#14651 Skrevet Januar 21, 2011 Då sko du heller tatt turen te Haugesund, kortare og mye bedre kebab Som 18 årig bergenser hadde vi hørt mye om Kebab Kongen i Oslo.... så den ble målet for turen. Først når jeg flyttet bort der fikk jeg vite at der er det ingen som spiser kebab.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14652 Skrevet Januar 21, 2011 Nå er det straks helg! Hvis det blir en roadtrip så gi en lyd 934 21 486 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14653 Skrevet Januar 21, 2011 Hehe, Stavanger Lokallag reiser til og med til Oslo på DAGSTUR for å være med på treff, så Moi er peace of cake:D Foreslår at vi møtes en plass og kjører samlet videre, Statoil Ålgård e jo standard møteplass før roadtrip:) Men ka klokka? Kor e d du bor nå doffer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14654 Skrevet Januar 21, 2011 Moi er jo ikke lange biten. Tar jo en liten time å kjøre til moi.. Ganske sikker på at de fortsatt driver ja, har en lillebror som vanker der en del ganger i uken.. Hehe.. Men eg sitte gjerne også på me ngn.. Passaten hekje lyd og peugot e jo peugot så det seie jo sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14655 Skrevet Januar 21, 2011 Bor på Madla, rett med Amfi.. Så ikkje langt fra deg det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14656 Skrevet Januar 21, 2011 nei, d e gudd d doffer:) Ka klokka e folket klar? 5 - hall 6 ish? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14657 Skrevet Januar 21, 2011 Okey, da melder jeg pass hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14658 Skrevet Januar 21, 2011 Ok, im in! Kor mange e det som e me då? Så kan me organisera litt transport... Greiar at me kjøre to-tre i ein bil i stedet for at ngn ska kjøra aleine.. Ska me sei avreise i frå ålgård kl. 1730-1800? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14659 Skrevet Januar 21, 2011 Trenge ikkje kjøre heilt te moi. De har skikkelig god rulle kebab på Sandnes kebab og. Ligge rett bak ruten! Eei stund siden eg har vert der. De har hvertfall skikkelig brød. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14660 Skrevet Januar 21, 2011 husk å sei kl.4 hvis finni ska ver me:p Doffer kati e du klar for pick-up? Får alltids flerne inn i S3'en, men d e isje så behageligt for den så evt. må sidda bag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14661 Skrevet Januar 21, 2011 17:30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14662 Skrevet Januar 21, 2011 ok, då seie me avreise fra Ålgård 1800:) E adle me på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14663 Skrevet Januar 21, 2011 Me på den eg.. Må bare finna ride.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14664 Skrevet Januar 21, 2011 Trenge ikkje kjøre heilt te moi. De har skikkelig god rulle kebab på Sandnes kebab og. Ligge rett bak ruten! Eei stund siden eg har vert der. De har hvertfall skikkelig brød. Men nå hekje du smakt den på Moi? Hehe,.. Hvis ann fortsatt e så god som ann va før så for dokke ein deilig opplevelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14665 Skrevet Januar 21, 2011 Eg har smakt den i Sandnes, og den e heilt OK, ikkje på langt nær så god som den på Bislet og Norges beste så langt som ligge i Lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14666 Skrevet Januar 21, 2011 Ska ver enig me at den på Bislett e god, he våre der ngn gonge når eg bodde i oslo.. Den i lillestrøm he eg hørt rykta om, men aldri smakt ennå.. Sko kanskje tatt den på eit treff ei gong.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14667 Skrevet Januar 21, 2011 Me på den eg.. Må bare finna ride.. Hehe.. i verste fall trør me deg inn i bagsede mitt hvis ingen andre har plass t deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14668 Skrevet Januar 21, 2011 Ska ver enig me at den på Bislett e god, he våre der ngn gonge når eg bodde i oslo.. Den i lillestrøm he eg hørt rykta om, men aldri smakt ennå.. Sko kanskje tatt den på eit treff ei gong.. Nielsen og Derreck ska jo og verr med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14669 Skrevet Januar 21, 2011 gooo morgen! tross at d e alt ifra en go morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14670 Skrevet Januar 21, 2011 Ja, snakka me Mr.Niels og han var med. Sendte ei melding til Stammer, men han he eg ikje fått svar i frå enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14671 Skrevet Januar 21, 2011 Eg havne i pokeren så ingen kebab-tur på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14672 Skrevet Januar 21, 2011 Kjøpte meg HD kamera i dag.. Kjekt å ha når kidden komme tenkte eg.. 8Gb intern lagringsplass og eit 4gb SDHD kort burde jo funka tenkte eg.. får masse god tid med det.. Neida, kan filma 1,5time på 12GB i 1920x1080 1080p!!!! Frykte ein haug med eksterne HDD og mange minnekort framøve.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14673 Skrevet Januar 21, 2011 Eg havne i pokeren så ingen kebab-tur på meg Du hadde ikkje blitt med uansett du din tøffel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14674 Skrevet Januar 21, 2011 Kjøpte meg HD kamera i dag.. Kjekt å ha når kidden komme tenkte eg.. 8Gb intern lagringsplass og eit 4gb SDHD kort burde jo funka tenkte eg.. får masse god tid med det.. Neida, kan filma 1,5time på 12GB i 1920x1080 1080p!!!! Frykte ein haug med eksterne HDD og mange minnekort framøve.. Hehe.. Må jo redigera og komprimera ittekvert, så går det gudd det Eg fekk oppgradert kamera uten ekstra kost av Elkjøp siden dei ikkje fekk tak i det eg kjøpte opprinnelig http://www.elkjop.no/product/foto-video/videokamera/HMXH204BK/samsung-hmx-h204 for 1995,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14675 Skrevet Januar 21, 2011 Kjøpte Canon HFR17 i frå expert.. Petter tipsa det kom ud til niceprice... Koste vell rundt 3500 eller ng sånt før det au.. Virke som eit kongekamera det lilla eg he prøvd det idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...