#14851 Skrevet Januar 29, 2011 hehe, høres meget ulovlig ut men har selv hatt 24 timers arbeidsdager over 5 dager men da med sovende vakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14852 Skrevet Januar 29, 2011 Hehe, foregår mye ulovligt her i verden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14853 Skrevet Januar 29, 2011 En Nordlending gikk en tur i fjæra og fant ei lampe. Denne tok han opp og gned på. Ut kom ei ånd. Sur og jævlig sa ånden: 'Nå er det tredje gangen denne uka jeg blir funnet av en kravstor sytpeis av en nordlending. Vanligvis får folk tre ønsker - du får bare ett - så tenk deg godt om'. Nordlendingen tenkte en stund, og sa; 'Jeg vil til Amerika, men jeg er livredd for å fly og enda reddere på havet - så jeg vil at du bygger bru over til Amerika' 'Typisk kravstor nordlending', sa ånden. 'Tenk på hvor dyrt det blir; alt dette prosjekteringsarbeidet, tenk på all betongen og alt armeringsstålet som går med. Finn for h.... på noe annet!' Nordlendingen gikk og tenkte seg godt om før han endelig sa: 'Jeg har vært gift og skilt fire ganger. Alle kjerringene har sagt at jeg ikke forstår meg på kvinnfolk, så lær meg å forstå kvinnfolk!' 'Forstå kvinnfolk?!', sa ånden. 'Du må bli mer konkret.' Nordlendingen forsøkte slik: 'Først sier de at de aldri får noe. Når du for en gangs skyld spør dem hva de har lyst på, svarer de: INGENTING ! Så sier de at de aldri får et kompliment. Når du for en gangs skyld forteller dem at de er fine, så svarer de: JEG VET HVA DU ER UTE ETTER ! Dessuten lurer jeg på hva de egentlig vil fram til når de leker: 'GJETT - HVA - JEG - ER - SUR - FOR - I - DAG - LEKEN?''. Ånden ble sittende meget tankefull en lang stund - før den spurte: 'Du den brua, skulle den ha to eller fire kjørefelt?!' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14854 Skrevet Januar 29, 2011 Hahaha.. Konge humor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14855 Skrevet Januar 29, 2011 Eg lige arbeidsdager fra 07-02:30 ! Va godt å sova lenge i dag.. Har god kjenskap te de der ja, de e spesielt kjekke når du ska ver på jobb igjen 0600 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14856 Skrevet Januar 29, 2011 Nybilen på plass om ein times tid Bilen såg ut som ny, men den må senkes litt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14857 Skrevet Januar 29, 2011 Bilen såg ut som ny, men den må senkes litt;) Bilen skrike itte senk + felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14858 Skrevet Januar 29, 2011 Senk? Va det ikkje FTK`en som sko kjøra den då? Det ende bare med tårer ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14859 Skrevet Januar 29, 2011 Bare å lera de opp te å kjøra skikkelig det. Ingen problem med senka bil her i gården hvertfall! Vanesak alt. Påen annen side såtrenge du jo ikkje setta på justerbart med ein gang då. En 35-40 mm fjærer ville blitt bra på denne. Og litt større hjul så klart. Trenge ikkje ver nye dyre felger som ska te. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14860 Skrevet Januar 29, 2011 FTK? Blir nok kun fjører ja, Eibach eller H&R. Med fornuftige 18" så ser det sikkert greit nok ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14861 Skrevet Januar 29, 2011 FriTidsKoordinator Skal vel ikke uttale meg siden her i gården kjøres det med justerbart på konebilen, og org høyde på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14862 Skrevet Januar 29, 2011 FriTidsKoordinator Skal vel ikke uttale meg siden her i gården kjøres det med justerbart på konebilen, og org høyde på min Du har definetivt misforstått du må få lødd hjem et justerbart til poloen snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14863 Skrevet Januar 29, 2011 Senk? Va det ikkje FTK`en som sko kjøra den då? Det ende bare med tårer ;-) Off, du må læra kånå di å kjøra i så fall.. Hehe.. Trur min bedre halvdel e meir obs på felgane enn det eg e.. Så det blir laavt på meg til sommeren au. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14864 Skrevet Januar 29, 2011 Her e d bare eg så får lov t å kjøra S3'en! Madammen kan isje kjøra bil med lavprofildekk ei heller senka bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14865 Skrevet Januar 29, 2011 Någen som vil fjerna någe rust på dørane mine? eller har någen tips te kossen å gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14866 Skrevet Januar 29, 2011 Någen som vil fjerna någe rust på dørane mine? eller har någen tips te kossen å gjør det. sandblåse, rustbeskytter, lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14867 Skrevet Januar 30, 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26213655 Denne kan jo bli kul i de rette hender..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14868 Skrevet Januar 30, 2011 http://www.jeepforum.com/forum/f11/96-jeep-cherokee-need-opinions-1149721/ GENIALT BTW, soving e oppskytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14869 Skrevet Januar 30, 2011 Caddyen e vel den gamle te Morten K? Alkohol e undervurdert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14870 Skrevet Januar 30, 2011 http://www.jeepforum.com/forum/f11/96-jeep-cherokee-need-opinions-1149721/ GENIALT BTW, soving e oppskytt. Kar så hadde meiningar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14871 Skrevet Januar 30, 2011 Bilen skrike itte senk + felg 30 mm HR senk (kun fjøre) + 19" felga trenge du + R36 baklykte. En eg kjenne har det på sin Passat 2.0 tdi 170 hk 4 Motion Stv....Den e skamfine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14872 Skrevet Januar 30, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26213655 Denne kan jo bli kul i de rette hender..... Største feilen der er jo at de har brukt en diesel turbo på en bensinmotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14873 Skrevet Januar 30, 2011 30 mm HR senk (kun fjøre) + 19" felga trenge du + R36 baklykte.En eg kjenne har det på sin Passat 2.0 tdi 170 hk 4 Motion Stv....Den e skamfine Har du bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14874 Skrevet Januar 30, 2011 Største feilen der er jo at de har brukt en diesel turbo på en bensinmotor. Vil ikje bare det resultera i et konge dreiemoment og nice effektkurve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14875 Skrevet Januar 30, 2011 Caddyen e vel den gamle te Morten K? Alkohol e undervurdert! Morten sin er ikke annet en spiker Finni så er ikke hans gamle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...