#14526 Skrevet Januar 16, 2011 Når me fusst e i dieselhjørna... Kanskje en repost men, rått fordeom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14527 Skrevet Januar 17, 2011 TIl alle dieselfanatikere, eg har en ødelagt klokke men den viste fremdeles rett 2 ganger i døgnet. For hvert råe dieselbygg dere finner, skal jeg finne 1000 tilsvarende bensinbygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14528 Skrevet Januar 17, 2011 Når me fusst e i dieselhjørna... Kanskje en repost men, rått fordeom Lure på ke foringer den bruker for å overleve de vridningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14529 Skrevet Januar 17, 2011 Noen som kunne ha kjørt en VAGcom test på bilen min? Jeg er hjemme ifra sjøen på tirsdag om ingen andre kan :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14530 Skrevet Januar 17, 2011 Noen har montert av bakviskern på A4en. Nice one. Hvorfor kjøper folk ikke det sjøl, koster jo ikke særlig mye!!! Find 'em and hunt 'em down! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14531 Skrevet Januar 17, 2011 De har gjort deg en tjeneste Sören, nå er det bare til å fjerne resten og sette inn en propp, så blir det fint:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14532 Skrevet Januar 17, 2011 vil jo selge bilen... no longer investments! så dumt, men så mye jeg vet er jeg den eneste som kjører med den viskern bak. så da blir det lett å finne han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14533 Skrevet Januar 17, 2011 Mandag.................... SNART HELG JO!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14534 Skrevet Januar 17, 2011 vil jo selge bilen... no longer investments! så dumt, men så mye jeg vet er jeg den eneste som kjører med den viskern bak. så da blir det lett å finne han. Proppen koster jo ikke noe;) Men det er synd at folk ikke kan la biler være i fred! Hvorfor gjøre seg til kriminell over en vindusvisker? Skal du først stjele noe så må man jo i alle fall gjøre det skikkelig, rane en bank eller noe. Da har du i alle fall noe igjen for risikoen om du lykkes:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14535 Skrevet Januar 17, 2011 For hvert råe dieselbygg dere finner, skal jeg finne 1000 tilsvarende bensinbygg Gjerna det så gjør det så kjekt? Så kan dåkker andre gå i sauaflokken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14536 Skrevet Januar 17, 2011 Gjerna det så gjør det så kjekt? Så kan dåkker andre gå i sauaflokken. Nææ, bare eg som er litt stor i kjeften bare. Alle prosjekter er råe, uansett om det er bensin eller diesel :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14537 Skrevet Januar 17, 2011 Woho, hente s2n etterpå fra mapping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14538 Skrevet Januar 17, 2011 Nice! Hva ble tallene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14539 Skrevet Januar 17, 2011 Har ikke sett papirene enda, men syntes han nevnte 550 på nava på 2bar. Får se i kveld når jeg henter bilen og får sett papirene. Uansett så er jo det ok effekt på 98blyfri. Ikke strekte vi stikken langt heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14540 Skrevet Januar 17, 2011 Mandag.................... SNART HELG JO!! På gran canaria er det helg hele tiden:) Har ikke sett papirene enda, men syntes han nevnte 550 på nava på 2bar. Får se i kveld når jeg henter bilen og får sett papirene. Uansett så er jo det ok effekt på 98blyfri. Ikke strekte vi stikken langt heller Nice 650+ med e85 og strikkstrekking då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14541 Skrevet Januar 17, 2011 Ja satser på det, vente til våren når man får e85 på staoilen igjen:) Se om man gjerne finner på noe annet for å trylle ut litt mer også. med 15% drivverkstap så har jeg jo gode 630 i motoren, med e85 så burde man havne på 700+ i motoren og da tror jeg turboen er tom (er rated til 750, men det er vel litt bob bob) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14542 Skrevet Januar 17, 2011 Kluge takker for innlegg å går i baren og henter seg en kald øl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14543 Skrevet Januar 17, 2011 Kluge takker for innlegg å går i baren og henter seg en kald øl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14544 Skrevet Januar 17, 2011 lyst på ny bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14545 Skrevet Januar 17, 2011 Noen som kunne ha kjørt en VAGcom test på bilen min? Jeg har mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14546 Skrevet Januar 17, 2011 lyst på ny bil... kanskje selge noen av de du har først?? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14547 Skrevet Januar 17, 2011 Jeg har mulighet. Kanskje litt langt og reise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14548 Skrevet Januar 17, 2011 Kanskje litt langt og reise? Han bor jo her nå, må fylla me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14549 Skrevet Januar 17, 2011 Hans må gjerna endra bosted t Stavanger, så e d enklare for folk å fylla me;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14550 Skrevet Januar 17, 2011 Koss går d me dokke siddisår?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...