#14226 Skrevet Januar 3, 2011 Ka har d me om d hette tiddeliBROM eller tiddeliBOM å jør? Quattro føre... Eg gir deg ei uka, så e det tebake te gamle vaner igjen Godt du har troå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14227 Skrevet Januar 3, 2011 Godt du har troå Går ikkje an å lera ein gammale hund nye triks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14228 Skrevet Januar 3, 2011 Går ikkje an å lera ein gammale hund nye triks Vær nå litt greie, gi han vertfall en sjangs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14229 Skrevet Januar 3, 2011 Like sannsynlig som at jeg klarer å gjennomføre mine forsetter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14230 Skrevet Januar 3, 2011 Koffor va du på skolen idag Finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14231 Skrevet Januar 3, 2011 Koffor va du på skolen idag Finni? Va oppe å ønska godt nytt år te kantinedamene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14232 Skrevet Januar 3, 2011 Fraaaaaaaaaaaank: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14233 Skrevet Januar 3, 2011 Mitt forsette er at jeg skal bruke så mye så mulig av pengene mine på bil, resten skal jeg kaste bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14234 Skrevet Januar 3, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14235 Skrevet Januar 3, 2011 Fraaaaaaaaaaaank: Told u so Da er det bare å gå igang med operasjon 700hk r36 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14236 Skrevet Januar 3, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=202326 vettkje om det e blitt lagt inn her før, men detta kan jo virka intr. ikkje nødvendigvis i hgsd, men fått en gjeng ner t flekkefjord på våren, eller han duden opp her. Eg konne jo tenkt meg å sota min på ny! Har et par små hål og riper i det som e på fra før... Å han her va jo ganske billige! 2200kr + mva for førerdør og bagøve med 10 års garanti:) Någen flerre som vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14237 Skrevet Januar 3, 2011 Mitt fortsett i år blir all show and no go på s4en og 5 sete da;) Fornuftig så de holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14238 Skrevet Januar 3, 2011 Eg konne jo tenkt meg å sota min på ny! Har et par små hål og riper i det som e på fra før... Å han her va jo ganske billige! 2200kr + mva for førerdør og bagøve med 10 års garanti:) Någen flerre som vil? Hehe.. Konne tenkt meg det, men bilen har ikkje drivverk osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14239 Skrevet Januar 3, 2011 Eg har sideruter som ska ha solfilm på seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14240 Skrevet Januar 3, 2011 Stian og Doffer. artikkelnr 19-247 , 20-337 og 19-1321 er monteringsverktøy for foringer lagerbaner og pakkbokser tenkte å gå på biltema.no å legge ut link her, men finner det ikke der og eg greier ikke søke på artikkelnr der: bh : for meg så virker hele biltema sida håplaus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14241 Skrevet Januar 3, 2011 bare å ta ut vinduene d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14242 Skrevet Januar 3, 2011 Hehe.. Konne tenkt meg det, men bilen har ikkje drivverk osv bare å ta ut vinduene d? Se her, då kan du få film på rutene du og doffer;) Eg har sideruter som ska ha solfilm på seg... Gudd då e me jaffal 2:) Någen flerre som vil ver me på tur t flekkefjord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14243 Skrevet Januar 3, 2011 Har muligens 7 ruter som skulle vært tatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14244 Skrevet Januar 3, 2011 Stian og Doffer. artikkelnr 19-247 , 20-337 og 19-1321 er monteringsverktøy for foringer lagerbaner og pakkbokser tenkte å gå på biltema.no å legge ut link her, men finner det ikke der og eg greier ikke søke på artikkelnr der: bh : for meg så virker hele biltema sida håplaus Trenge eg alle 3 settene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14245 Skrevet Januar 3, 2011 eg e gira på soting eg og, men e det kje greiast når det blir litt lysare i veret ? sikkert vore lika så greit å fått han opp her så å kjøra ner en 4-5 bilar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14246 Skrevet Januar 3, 2011 Någen her som stakk av med denne, såg veldig bra ut til å koste 14000.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26096867 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14247 Skrevet Januar 3, 2011 Sko gjerna ha våre meg, men desverre ikje.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14248 Skrevet Januar 3, 2011 Trenge eg alle 3 settene? kjøp de for meg så kan du få penger av meg evt greit å ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14249 Skrevet Januar 3, 2011 eg e gira på soting eg og, men e det kje greiast når det blir litt lysare i veret ? sikkert vore lika så greit å fått han opp her så å kjøra ner en 4-5 bilar. Hvis noen fikser en deal, at han kommer opp til stavanger eller sandnes, stiller jeg også. Trenger full soting fra b-stolpe og bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14250 Skrevet Januar 3, 2011 eg e gira på soting eg og, men e det kje greiast når det blir litt lysare i veret ? sikkert vore lika så greit å fått han opp her så å kjøra ner en 4-5 bilar. Spele d någen rolle ka ver dår e? Neste måned e best for min del... April funke og, men d e jo så lenge t:p I mars komme jo veiavgiftå... Hvis noen fikser en deal, at han kommer opp til stavanger eller sandnes, stiller jeg også.Trenger full soting fra b-stolpe og bakover. Det er nok mulig å få ham opp hit, han reiser jo til haugesund så... Vet ikke om han skal ha noe for kjøringa da, men det går jo an å finne ut:) Men då bør me uansett stilla med et lokale/garasje å gjør d i tenke eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...