vasket men skurekost og degreaser har jeg ikke tid til :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn går det når dåkkår kjøpe WINDOWS telefon helvette... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så du mener på lik linje at oppvaskmasking og vaskemaskin e oppskrytt også? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ha levert an inn 3 ganger for SAMME feil for å kunne heva kjøpet?

Ja, var det eg au va redd for, men visste ikje om dar va ng på grunn av at eg he måtte ver uden telefon i så lang tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så du mener på lik linje at oppvaskmasking og vaskemaskin e oppskrytt også? :P

Ja :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidli julegave til meg sjøl:)

265/30 r19 michelin pilot sport til venstre og de gamle 235/35 r19 contisport contact til høyre

dekk001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tilgang til delevasker? Har endel motordeler eg sgo ha vasket men skurekost og degreaser har jeg ikke tid til :P

Har stor å god delevasker på jobb :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va i Østerrike i fjor å rannt på ski i Hayrhofen, der så Harakiri e, å ska låva dokk....Der e jækla bratt ner den bakken (78%) : eek : Nå ska det seis at Freddi`en va isje tøffe nok t å setta udfor ner der nei, men me tog en ski/stolheis så gjekk tvers øve, så me fekk liksom oppleva bakken i fra loftå : rock :...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimeligt digg ver å kjøre bil med henger med bil oppå idag......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme feilen ja så du har nok kun krav på at de reparerer kameralinsa. Desverre.. Men har vel krav på lånetelefon i mellomtiden.

Weee,, ikje meir enn ein halvtime ette eg spurte om detta så skrudde mobilen min seg av igjen... HEVING AV KJØP! :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weee,, ikje meir enn ein halvtime ette eg spurte om detta så skrudde mobilen min seg av igjen... HEVING AV KJØP! :D:D

Eg har samme telefon og an har aldri skrudd seg av av seg sjøl så eg kan komma på. Mandagstelefon, få deg ny ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, tru au det.. Eg har nok våre veldig uheldig, men sånn e det jo bare av og t. Bli enten Desire HD eller ein Iphone 4. Heller litt mot Iphone 4 siden eg kan kobla den opp mot bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stor å god delevasker på jobb :)

Var det en inivtasjon til meg? :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger faktisk ikke være samme feil 3 ganger for å få ny telefon, holder at den har vært inne 3 ganger til reperasjon. Forhandleren prøver seg nok for de kan som regel ikke kjøpsloven.

Gode klagetips

1. KLAG RASKT: Du må kontakte forhandler raskt etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen, ifølge § 27. Uansett har du to måneder på deg.

2. HALVT ÅR: De første seks månedene står du ekstra sterkt, fordi en mangel som viser seg innen første halvår, regnes for å ha eksistert på kjøpstidspunktet.

3. BRUKERFEIL: Skylder forhandleren på brukerfeil? Verkstedet/forhandleren må bevise når og hvordan mangelen oppsto, for å kunne avvise en reklamasjonssak.

4. TOTALT 5 ÅR: Du kan ha krav på prisavslag, ny vare, reparasjon, heving eller erstatning for utgifter alt etter hvor vesentlig mangelen er. Høyesterett har fastslått at du kan klage på en mobiltelefon i opptil 5 år, fordi den er ment å vare vesentlig lenger enn to år.

5. KLAG: Klag til Forbrukerrådet hvis du ikke kommer noen vei hos forhandleren. Bruk klageguiden på forbrukerportalen.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 gang samme feil så har du krav på ny vare eller heve kjøp, men 4 gang hvis det viser seg og være forskjellige feil. Det er faktisk så gale at symptomene kan være like, men hvis det er forskjellige ting som forrårsake det så kan den prøves fikses 4 ganger.

Altså, har du fått fikset samme feil 2 ganger tidligere, så må fremdeles mobilen inn på verksted for å konstatere samme feil før du får ny. det nytter ikke å komme i butikken 3 gang og kreve ny mobil med ein gang. Samme gjelder det når det er forskjellige feil. Skal fremdeles inn på verksted for å konstatere feil før du får ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.