#14626 Skrevet Januar 21, 2011 No offence til de som bedriver lakkering her inne. Men "svarte" priser i dagens samfunn er jo helt latterlig høye... For 10 år siden kunne man nesten gå til et hvilket som helst lakkverksted å få lakkert en hel bil for 5-7k under bordet. Mens i dag skal de nesten ha 20-25k for samme jobben og i tillegg må man pusse ned hele sjiten selv... Nå har jo alle kostnader steget på 10 år, men jeg regner også med at effektiviteten hos et lakkverksted har steget betraktelig i samme periode som igjen vil si at man bruker kortere tid nå enn før på samme jobben... Det er jo da helt klart at det å lakkere biler er blitt mer "inn" nå enn back in the days og da ser jo lakkerere en sjans til å robbe oss som ønsker ny lakk på bilen. Og snur man litt på flisa og tenker seg om at hvis det var jeg som var lakkerer så hadde jeg gjort akkurat det samme... Mindre jobbing og like mye penger i lommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14627 Skrevet Januar 21, 2011 jeg vil heller ikke kjøre mercedes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14628 Skrevet Januar 21, 2011 Sikkert noen som bare har "ditcha" bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14629 Skrevet Januar 21, 2011 Er en C klips eller seger ring på selve akslingen i indre drivknute. Den må taes av, så er det bare å dra av knuten. Ser det på tegningene, men finner ikke den ringen, men mulig jeg ser på feil plass.. Får prøve igjen.. C klipset kan det mulig hende at det er ja, men den sitter jo bom fast.. Men da vet jeg ihvertfall at det er noe der som skal av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14630 Skrevet Januar 21, 2011 Polen er billigst og noe lakkerer er utrolig flinke der nede. du få paintjob fra 14000 uten å gjør en dritt i normal kvalitet der nede. Har ikke prøvt det men noen kompiser har gjort det. mange tysker som driver noe slikt i polen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14631 Skrevet Januar 21, 2011 Hvor får man en skikkeig Rullebab i Stavanger? Med skikkelig så mener jeg at brødet skal bakes i ovn mens jeg er der.. ikke noe ferdig tortilla lefse crap som de har de 2 stedene jeg har vært down town! Verdens beste rullebabb må du til moi å få faktisk... Inn på Lille Napoli på moi, der har de verdens beste rullebabb. Stekt i ovn mens du venter og størrelsen er lik to middager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14632 Skrevet Januar 21, 2011 Verdens beste rullebabb må du til moi å få faktisk... Inn på Lille Napoli på moi, der har de verdens beste rullebabb. Stekt i ovn mens du venter og størrelsen er lik to middager! og kjøtte blir kutta versk eller bare ut fra plastikboksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14633 Skrevet Januar 21, 2011 Kjøttet ble kutta slik det skal bli kuttet...... Rett fra kebabstanga... Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14634 Skrevet Januar 21, 2011 Hey Nielsen, Kebap på Moi i dag da? Er du med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14635 Skrevet Januar 21, 2011 Jeg liker godt rullekebaben man får på Pizza & Kebab ekspressen på Randabargveien på Tasta:) Men du må ha 2 for å bli skikkelig mett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14636 Skrevet Januar 21, 2011 Hey Nielsen, Kebap på Moi i dag da? Er du med Må høre med madammen at hun ikke har planlagt noe for oss da. Noen andre som event er med for babb på moi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14637 Skrevet Januar 21, 2011 Tja....kanskje det hadde vært en god middag idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14638 Skrevet Januar 21, 2011 Hey Nielsen, Kebap på Moi i dag da? Er du med Hehe.. Hadde S6'n vært på veien så hadde jeg lett kjørt ned der for en skikkelig rullebab! Orker ikke kjøre Dieseldyret ned der:) Men det frister!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14639 Skrevet Januar 21, 2011 Hehe.. Hadde S6'n vært på veien så hadde jeg lett kjørt ned der for en skikkelig rullebab! Orker ikke kjøre Dieseldyret ned der:) Men det frister!! stop crying! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14640 Skrevet Januar 21, 2011 Ligger det ann til Streetmeet ala Kebab på moi nå? Moi er jo en skikkelig råneplass etter hva jeg vet, var innom der med RS2'n for noen år siden og skulle tro jeg kjørte Lamborghini ellerno utifra hvor folk glodde.... Er jo mulig det var jeg som så rar ut??! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14641 Skrevet Januar 21, 2011 Må høre med madammen at hun ikke har planlagt noe for oss da. Noen andre som event er med for babb på moi? Tja....kanskje det hadde vært en god middag idag Hørtes digg ut:) E nok ein fare for at eg bler me hvis dåkk ska nerøve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14642 Skrevet Januar 21, 2011 Kor e moi? Eg e kanskje sugen, men må bli ferdig på trening først EDIT: Satan, moi som i nesten til flekkefjord?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14643 Skrevet Januar 21, 2011 ROADTRIP!!! Eg e med...men sitte seff på med någen =) Ennå ikke fått LMM Nielsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14644 Skrevet Januar 21, 2011 E plass hos meg om du vil doffer:) Hans: Ja Moi som i nesten Flekkefjord:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14645 Skrevet Januar 21, 2011 Dåke e galen.. Jævlig dyr rullekebab! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14646 Skrevet Januar 21, 2011 Dåke e galen.. Jævlig dyr rullekebab! Velkommen til Stavanger Lokallag, et lokallag litt uten om det vanlige Robin: Herligt, aldri feil å sitta på i Biffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14647 Skrevet Januar 21, 2011 ROADTRIP!!! Eg e med...men sitte seff på med någen =) Ennå ikke fått LMM Nielsen? Nope.... tar sin tid med garantisaker tydeligvis.. Men da er jo saken klar.. Derrick er sjåfør så sitter vi på med han eller hva sier du Søren? Men når klokken er det ev snakk om her? og kanskje vi bør sjekke at denne sjappen ikke har gått konk siden Kjell var der sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14648 Skrevet Januar 21, 2011 Dåke e galen.. Jævlig dyr rullekebab! Det er viktig at utgiftene strekker til også, ikke bare inntektene!! Og jeg har nå vitterlig kjørt Bergen-Oslo-Bergen BARE for en Kebab back in the days når lappen var fersk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14649 Skrevet Januar 21, 2011 Det er viktig at utgiftene strekker til også, ikke bare inntektene!! Og jeg har nå vitterlig kjørt Bergen-Oslo-Bergen BARE for en Kebab back in the days når lappen var fersk: smil : Då sko du heller tatt turen te Haugesund, kortare og mye bedre kebab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14650 Skrevet Januar 21, 2011 Er det flere som har tenkt å kjøre? Kunne godt tenkt meg å sitte på med noen, men bør vel være mer enn en bil Kanskje det må bli S3-konvoi Hadde tenkt å ta en tur ut idag, menne Blir vel ikke akkurat noe billigere det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...