#14701 Skrevet Januar 22, 2011 Det står jo at d skjedde på søndag under bildet og isje i går?? Jah, siste gang eg spise kebab på moi! E jo farligt! Finna fram kevlaren neste gang eg ska kjøra igjønå Moi:p Ja, men de fant aldri han som skaud i gjønom lastebilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14702 Skrevet Januar 22, 2011 Va vel snakk om sjølmord det på moi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14703 Skrevet Januar 22, 2011 Snakke me ein egen mågebil i oppkjørselen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14704 Skrevet Januar 22, 2011 Va vel snakk om sjølmord det på moi Kan jo kanskje virka som det ja. He hørt at de he jakta på ngn i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14705 Skrevet Januar 22, 2011 Tror vi må ned igjen til Moi raskt.. Den Thunder snusen de solgte der var helt konge! Så hvis noen vet hvor den selges her i området så skrik ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14706 Skrevet Januar 22, 2011 Hehe, var ikke mange plassene i landet de solgte den nevnte han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14707 Skrevet Januar 22, 2011 Har sikkert thunder snus i byen, i den der tobakk sjappå bak H&M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14708 Skrevet Januar 22, 2011 Dubkorps er ikke helt frisk tror jeg! Men er jo ikke noe nytt at americanerne liker det hva vi tyskerne har gjort... Har dritt lyst på dette shirt, men pga. "SS hint" kan jeg ikke kjøpe det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14709 Skrevet Januar 22, 2011 haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14710 Skrevet Januar 23, 2011 Koss får eg ut instrumentpanele i min a6 c4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14711 Skrevet Januar 23, 2011 Koss får eg ut instrumentpanele i min a6 c4? Skrur ut de to skruene som er under "listen" under instrumentpanelet, deretter er det bare å dra den listen rett ut. Etter dette vil du se skruene instrumentet er festet med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14712 Skrevet Januar 23, 2011 Tror vi må ned igjen til Moi raskt.. Den Thunder snusen de solgte der var helt konge! Så hvis noen vet hvor den selges her i området så skrik ut:) Havanna tobakk butikk i stavanger koster 80 å noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14713 Skrevet Januar 23, 2011 Noen som trenger eller vil ha en Golf mk4 front-fanger? Har en liggende som går på søppla snart. Liten skade nede i ene hjul-buen, ellers er den pen/strøken. Ble byttet på en mk4 variant som var kjørt +/- 30.000 da skaden oppstod. Gratis mot henting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14714 Skrevet Januar 23, 2011 Audi S4 på knoksen, noen som trenger deler? Hva heter de originale bremsene på S4? Noen som vet? http://www.knoks.no/cardetails.php?Carid=1116&picture=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14715 Skrevet Januar 23, 2011 Audi S4 på knoksen, noen som trenger deler?Hva heter de originale bremsene på S4? Noen som vet? http://www.knoks.no/cardetails.php?Carid=1116&picture=0 Den er sikkert plukket i filler den bilen der...Ser ut som det er en stund siden den kom inn. Tror bremsene blir kalt HP2 bremser, de som kom på s4 V8/ s4 2.2 94 og S6... Synd de er så sinnsykt dyre på knoksen ellers så skulle jeg vurdert å funnet noen deler til s4`en min der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14716 Skrevet Januar 23, 2011 Tenkte å ta en tur ut å se.. Ja enig, de er litt dyre der ute, ihvertfall på betydelige deler. Vet US modell S4 hadde girling 60, og noen Lucas 43, men ikke sett dette her hjemme.. Er på jakt etter Girling 60 til Rallyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14717 Skrevet Januar 23, 2011 Tenkte å ta en tur ut å se.. Ja enig, de er litt dyre der ute, ihvertfall på betydelige deler.Vet US modell S4 hadde girling 60, og noen Lucas 43, men ikke sett dette her hjemme.. Er på jakt etter Girling 60 til Rallyen Var å kikket for ett par uker siden...bare ræl på selvplukken jaffal. Stort sett innelukket de bilene som er noe å ha på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14718 Skrevet Januar 23, 2011 Hva er greia med de bilene innenfor gjerdet? Forsikringsbiler? Bør bli bra med biler når det nærmer seg Mars, er vel høysesong da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14719 Skrevet Januar 23, 2011 Trur det er forsikrings bilene de har stående der ja... Var i Egersund/egerøy, der var det mye bra biler...MYE VAG sist jeg var der jaffal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14720 Skrevet Januar 23, 2011 Da skal jeg ta meg en tur dit, trenger en liten bit av et ledningsnett fra Syncro bensin toer, så hvis noen finner en, Hyl ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14721 Skrevet Januar 23, 2011 står en syncro nede i Møllegata. har hørt at eieren sier det bare er å plukke. kan bli med ned jeg å finne noe brukende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14722 Skrevet Januar 23, 2011 Er diesel det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14723 Skrevet Januar 23, 2011 ahh.. da gikk den planen i dass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14724 Skrevet Januar 23, 2011 Hmm, lure på å innvestera i nye drage-bil. Så va eg inn på finn en kjappe å kom øve denne poloen, virke jo greit evt tips om andre i samma gadå? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26405528 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14725 Skrevet Januar 23, 2011 Trur det er forsikrings bilene de har stående der ja...Var i Egersund/egerøy, der var det mye bra biler...MYE VAG sist jeg var der jaffal.. Eg har selv vudert å ta meg ein tur der, men de har jo selvsagt ikke åpent på lørdager og iom at eg har ein jobb fra 7-15 så nytter det ikke uten å ta fri: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...