Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Satse på å henta den nye min au i mårå så då blir det "ny"bil på meg au på søndag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, trengte bare tips på demontering av Golf 5 dash, men finni hjalp meg.. Monterte Blaupunkt THA 475 PnP forsterker i Stein Åtland sin Golf V GTI idag. Någe så enkelt og elegant altså.. Kobla til spiller, plug and play, ALT sammen. Strakk kabler ned til under førerstolen der forsterken ble montert i original holder med fint deksel. Funka genialt med 4x75Wrms i forhold til originalt kan eg sei! Og ALT e skjult, genialt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger en liten lagerhall (type rubbhall el.l.) på 6-10m2. Noen plass i Stavanger/Sandnes dette selges? Gjør ikke noe om det er fine priser heller, skal bare brukes til å lagre det som jeg har i garasjen nå, da taket på garasjen skal rives og huset skal bygges ut over garasjen.

EDIT; Har fått et tips pr PM.

Ser det kan komme litt dårlig frem, men det jeg trenger er en rubbhall, container el.l.

http://www.smartlager.no har jo noen små billige haller. Er litt tvilsom til kvaliteten, men på den andre siden, de er såpass billige at det liksom ikke gjør noe om det er bruk-og-kast.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=19961666

http://www.finn.no/finn/torget/butikk/annonse?finnkode=26112008

Lurer på å gå for den minste der, og heller oppgradere duken til 500g/m2. Da burde den vel holde noen år også? Den hallen er også stor nok til at jeg kan lagre tilhengeren i den (mangler 20cm i lengden da, men bredden er akkurat nok).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, trengte bare tips på demontering av Golf 5 dash, men finni hjalp meg.. Monterte Blaupunkt THA 475 PnP forsterker i Stein Åtland sin Golf V GTI idag. Någe så enkelt og elegant altså.. Kobla til spiller, plug and play, ALT sammen. Strakk kabler ned til under førerstolen der forsterken ble montert i original holder med fint deksel. Funka genialt med 4x75Wrms i forhold til originalt kan eg sei! Og ALT e skjult, genialt! :)

Så det blei V GTI på Stein te slutt ja, litt forbedring fra Lupoen motormessig i alle fall :P

Du får hilsa te han og sei gralla me skikkelige bil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er med andre ord bare å komme seg i oljen så kan man oppgradere seg fra Lupo til V GTI :P

Den blaupunkten er veldig bra når man ikke har orginal forsterke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor e det bra kina-takeaway i området? :D Gjerne close til sola/forus :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de steikt ris med biff, skinke og alt mulig grønnsaker? Då e det ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det har de, bestill nr 172. Litt sterk, men diige

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått på R32 stab stag......endelig!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem e det som kjører rød S3? Møter han ofte mellom røyneberg og madla i 3-4tiden på ettermiddagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor e det bra kina-takeaway i området? :D Gjerne close til sola/forus :D

Far East takeaway på nytorget http://www.feast.no/

Eller lille Kina i Hillevåg hvor man får en STOR porsjon stekt ris til 100,-lappen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohhh, Lille Kina e kongeplass! :D Der må me snart igjen finnmeister!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka dekk dim må eg ha på 7,5x17" felger for at det ska funke på gof 2? Helst så nært original rulleomkrets som mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka dekk dim må eg ha på 7,5x17" felger for at det ska funke på gof 2? Helst så nært original rulleomkrets som mulig.

Hiv felgane i tørketrommelen, 17" e for stort te Golf 2 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215/35-17 e 1,23% større enn original rulleomkrets, ikkje regn med å finna billige dekk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.