Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg snart på hardrock café på time square :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe en mann i nød? Trenger stikkere til blaupunkt stereo:)

Du får låna på bilradiospesialisten på Forus. Hvis ikkje så har vel eg forskjellig liggande, men ane ikkje kor dei e itte sist flytting :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får låna på bilradiospesialisten på Forus. Hvis ikkje så har vel eg forskjellig liggande, men ane ikkje kor dei e itte sist flytting :P

Problemet er at dama var der nettopp å kjøpte en stereo og spurte men de hadde visst ikke tid til noe: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tviler jeg på. Måtte lodde ut mine originale i allefall

Regnte med det ja :) Å lodda ut noen DIL chipper og hiva i sokler e ikkje verste jobben, greit å ha sokler hvis ein kanskje ska justera chippene litt underveis, så sleppe ein å lodda heile veien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at dama var der nettopp og kjøpte en stereo og spurte med de hadde visst ikke tid til noe: klø :

Tid? Du låne pinnane og går ut i bilen og nappe ut spillaren, tar ikkje dei noe tid som helst. Men hvis damå di spurte om dei kunne hjelpa na å ta ut spillaren så kan det jo vær dei ikkje gadd det. Merkeligt i grunn, me hjelpe vel alltid ei kvinne i nød? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tid? Du låne pinnane og går ut i bilen og nappe ut spillaren, tar ikkje dei noe tid som helst. Men hvis damå di spurte om dei kunne hjelpa na å ta ut spillaren så kan det jo vær dei ikkje gadd det. Merkeligt i grunn, me hjelpe vel alltid ei kvinne i nød? :)

Ja synes nå jeg å, var visst ikke en eneste annen kunde i mils omkrets heller så syntes det var litt dårlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sitter jeg snart på hardrock café på time square :-D

Nyc er en kanonby! Nå gjenstår det bare å løpe Marathon der, noe som er med? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man bruke bil på marathon?

Ja, jeg kan kjøre ved siden av deg mens du løper og fore deg med vann, haha:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tviler jeg på. Måtte lodde ut mine originale i allefall

det er forskjellig. 2 styrenheter vet jeg sikkert at de må ikke loddes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som driver med litt lakk på sida eller? :D

Skulle ha tatt noe smårust nederst på en tør, og ytterste kanten på begge hjulbuene fremme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som driver med litt lakk på sida eller? :D

Skulle ha tatt noe smårust nederst på en tør, og ytterste kanten på begge hjulbuene fremme.

Lurer på det samme jeg og, har rust på akkuratt samme stedene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte propaint, skulle komme innom de og høre på pris.

Men regner med dette er en lett jobb for en klubbmedlem som kan litt lakking :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte propaint, skulle komme innom de og høre på pris.

Men regner med dette er en lett jobb for en klubbmedlem som kan litt lakking :)

Gi en lyd hvis du får noe prisoverslag på din bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YZ35941

Ai ai, så den e rombygd da med andre ord...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai ai, så den e rombygd da med andre ord...

Kjedelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på kossen ein får av de indre drivleddene på ein drivaksling? Ka e trikset?

Så lure eg og på om det e någen som har ein fremre travers i bra stand te golf 2 ligganes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på kossen ein får av de indre drivleddene på ein drivaksling? Ka e trikset?

Så lure eg og på om det e någen som har ein fremre travers i bra stand te golf 2 ligganes?

Er en C klips eller seger ring på selve akslingen i indre drivknute. Den må taes av, så er det bare å dra av knuten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man en skikkeig Rullebab i Stavanger? Med skikkelig så mener jeg at brødet skal bakes i ovn mens jeg er der.. ikke noe ferdig tortilla lefse crap som de har de 2 stedene jeg har vært down town! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi en lyd hvis du får noe prisoverslag på din bil :)

Fikk et prisoverslag pr. telefon idag.. Han kunne tenke seg det ble 4500kr + moms på min bil for begge framskjermene.

Hørte med en klubbmedlem også, 6000kr skulle han ha for hele jobben hvis han skulle ta det.

Hadde håpet på å komme noe lengre ned enn det, men ser dårlig ut.. : eek :

Er jo akkurat som om man kan lakke opp igjen hele bilen når man først er igang og skal ta to skjermer..

Hørte med micropaint også, som skal være "billig" (smart repair), og de var samme prisen.

EDIT:

Ringte micropaint igjen nå (de går tydeligvis på dagsform), og han sa prisen sannsynligvis kom til å være max 1500kr hvis skaden var så lite omfattende at det gikk greit å pusse det ned og pensle det (det er den).

Hørtes veldig lovende ut hvertfall! Tror jeg skal stikke innom og be de se på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, d va et nytt triks for neste photoshoot Finni:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.