#14476 Skrevet Januar 14, 2011 Jaja, di tar vel kje syklane ennå Det skal vel godt gjøres uansett..så det skjer sånn cirka aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14477 Skrevet Januar 14, 2011 Jør isje någe d... D e bare t å ta seg ein pause mellom tunellane d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14478 Skrevet Januar 14, 2011 Blir mye slitne bremser for rennesøybuene nå iallefall.. Ellers får ein bare kjøra med skiltet i frontrutå alla Petter B og fjerna det når fotoboksene komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14479 Skrevet Januar 14, 2011 Jør isje någe d... D e bare t å ta seg ein pause mellom tunellane d Hjelpe lite, står det ska komma i byfjordtunnelen bare. Det e første tunellen fra Randaberg te Sokn, og det blir sikkert første boksen så e der nå og så sette dei sikkert opp ein rett før du komme ut på Sokn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14480 Skrevet Januar 14, 2011 Faen for någe tullballgreier!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14481 Skrevet Januar 14, 2011 Mitt forslag er finne 2 dønn like biler å bruke skiltet bak den ene bilen og så montere det foran på den andre slik at begge har samme skiltnummer. Så lar vi den ene passere første målestasjonen og sekunder senere så lar vi den andre passere den siste målestasjonen så prøver vi å sette en ny verdensrekord. :-) Btw, gode minner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14482 Skrevet Januar 14, 2011 Hjelpe lite, står det ska komma i byfjordtunnelen bare. Det e første tunellen fra Randaberg te Sokn, og det blir sikkert første boksen så e der nå og så sette dei sikkert opp ein rett før du komme ut på Sokn Kan vi bare ikke stoppe midt i tunnelen da å ta oss ei pølsa? Kan jo opp et gatekjøkken der nede? Ser for meg MANGE usikre sjåfører kommer til å ligge i 50-60 i tunnelen bare for å være på den sikre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14483 Skrevet Januar 14, 2011 har kjørt gjennom dei andre gj.snitts målerene i Norge og alle kjøre langt under fartsgrenså for dei e livredde for å bli tatt. Byfjordtunellen i 60-70 tar eeeeevigheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14484 Skrevet Januar 14, 2011 (endret) Skal bli en sann glede å blåse forbi de boksene på sykkelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14485 Skrevet Januar 14, 2011 har kjørt gjennom dei andre gj.snitts målerene i Norge og alle kjøre langt under fartsgrenså for dei e livredde for å bli tatt. Byfjordtunellen i 60-70 tar eeeeevigheter blir ikke forbudt å kjøra forbi någen som ligger i 60vel? må teste smertegrensa sånn at en vet ca hvor fort det går an å kjøre uten å bli tatt. du får væra prøvekanin eg har fått nok bøter i de derane tunellane;) vil tro at en kan ligge i 100på speedoen mellom boksene det er nok litt sikkerhetsmargin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14486 Skrevet Januar 14, 2011 Trikset som faktisk fungerer hvis man er to i bilen, er å bytte sjåfør mellom boksene. Da kan det ikke bevises hvem som har kjørt for fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14487 Skrevet Januar 14, 2011 blir ikke forbudt å kjøra forbi någen som ligger i 60vel? må teste smertegrensa sånn at en vet ca hvor fort det går an å kjøre uten å bli tatt. du får væra prøvekanin eg har fått nok bøter i de derane tunellane;) vil tro at en kan ligge i 100på speedoen mellom boksene det er nok litt sikkerhetsmargin Eg har betalt 7800 te sivil motorsykkel og 2000-ett-eller-aent pga. fotoboks så har betalt nok i Byfjordtunnelen fra før eg og Og blir nok samme margin som på fotoboksane, blinke ved 90km/h og så får du bot for 88-89 etter fratrekk. Har du eindel feilvisning kan du jo kjøra litt fortare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14488 Skrevet Januar 15, 2011 Då va fysta ølå nre på sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14489 Skrevet Januar 15, 2011 heia norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14490 Skrevet Januar 15, 2011 Forkammer diesel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14491 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg kan jo få Seaten min til å rev'e til 10.000 rpm og 300kmt hvis jeg kjøper instrument som det står "Racing" på og er skalert til det Men "Me like diesel" (selv om bensin er gøy det og). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14492 Skrevet Januar 15, 2011 Hadde ikke vært feil å hatt denne heller med 24v mercedes dieselmotor: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14493 Skrevet Januar 15, 2011 diesel er det "beste" som finnes for gjerrigknarker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14494 Skrevet Januar 15, 2011 Godt sagt, noen som har skjønt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14495 Skrevet Januar 15, 2011 Godt sagt, noen som har skjønt det Familiefar til en annen Person 1 - Kor mye bruge din på milå? Person 2 - Får den ned til 0.61 på musekjøring, din da? Person 1 - Kjørte 1200km på en ting sist måned! Person 2 - Respekt! Person 1 - Ja de nye 1.2 literne ifra japseland er kanonbra! Fantastisk å kjøre tur retur til Tyskland med. Person 2 - Ja hele 65hk gjerrige krafthester har eg hørt! Da ønsker eg de spør meg slik at eg kan kan svare ke RS4 bruker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14496 Skrevet Januar 15, 2011 Diesel e gøy når du fylle tanken, bensin e gøy når du kjøre bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14497 Skrevet Januar 15, 2011 Nå er det ikke så mange av dokker som har prøvt golfen min men morro er det: smil : eg har prøvd litt forkjellig opp til 500hk men det er ingen biler som kan måle seg med morro faktoren det er i golfen. når det blir sommer skal de som vil få prøve den så ska me se om ikke pipa får en litt annen lyd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14498 Skrevet Januar 15, 2011 Sorry ass, men den må du lenger ut på landet med.. Nå har eg alltid vært fan av din bil Lasse, og sikker på at den går godt, og at det e morro, men så lenge den ikke kan ligge sidelengs så forsvinner mye av funfaktoren for min del.. Ska du ha noe ny diff på golfen ittekvert Lasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14499 Skrevet Januar 15, 2011 Trenge ikkje diff når du har turbolag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14500 Skrevet Januar 15, 2011 Sorry ass, men den må du lenger ut på landet med.. Nå har eg alltid vært fan av din bil Lasse, og sikker på at den går godt, og at det e morro, men så lenge den ikke kan ligge sidelengs så forsvinner mye av funfaktoren for min del.. Problemet med golf 1 som du sikkert vet er at den kun har drift på framhjula å då blir det et problem å ligge sidelengs eg kunne og hatt bil som låg sidelengs om det var det som var målet, men ikke på golf 1en. du har bestemt deg for å ikke like diesel så då blir det ikke så lett å overtale deg egentlig;) eg liker bensin eg men eg synst ofte det er litt mer klatt en glede med tanke på Tenning, coiler,luftmengdemålere, magnetventiler,bensinmengde, tennblugger-ledninger div div 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...