#14876 Skrevet Januar 30, 2011 Vil ikje bare det resultera i et konge dreiemoment og nice effektkurve? Nei d vil resulltera t turbohavari. diesleturboen tåle isje tempraturen som en får med bensin. virke godt ei kort stund. tar en en bensinturbo på diesel så blir lamellende tetta igjen med sot fra dieselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14877 Skrevet Januar 30, 2011 (endret) Har du bilde? Har isje spurt eier om å få legge ut bildene her, men satser på det går greit alikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14878 Skrevet Januar 30, 2011 (endret) Hmm.. S6'n er blitt allergisk mot lmm'er Fungerer som en hore på crack med lmm tilkoblet og som en drøm uten (bortsett fra at ved lmm frakoblet kan man selvsagt ikke oppnå overtrykk grunnet lav afr) Bilen kan ikke kjøres 10 meter med lmm tilkoblet. Flere forskjellige lmm'er prøvd uten hell.. Like før den havner under "gies vekk" på Finn.no!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14879 Skrevet Januar 30, 2011 Hvis ann havne under "gis bort", så tar eg gjerna imod ann Jan.....Ingen problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14880 Skrevet Januar 30, 2011 > Datasprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14881 Skrevet Januar 30, 2011 Hmm.. S6'n er blitt allergisk mot lmm'er Fungerer som en hore på crack med lmm tilkoblet og som en drøm uten (bortsett fra at ved lmm frakoblet kan man selvsagt ikke oppnå overtrykk grunnet lav afr) Bilen kan ikke kjøres 10 meter med lmm tilkoblet. Flere forskjellige lmm'er prøvd uten hell.. Like før den havner under "gies vekk" på Finn.no!! Me kan prøva me lmm som står på min og, me vett jo ikkje om den andre virke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14882 Skrevet Januar 30, 2011 Har isje spurt eier om å få legge ut bildene her, men satser på det går greit alikevel Får ikkje opp bildene eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14883 Skrevet Januar 30, 2011 oooooo eg ska få bilen min imårå håpe eg :D:D:D så bler et par laange kvelda på jobb te ugå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14884 Skrevet Januar 30, 2011 Har isje spurt eier om å få legge ut bildene her, men satser på det går greit alikevel syns an sko hatt på nogen andre stussa på ekosen eg då men men fine bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14885 Skrevet Januar 30, 2011 Flotte bil, men dette blir kansje litt i laveste laget på en konebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14886 Skrevet Januar 30, 2011 Får ikkje opp bildene eg x2... Komme opp at bildene e flytta eller sletta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14887 Skrevet Januar 30, 2011 Noen så trenge kånebil? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26564344 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14888 Skrevet Januar 30, 2011 Nå e de der Petter. Eg hadde sletta de fra photobuket`en min, itte eg la de inn der for å oveføra de hertil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14889 Skrevet Januar 30, 2011 E det der bare 30mm senk? så jo MYE lavare ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14890 Skrevet Januar 30, 2011 E det der bare 30mm senk? så jo MYE lavare ut Neidå det er bare synsbedrag. lø heim:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14891 Skrevet Januar 30, 2011 Sitte å vurdere å sella A6en å kjøpa meg noge mindre.. Her e då min situasjon: -Lærlinglønn (kan låna ca 120-140k) -Småbarnspappa (Stasjonsvogn) Quattro e "must" diesel e fordel =) Noen formeiningar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14892 Skrevet Januar 30, 2011 Audi a4 B6 1.9tdiq? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14893 Skrevet Januar 30, 2011 Sitte å vurdere å sella A6en å kjøpa meg noge mindre.. Her e då min situasjon: -Lærlinglønn (kan låna ca 120-140k) -Småbarnspappa (Stasjonsvogn) Quattro e "must" diesel e fordel =) Noen formeiningar? Før du kjøpe noe nytt så bør du se om du greie å selga A6en te ein noenlunde fornuftige pris. 2.8 e ikkje lettsolgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14894 Skrevet Januar 30, 2011 Neidå det er bare synsbedrag. lø heim:p H&R sine fjører e visst 40mm, komme på rett under 2000kr inkludert frakt moms og tollgebyr fra Deutschland Men det så litt lavt ut i forhold te bussputeinfernoet rundt omkring i denna byen... Fruen bremse ikkje opp for dei for å sei det sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14895 Skrevet Januar 30, 2011 Audi a4 B6 1.9tdiq? Eller Passat 3BG 130hk TDI 4Motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14896 Skrevet Januar 30, 2011 Ska såklart sella a6en fust =) har kje rå te noe aent =) B4 1,9tdiQ e ikkje ein domme bil de=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14897 Skrevet Januar 30, 2011 ser ikke ut som det blir noe fornying av medlemskapet mitt. de har jo laga det så hekkans tungvint att eg ikke finner ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14898 Skrevet Januar 31, 2011 ser ikke ut som det blir noe fornying av medlemskapet mitt. de har jo laga det så hekkans tungvint att eg ikke finner ut av det http://medlem.vwaudi-club.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=2 har du problemer med å logga inn så sende du ein mail te medlemsservice@vwaudi-club.no Kan ikkje gi opp så lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14899 Skrevet Januar 31, 2011 H&R sine fjører e visst 40mm, komme på rett under 2000kr inkludert frakt moms og tollgebyr fra Deutschland Men det så litt lavt ut i forhold te bussputeinfernoet rundt omkring i denna byen... Fruen bremse ikkje opp for dei for å sei det sånn... Bare å setta foten ner det å lera na kossen hu ska kjøre skikkelig bil! må bare bli vandt med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14900 Skrevet Januar 31, 2011 Bare å setta foten ner det å lera na kossen hu ska kjøre skikkelig bil! må bare bli vandt med det. Gidde ikkje ha ein bruksbil så ikkje går rett over bussputene rett og slett, eg kjørte nok sikksakk med firergolfen og fruen komme garantert te å glømma seg ut og dryla bånnpannå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...