Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en BILLIG og pålitelig bil som jeg kan ha mens audien er syk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidde ikkje ha ein bruksbil så ikkje går rett over bussputene rett og slett, eg kjørte nok sikksakk med firergolfen og fruen komme garantert te å glømma seg ut og dryla bånnpannå....

Trenge ikkje senke så mye at du må kjøre sikksakk. Har aldri måttet gjøre det eg når eg kun har brukt fjærer. Trengte ikkje det på passaten og den va det justerbart på. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.4 bensin så e gått nærmare 300k hadde eg ihvertfall styrt unna : eek :

Såvidt innkjørt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ke sga eg kjøpe meg? eg trenger bil men vil iche bruke ei krone på den (da ALT går til audien fortiden) men vil aligavel at den sga være te sommeren :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg seie d igjen... Toyota Corolla (eller tilsvarende japsebil):) Men hvis du må ha VAG så funke jo feks ein 2'er golf eller någe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt innkjørt!

Hadde det vært 1.9TDI ja ;) men 1.4 bensin, SKEPTISK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ke sga eg kjøpe meg? eg trenger bil men vil iche bruke ei krone på den (da ALT går til audien fortiden) men vil aligavel at den sga være te sommeren :-)

Ka med ein knallgule Polo? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 94 opel corsa eg og knallpris ut uka 8000.-

Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke ut som det blir noe fornying av medlemskapet mitt. de har jo laga det så hekkans tungvint att eg ikke finner ut av det : bh :

Eg sleit og. :)

Eg syns den hvite passaten var perfekt som kone bil :) Fredrik er det Westly sin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://medlem.vwaudi-club.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=2

har du problemer med å logga inn så sende du ein mail te medlemsservice@vwaudi-club.no

Kan ikkje gi opp så lett : eek :

Herlige suppa mailen min fungerer ikke som den skal å med mine hiddenkunskaper skal den få være i fred. i lengden er det det beste for alle: rolleyes

Fines det andre måter å få betalt på? ett kontonr feks blir kansje feil det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlige suppa mailen min fungerer ikke som den skal å med mine hiddenkunskaper skal den få være i fred. i lengden er det det beste for alle: rolleyes

Fines det andre måter å få betalt på? ett kontonr feks blir kansje feil det??

Eg fer heller ikje betalt frå den linken der.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fer heller ikje betalt frå den linken der.. :(

Har du sendt mail te support då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror dere må få tilsendt nytt passord, for det er noe med at det ikke er samme passord på innlogging på betaling og generell innlogging på forumet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sleit og. :)

Eg syns den hvite passaten var perfekt som kone bil :) Fredrik er det Westly sin?

Ja, stemme det Ernst ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt når du ska på meny på hundvåg for å handla deg litt kveldsmat åsså springe de 8 politifolk me MP5 forbi meg i sjikkelig panser uniform =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.