#14401 Skrevet Januar 10, 2011 Bilen kokte fordi det var hull i ekspansjonstanken, ergo fikk man ikke trykk i kjølesystemet og bilen kokte over. Ingen big deal akkurat. Og så lenge motoren hverken bruker vann eller olje eller disse blir blandet sammen og bilen kun ryker svart som alle kjedelige diesel biler gjør.. hva er visten med å nevne toppakningen da? At en gammal diesel haug svetter litt olje kan jeg ikke kalle annet enn normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14402 Skrevet Januar 10, 2011 noen som har nr til kluge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14403 Skrevet Januar 10, 2011 Ingenting så e galt med den. At eg har Porsche diagnoseutstyr og har gjennomgått bilen og fiksa det så va har du vel ikkje fått med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14404 Skrevet Januar 10, 2011 Bilen kokte fordi det var hull i ekspansjonstanken, ergo fikk man ikke trykk i kjølesystemet og bilen kokte over. Ingen big deal akkurat. Og så lenge motoren hverken bruker vann eller olje eller disse blir blandet sammen og bilen kun ryker svart som alle kjedelige diesel biler gjør.. hva er visten med å nevne toppakningen da? At en gammal diesel haug svetter litt olje kan jeg ikke kalle annet enn normalt Ekspansjontank blei vel bytta uten at problemet bli fiksa? Bytta ein gang te? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14405 Skrevet Januar 10, 2011 Trykk i systemet pga termostat som hang vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14406 Skrevet Januar 10, 2011 Ta deg ei pera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14407 Skrevet Januar 10, 2011 Hvis du lure på någe me syncroen Petter, kan du bare spør meg. Men hold den fantasien for deg sjøl så sleppe du ødelegga for andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14408 Skrevet Januar 10, 2011 Hvilken bank i rogaland? (dere kan gjerne sende PM... hvis det er hemmlig som i tyskland ) tenkte aa bytte bank fra arendal hit. alt for langt vek naar det er noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14409 Skrevet Januar 10, 2011 Det er vel ikke hemmelig, bare å ringe litt rundt og fortell om dine behov og sammenligne priser. Spørs jo om du feks skal ha forsikring samme sted osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14410 Skrevet Januar 10, 2011 Sandnes Sparebank e ein heilt fantastiske super perfekte snille billige ordentlige bank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14411 Skrevet Januar 10, 2011 Og vi har vel VACN rabatt der? Hørte noe om at man fikk 10% på uttak i minibank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14412 Skrevet Januar 10, 2011 Og vi har vel VACN rabatt der? Hørte noe om at man fikk 10% på uttak i minibank? HÆHÆHÆ!!!! :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14413 Skrevet Januar 10, 2011 Det er vel ikke hemmelig, bare å ringe litt rundt og fortell om dine behov og sammenligne priser. Spørs jo om du feks skal ha forsikring samme sted osv osv Behov: Nettbank, SMS varsling, kompetent og rask hjelp Men skal ringe litt rundt, det er kanskje ikke dum. Eller jeg bruker frifredagen litt for det. Sandnes Sparebank e ein heilt fantastiske super perfekte snille billige ordentlige bank Okay, staa heilt överst paa besökslista Takk dere begge to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14414 Skrevet Januar 10, 2011 Bruke Jernbanepersonalets bank og forsikring, super bank, men du får ikkje forsikring me mindre du slekte te noen så jobbe eller har jobba i jernbanen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14415 Skrevet Januar 10, 2011 Har også JBF og de er helt sjef, i allefall på forsikring. Bank tjenestene er helt ok, men ikke noe mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14416 Skrevet Januar 10, 2011 Ikke helt avgjort enda Frank men vi jobber med saken Hva er det du er misfornøyd med i din nåværende bank Søren? Face2face dialog? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14417 Skrevet Januar 10, 2011 Kjenner noen som jobber som mekaniker for jernebanen Offtopic.... Ringte Gjensidige og spörte for Kontonummer... Naa har jeg faat feil Kontonummer og kan ringe en gang til. Og jeg hater aa snakke i telefon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14418 Skrevet Januar 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14419 Skrevet Januar 10, 2011 Ikke helt avgjort enda Frank men vi jobber med saken Hva er det du er misfornøyd med i din nåværende bank Søren? Face2face dialog? Sparebanken Sör --> Stor Minus = For langt vekk. Men beste bank jeg har hatt! Trengte en gang rask 5000kr (vannpumpe döde i tyskland + no time to do it yourself). 24timer etterpaa hadde jeg pengene i handa (hentet paa posten). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14420 Skrevet Januar 10, 2011 Ikke helt avgjort enda Frank men vi jobber med saken Hva er det du er misfornøyd med i din nåværende bank Søren? Face2face dialog? Kan du poste hvis du får det til. 10% på uttak er jo helt sjef, skal ta ut og sette inn igjen all day long:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14421 Skrevet Januar 10, 2011 Kan du poste hvis du får det til. 10% på uttak er jo helt sjef, skal ta ut og sette inn igjen all day long:p "Yeah, i'll fix it!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14422 Skrevet Januar 10, 2011 Nei! på tide me frokost, ska ikkje vara lett å ver sjukemeldt =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14423 Skrevet Januar 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14424 Skrevet Januar 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14425 Skrevet Januar 10, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=25114251 Noen så trenge 17" felg? kun 10k. Følge me ein liten bonus og såg eg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...