#14776 Skrevet Januar 25, 2011 Det er bare å glede seg til midten av mars når de skal begynne å slå ned maaaaange peler på nabotomta til bydelsenteret Ikkje sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14777 Skrevet Januar 25, 2011 Noen så bor på tasta og i nærheten av der TS sprenge? Jepp.. selv om jeg bor litt i høyden så rister faen hele huset her hver gang de drar i gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14778 Skrevet Januar 25, 2011 Holdt på som faen rundt her også. Faktisk så ille at jeg var nede å sjekka at bilen sto på bukkene ved et par anledinger. Men men sånn er det bare, verden går videre og hus må man ha. Få det opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14779 Skrevet Januar 25, 2011 Hvor er det de sprenger? Jeg bor jo ikke så langt fra deg Frank, og jeg har ikke hørt noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14780 Skrevet Januar 25, 2011 Rett ved siden av meg omtrent, mot kiwi`en der. Setter opp noe blokker og driit. Rister noe grønnjævlig i hele huset, selv om jeg ikke har hørt noe på en stund nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14781 Skrevet Januar 26, 2011 Hehe, i see! Bor rett bak kiwien jeg, så kan hende de har gitt seg etter jeg flytta da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14782 Skrevet Januar 26, 2011 Noen tips te ka VAG eg kan kjøpa? har ca 110-120000 å gå på, har onge me barnasete å vogn så Stv e nok et must. Alltid fordel me Quattro å ikkje eldre enn 2000(ish) Drømmebilen e jo Sören sin A4, men pengene strekke ikkje te =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14783 Skrevet Januar 26, 2011 95 biler fra VAG mellom 80.000 og 120.000kr, 2000mod og opp, 4x4... http://www.finn.no/finn/car/used/result?WHEEL_DRIVE=2&sort=0&PRICE_FROM=80000&PRICE_TO=120000&CAR_MODEL%2FMAKE=817&CAR_MODEL%2FMAKE=744&CAR_MODEL%2FMAKE=808&YEAR_MODEL_FROM=2000&YEAR_MODEL_TO= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14784 Skrevet Januar 26, 2011 Noen tips te ka VAG eg kan kjøpa? har ca 110-120000 å gå på, har onge me barnasete å vogn så Stv e nok et must. Alltid fordel me Quattro å ikkje eldre enn 2000(ish) Drømmebilen e jo Sören sin A4, men pengene strekke ikkje te =) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25684797 feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14785 Skrevet Januar 26, 2011 Va kjørt ein del den passaten =/ ellers fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14786 Skrevet Januar 26, 2011 Knuste Playstationcontrollern... aldri bra å kjøpe først Assassins Creed 2 som er utrolig bra og så gå en skritt tilbake og kjøpe Assassins Creed 1... så da starter jeg turen i helga til expert eller noe og kjøpe ny DualShock 3... Live is Pain... ... bestillte Assassins Creed - BrotherHood nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14787 Skrevet Januar 26, 2011 DualShock3 e vel ikkje akkurat verdens billigaste konsoll utstyr =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14788 Skrevet Januar 26, 2011 ... bestillte Assassins Creed - BrotherHood nå... Det spillet er knallbra:) Har gått igjennom historien nå, men mangler fremdeles mange oppdrag som er utenfor historien. Anbefaler deg å gjøre mye oppdrag i mellom historieoppdragene slik at du skaffer deg penger til å kjøpe bedre våpen, det gjør ting utrolig mye enklere senere i spillet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14789 Skrevet Januar 26, 2011 Det spillet er knallbra:) Har gått igjennom historien nå, men mangler fremdeles mange oppdrag som er utenfor historien.Anbefaler deg å gjøre mye oppdrag i mellom historieoppdragene slik at du skaffer deg penger til å kjøpe bedre våpen, det gjør ting utrolig mye enklere senere i spillet! spillte jo Del 2 100% ferdig og penger er alt, stemmer det. nesten for enkelt spill. red dead redemtion hadde jeg ferdig på 12 timer 87%... nå kjedelig. addon til RDR skal jeg ikke kjøpe. er ikke så glad i zombiespill. mafia 2 ferdig etter 9timer... 75% tror jeg, men du kommer jo ikke tilbake i freeplay... på ønskelista står GT5 og AC brotherhood for tiden. noe du kan anbefaller!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14790 Skrevet Januar 26, 2011 spillte jo Del 2 100% ferdig og penger er alt, stemmer det. nesten for enkelt spill. red dead redemtion hadde jeg ferdig på 12 timer 87%... nå kjedelig. addon til RDR skal jeg ikke kjøpe. er ikke så glad i zombiespill. mafia 2 ferdig etter 9timer... 75% tror jeg, men du kommer jo ikke tilbake i freeplay... på ønskelista står GT5 og AC brotherhood for tiden. noe du kan anbefaller!? Har også spillt RDR, kult spill, men kjedelig etter at historien ble ferdig... Jeg har Xbox da, så er ikke sikkert de samme spillene finnes til PS3... WRC (2010) kan jeg anbefale om du liker rally. Her starter du på bunn med FWD og jobber deg oppover klassene til WRC bilene:) Fikk Need for Speed Hot Pursuit til jul, men syns ikke det var så bra, har bare spilt litt av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14791 Skrevet Januar 26, 2011 Har også spillt RDR, kult spill, men kjedelig etter at historien ble ferdig... Jeg har Xbox da, så er ikke sikkert de samme spillene finnes til PS3... WRC (2010) kan jeg anbefale om du liker rally. Her starter du på bunn med FWD og jobber deg oppover klassene til WRC bilene:) Fikk Need for Speed Hot Pursuit til jul, men syns ikke det var så bra, har bare spilt litt av det. WRC høres bra ut. Er ikke så veldig interessert i Rallye men lyden . må jeg prøve kan ikke være så dyre lenger tror jeg. NFS er død siden lenge synnes jeg. No illegal streetraces = kjeeeeedelig! Shift var okay, men nå er det GT5 som er så mye bedre. Shift 2 komme snart, er spennt på resultatene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14792 Skrevet Januar 26, 2011 Prøv et spill som kalles kane & lynch eller noe, det var veldig kult, men man spiller det ferdig veldig fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14793 Skrevet Januar 26, 2011 Prøv et spill som kalles kane & lynch eller noe, det var veldig kult, men man spiller det ferdig veldig fort. got both 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14794 Skrevet Januar 26, 2011 KaaaaaBoooooom !!! Alf Karsten: kjente du den i stuen eller?? var en relativ svak ladning denne gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14795 Skrevet Januar 26, 2011 NFS er død siden lenge synnes jeg. No illegal streetraces = kjeeeeedelig!Shift var okay, men nå er det GT5 som er så mye bedre. Shift 2 komme snart, er spennt på resultatene. NFS har vært dårlig siden NFS Porsche 2000:) Det var vel det mest realistiske bilspillet den gangen og tar deg igjennom stort sett alle modellene av Porsche fra 356 og opp til 996:) Skulle ønske de kom ut med en ny NFS Porsche:) Alt det der NFS underground og alle de spillene med fokus på styling og "street cred" var bullshit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14796 Skrevet Januar 26, 2011 NFS har vært dårlig siden NFS Porsche 2000:) Det var vel det mest realistiske bilspillet den gangen og tar deg igjennom stort sett alle modellene av Porsche fra 356 og opp til 996:)Skulle ønske de kom ut med en ny NFS Porsche:) Alt det der NFS underground og alle de spillene med fokus på styling og "street cred" var bullshit! De var tøff når jeg ikke hadde lappen . NFS Porsche, stemmer det! Helt enig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14797 Skrevet Januar 26, 2011 Spilte faktisk igjennom NFS Porsche her for litt siden, hehe! Har skjedd litt med grafikken siden 2000:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14798 Skrevet Januar 26, 2011 Spilte faktisk igjennom NFS Porsche her for litt siden, hehe! Har skjedd litt med grafikken siden 2000:p det eneste som ødelegger spillene etter en stund er grafiken . 2000, jeg tror 2000 hadde jeg en Pentium 4 med 3000mhz, 1,5GB RAM, Radeon 9500Pro og 250GB HD ;D. OG! DVD BURNER! syyyyyk :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14799 Skrevet Januar 26, 2011 KaaaaaBoooooom !!! Alf Karsten: kjente du den i stuen eller?? var en relativ svak ladning denne gang. Hehe, sitte på båten påvei hjem te stavanger eg nå, har vert på triste karmøy ein liten tur i dag =) men e eg heldige så rekke eg den i mårå tidlig før eg fyge på jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14800 Skrevet Januar 26, 2011 Honda NSR 2001-mod gis bort i Bryne. Tror eieren er en smule lei av å mekke... http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26506415 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...