Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg vil hjem til fastlandet! New York på business klasse på Onsdag!

Med Skien-mannen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja satser på det, vente til våren når man får e85 på staoilen igjen:) Se om man gjerne finner på noe annet for å trylle ut litt mer også.

med 15% drivverkstap så har jeg jo gode 630 i motoren, med e85 så burde man havne på 700+ i motoren og da tror jeg turboen er tom (er rated til 750, men det er vel litt bob bob)

Hvilken bensintilførsel bruker du?

Jeg sikter mot 800 i motoren så da regner jeg med at kun en 044 blir for liten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe , e du ute på jobb?

Hørtes jo diggbart ud! , Tenkte meg ein tur t syden snart d hadde våre prima!

Va å sko godkjenna audien idag , så va an Pittelitt for låge framme.. U-DIGG-bart!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe , e du ute på jobb?

Hørtes jo diggbart ud! , Tenkte meg ein tur t syden snart d hadde våre prima!

Va å sko godkjenna audien idag , så va an Pittelitt for låge framme.. U-DIGG-bart!

Sidde her på plattformen å snur Internett opp ned for å finne ut hvilke deler jeg skal ha.

Syden ja? Blir nok ikke noe kos på meg FØR bilen er ferdig, denne har hovedprioriteten min nå, ca 20-25 000 i måneden! Med den farten så er bilen klar til sommeren.

For lav fremme? Ja, din j****** trafikkbombe! Det er slike som deg som gjør trafikken utrygg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss går d me dokke siddisår?? :)

Du e fortsatt og komme alltid te å verr ein Ålgårsdsbu, ingenting forandre på det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha x2 :) ..

Han meinte d va veldig farligt att skjermen konne vær i dekke.. ;) gadd isje kvarulera engang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sgo ha svart at det er enda farligere at det er så liten avstand mellom ørene dine!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bensintilførsel bruker du?

Jeg sikter mot 800 i motoren så da regner jeg med at kun en 044 blir for liten.[/quote

1x 044 fra tank til swirlpot 2x044 fra den og frem til motorom, mating på begge sider av fuelrail og retur i midten. Burde holde til 1000hk på e85 i allefall. 1x o44 blir nok for liten. Spørs om du skal ha e85 eller ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ett tastatur og mus som de har til overs å selge ? :) Evt du doffer så kan me bytte i lyktene..hihi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har coil liggende med delenummer 06b905115? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ett tastatur og mus som de har til overs å selge ? :) Evt du doffer så kan me bytte i lyktene..hihi

Eg har dette settet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315174

E forgjengeren t dette: http://www.logitech.com/no-no/keyboards/keyboard-mice-combos/devices/3481

E jo brukt og ser isje fullt så pent ut så nytt, men d ser isje jævligt ud heller... Kan ta bilde av d hvis du vil?

Ein 500lapp pluss eventuell frakt så e d ditt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje lurt å la kompissane stramma boltane på dekkene når du har skuldere ute av ledd, sko testa sommar dekkene i dag å boltane satt så forbanna godt fast at nå ser di ut så sånn pastaskruer!

Noen tips te å få av pastaboltar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regne me at du meine at dår isje e 6kant igjen på boltane?

hvis du uansett må bytta boltene, så kan du sveisa ein fastnøkkel på bolten og skru an ud:) Har du isje sveiseutstyr så kan du jo borra di ud, evt med grisapikk om d e muligt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje lurt å la kompissane stramma boltane på dekkene når du har skuldere ute av ledd, sko testa sommar dekkene i dag å boltane satt så forbanna godt fast at nå ser di ut så sånn pastaskruer!

Noen tips te å få av pastaboltar?

Te neste gang: Istedenfor å legga heile kroppen og sjelå og alt det der på ein 2 meter lang latmannsarm, dra fram muttertrekkeren ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som jobber, evt kjenner noen som jobber hos ergrogroup i stavanger? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer : gjør det :) Og forresten , e det sæd på d??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer : gjør det :) Og forresten , e det sæd på d??

Hæ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har coil te overs? te a6 1.8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.