Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

hehe, høres meget ulovlig ut men har selv hatt 24 timers arbeidsdager over 5 dager men da med sovende vakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, foregår mye ulovligt her i verden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Nordlending gikk en tur i fjæra og fant ei lampe. Denne tok han opp og gned på. Ut kom ei ånd.

Sur og jævlig sa ånden:

'Nå er det tredje gangen denne uka jeg blir funnet av en kravstor sytpeis av en nordlending. Vanligvis får folk tre ønsker - du får bare ett - så tenk deg godt om'.

Nordlendingen tenkte en stund, og sa; 'Jeg vil til Amerika, men jeg er livredd for å fly og enda reddere på havet - så jeg vil at du bygger bru over til Amerika'

'Typisk kravstor nordlending', sa ånden. 'Tenk på hvor dyrt det blir; alt dette prosjekteringsarbeidet, tenk på all betongen og alt armeringsstålet som går med. Finn for h.... på noe annet!'

Nordlendingen gikk og tenkte seg godt om før han endelig sa:

'Jeg har vært gift og skilt fire ganger. Alle kjerringene har sagt at jeg ikke forstår meg på kvinnfolk, så lær meg å forstå kvinnfolk!'

'Forstå kvinnfolk?!', sa ånden. 'Du må bli mer konkret.'

Nordlendingen forsøkte slik:

'Først sier de at de aldri får noe. Når du for en gangs skyld spør dem hva de har lyst på, svarer de: INGENTING !

Så sier de at de aldri får et kompliment. Når du for en gangs skyld forteller dem at de er fine, så svarer de: JEG VET HVA DU ER UTE ETTER !

Dessuten lurer jeg på hva de egentlig vil fram til når de leker: 'GJETT - HVA - JEG - ER - SUR - FOR - I - DAG - LEKEN?''.

Ånden ble sittende meget tankefull en lang stund - før den spurte: 'Du den brua, skulle den ha to eller fire kjørefelt?!'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg lige arbeidsdager fra 07-02:30 !

Va godt å sova lenge i dag.. :P

Har god kjenskap te de der ja, de e spesielt kjekke når du ska ver på jobb igjen 0600

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nybilen på plass om ein times tid : smil :

Bilen såg ut som ny, men den må senkes litt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen såg ut som ny, men den må senkes litt;)

Bilen skrike itte senk + felg :P

DSC_0276.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senk? Va det ikkje FTK`en som sko kjøra den då?

Det ende bare med tårer ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å lera de opp te å kjøra skikkelig det. Ingen problem med senka bil her i gården hvertfall! Vanesak alt.

Påen annen side såtrenge du jo ikkje setta på justerbart med ein gang då. En 35-40 mm fjærer ville blitt bra på denne. Og litt større hjul så klart. Trenge ikkje ver nye dyre felger som ska te. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FTK? : klø :

Blir nok kun fjører ja, Eibach eller H&R. Med fornuftige 18" så ser det sikkert greit nok ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FriTidsKoordinator

Skal vel ikke uttale meg siden her i gården kjøres det med justerbart på konebilen, og org høyde på min : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FriTidsKoordinator

Skal vel ikke uttale meg siden her i gården kjøres det med justerbart på konebilen, og org høyde på min : rolleyes

Du har definetivt misforstått du må få lødd hjem et justerbart til poloen snart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senk? Va det ikkje FTK`en som sko kjøra den då?

Det ende bare med tårer ;-)

Off, du må læra kånå di å kjøra i så fall.. Hehe..

Trur min bedre halvdel e meir obs på felgane enn det eg e.. :D Så det blir laavt på meg til sommeren au. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her e d bare eg så får lov t å kjøra S3'en! Madammen kan isje kjøra bil med lavprofildekk ei heller senka bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vil fjerna någe rust på dørane mine? :) eller har någen tips te kossen å gjør det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vil fjerna någe rust på dørane mine? :) eller har någen tips te kossen å gjør det.

sandblåse, rustbeskytter, lakk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddyen e vel den gamle te Morten K?

Alkohol e undervurdert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skrike itte senk + felg :P

DSC_0276.jpg

30 mm HR senk (kun fjøre) + 19" felga trenge du + R36 baklykte.

En eg kjenne har det på sin Passat 2.0 tdi 170 hk 4 Motion Stv....Den e skamfine :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30 mm HR senk (kun fjøre) + 19" felga trenge du + R36 baklykte.

En eg kjenne har det på sin Passat 2.0 tdi 170 hk 4 Motion Stv....Den e skamfine :tilber:

Har du bilde? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største feilen der er jo at de har brukt en diesel turbo på en bensinmotor.

Vil ikje bare det resultera i et konge dreiemoment og nice effektkurve?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddyen e vel den gamle te Morten K?

Alkohol e undervurdert!

Morten sin er ikke annet en spiker Finni :P så er ikke hans gamle...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.