Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hmm, lure på å innvestera i nye drage-bil. Så va eg inn på finn en kjappe å kom øve denne poloen, virke jo greit evt tips om andre i samma gadå?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26405528

Spør om den står i butikken deres. I annonsen står det at den er i Norge, men på bildene er det tydelig at den står hos den tyske forhandleren.

Ville mye heller kjøpt en Golf til et par hundrelapper mer i måneden. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg ta meg en tur dit, trenger en liten bit av et ledningsnett fra Syncro bensin toer, så hvis noen finner en, Hyl ut!

Det e jo enkelt og lage opplegg for den pumpen din då. Det e jo ikkje akkuratt rakett forskning å legge opp 2 ledninger! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg jo veldig kjekk ut den. Men trommelbremser i 2010? Og kun manuelt klima!

Hehe hu er vant med peugot så det blir som å komma til himmelen uansett;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe hu er vant med peugot så det blir som å komma til himmelen uansett;)

Kjøre ikkje hu a4 b6 1,9tdi quattro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e jo enkelt og lage opplegg for den pumpen din då. Det e jo ikkje akkuratt rakett forskning å legge opp 2 ledninger! ;)

Ennå enklere med en original ledning.. :) Det er jo en kontakt oppe med tanken... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør om den står i butikken deres. I annonsen står det at den er i Norge, men på bildene er det tydelig at den står hos den tyske forhandleren.

Ville mye heller kjøpt en Golf til et par hundrelapper mer i måneden. :)

Ja, virket ikke helt som om disse bildene var fra deres butikk nei.

Tingen er at jeg ikke skal ha noe mer ekstra i mnd var planen. Vil egentlig mest ha golf, men de ligger litt høyere i pris, må være golf 5 eller nyere.

Tingen er at det skal være driftsikkert/drivstoff gjerrig og grei utseende messig. Kan strekke meg muligens litt utenfor vag-familien.

Så om noen har noen tips er det bare å synge ut!

Stian: Hu har kjørt peugoten litt i det sista, men nå ska den vekk! Vurdere sterkt og å selga golfen for å få mer penga/tid te den andre siden eg begynne å se enden i tunnelen der nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ennå enklere med en original ledning.. :) Det er jo en kontakt oppe med tanken... :)

Ennå enklare å få tak i de 2 kontaktane å laga ledningen sjøl i stedet for å bruke 2mnd på å finna nye;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ennå enklare å få tak i de 2 kontaktane å laga ledningen sjøl i stedet for å bruke 2mnd på å finna nye;)

Nå va det aldri snakk om å bruga tid, men ein kan jo kikka på de to knoks som e her i distriktet først, men har mottatt ein drøss med tips og hjelp te det så det e ingen problem :)

E ei stond te pumpå komme ennå, så då tenkte eg e mellomtiå.. Hadde vært gudd med originale ledninger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå va det aldri snakk om å bruga tid, men ein kan jo kikka på de to knoks som e her i distriktet først, men har mottatt ein drøss med tips og hjelp te det så det e ingen problem :)

E ei stond te pumpå komme ennå, så då tenkte eg e mellomtiå.. Hadde vært gudd med originale ledninger :)

Jau, måtte bare fyra litt i deg.

Fått lakka understellet etc nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, måtte bare fyra litt i deg.

Fått lakka understellet etc nå?

hehe..ja burde jo skjønt det!

Neinei, eg e jo alt for perfeksjonist te at någe blir klart, ingenting e bra nok..

Så har ein del arbeid igjen før det e klart te grunning.. Ting tar tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sykmeldt...

ikke lyst å spille PS3, se TV eller sitter på PCen... kjeeeedelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lei inn ei strippedame Sören:p

Fikk du forresten PM'en jeg sendte deg etter turen til Moi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om någen som kan lakkera någen skjermer for ein slant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om någen som kan lakkera någen skjermer for ein slant?

Noen kjenninger av Petter Hetland i klubben driver med lakkering, men eg har glemt navnene.

muligens luminator el: klø : send han en pm å hør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.