#14926 Skrevet Januar 31, 2011 An virka ikkje heilt tamme når di fekk han ut =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14927 Skrevet Januar 31, 2011 Sprøtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14928 Skrevet Januar 31, 2011 Jepp, sendt mail og fekk nytt passord så då blei eg medlem eit år til! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14929 Skrevet Januar 31, 2011 http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/1326801/Vaepnet_aksjon_paa_Hundvaag.html Skummelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14930 Skrevet Februar 1, 2011 Bra nogen lage litt liv! ;P FOrresten så sko eg hatt nye lykte framme t audien.. 98 mod 4b. E det opp t 2001 så passe då? Noen som vett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14931 Skrevet Februar 1, 2011 Stemme nok de Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14932 Skrevet Februar 1, 2011 Va på Rema og handla i går... Lure felt på ka disse tomatene egentlig koste?? Tog du an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14933 Skrevet Februar 1, 2011 Finnes det en rørlegger her? ; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14934 Skrevet Februar 1, 2011 Jeg tror dere må få tilsendt nytt passord, for det er noe med at det ikke er samme passord på innlogging på betaling og generell innlogging på forumet... yes, jeg hadde samme problemen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14935 Skrevet Februar 1, 2011 Finnes det en rørlegger her? ; Lasse Nordhus er rørlegger mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14936 Skrevet Februar 1, 2011 Lasse Nordhus er rørlegger mener jeg. Takk takk;) En jævla sikkerhetsventil på v.v berederen i utleieleiligheten som har tatt kvelden. Har nå bestilt ny bereder like greit... eller greit og greit fru blom... Kunne heller brukt pengene på hiddensprut og mapping og fremdeles hatt penger igjen til full tank! grrrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14937 Skrevet Februar 1, 2011 Takk takk;) En jævla sikkerhetsventil på v.v berederen i utleieleiligheten som har tatt kvelden. Har nå bestilt ny bereder like greit... eller greit og greit fru blom... Kunne heller brukt pengene på hiddensprut og mapping og fremdeles hatt penger igjen til full tank! grrrr Du handla vel på Megaflis håpe eg? Dei har nice price 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14938 Skrevet Februar 1, 2011 Woohoo : cool : Då har eg booka blåsing av golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14939 Skrevet Februar 1, 2011 Stiligt.. Komme ein tur udom å ser på beistet =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14940 Skrevet Februar 1, 2011 Grattla me nye bil Kjell Ska ble konge å cruisa me dg i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14941 Skrevet Februar 1, 2011 Woohoo : cool : Då har eg booka blåsing av golfen Sweet. Bler klar te våler i år då reine eg me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14942 Skrevet Februar 1, 2011 Grattla me nye bil Kjell Ska ble konge å cruisa me dg i sommer Ka bil du har handla Kjell??? Gamle te Petter Hetland? Sweet. Bler klar te våler i år då reine eg me HAHA, har jo litt arbeid igjen då.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14943 Skrevet Februar 1, 2011 Du handla vel på Megaflis håpe eg? Dei har nice price Handlet type ny ferdig montert og retur av den gamle:) Gidd ikke stresse med sånt selv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14944 Skrevet Februar 1, 2011 Handlet type ny ferdig montert og retur av den gamle:) Gidd ikke stresse med sånt selv;) Sjekket du pris flere plasser? det er noen gribber som tar det som passer de alt etter dagsformen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14945 Skrevet Februar 1, 2011 Grattla me nye bil Kjell Ska ble konge å cruisa me dg i sommer Jo, takk for det! Skal bli nice med cruising i sommer ja! Glede meg! Me får ta jentungan ud på ngn tura! Hehe.. Ka bil du har handla Kjell??? Gamle te Petter Hetland? Jepp, he handla Petter Hetland sin... Så nå blir det cruise/banebil på meg i år! Må bare få lødd heim skikkelig dekk så blir det nice! Regne me at me knive litt rundt banen i sommer då? Eller eg prøve så godt eg kan å henga på vil det vell sei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14946 Skrevet Februar 1, 2011 Skal bytte ut litt deler på s4en min etterkvart. Tenkte å eventuelt selge dei gamle delane, er de noen som veit sann ca ka de kan vere verdt? s4 støtfanger foran s4 fanger bak s4 sideskjørt s4 dørplater alle 4 s4 framskjermer. alle deler fra en 2001 b5 s4 avant. ikke strøkne deler litt striper parkeringsbulker osv støtfanger foran har rs4 gitter og plass til stor intercooler. Er vel faktisk nok dela til å lage komplett facelift s4 look;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14947 Skrevet Februar 1, 2011 bygga om til rs4 look? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14948 Skrevet Februar 1, 2011 tja, må bygge om for å få plass til felgane... Men er jo enklast å berre hive på noke rs4 bita da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14949 Skrevet Februar 1, 2011 Hehe, bra blir det utvilsomt! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14950 Skrevet Februar 1, 2011 Grattis Kjell med EInser! Komme det tråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...