#15026 Skrevet Februar 4, 2011 Satse på å henta den nye min au i mårå så då blir det "ny"bil på meg au på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15027 Skrevet Februar 4, 2011 noe spesielt du ville i dag Kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15028 Skrevet Februar 4, 2011 Nei, trengte bare tips på demontering av Golf 5 dash, men finni hjalp meg.. Monterte Blaupunkt THA 475 PnP forsterker i Stein Åtland sin Golf V GTI idag. Någe så enkelt og elegant altså.. Kobla til spiller, plug and play, ALT sammen. Strakk kabler ned til under førerstolen der forsterken ble montert i original holder med fint deksel. Funka genialt med 4x75Wrms i forhold til originalt kan eg sei! Og ALT e skjult, genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15029 Skrevet Februar 4, 2011 (endret) Jeg trenger en liten lagerhall (type rubbhall el.l.) på 6-10m2. Noen plass i Stavanger/Sandnes dette selges? Gjør ikke noe om det er fine priser heller, skal bare brukes til å lagre det som jeg har i garasjen nå, da taket på garasjen skal rives og huset skal bygges ut over garasjen. EDIT; Har fått et tips pr PM. Ser det kan komme litt dårlig frem, men det jeg trenger er en rubbhall, container el.l. http://www.smartlager.no har jo noen små billige haller. Er litt tvilsom til kvaliteten, men på den andre siden, de er såpass billige at det liksom ikke gjør noe om det er bruk-og-kast. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=19961666 http://www.finn.no/finn/torget/butikk/annonse?finnkode=26112008 Lurer på å gå for den minste der, og heller oppgradere duken til 500g/m2. Da burde den vel holde noen år også? Den hallen er også stor nok til at jeg kan lagre tilhengeren i den (mangler 20cm i lengden da, men bredden er akkurat nok). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15030 Skrevet Februar 4, 2011 Nei, trengte bare tips på demontering av Golf 5 dash, men finni hjalp meg.. Monterte Blaupunkt THA 475 PnP forsterker i Stein Åtland sin Golf V GTI idag. Någe så enkelt og elegant altså.. Kobla til spiller, plug and play, ALT sammen. Strakk kabler ned til under førerstolen der forsterken ble montert i original holder med fint deksel. Funka genialt med 4x75Wrms i forhold til originalt kan eg sei! Og ALT e skjult, genialt! Så det blei V GTI på Stein te slutt ja, litt forbedring fra Lupoen motormessig i alle fall Du får hilsa te han og sei gralla me skikkelige bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15031 Skrevet Februar 5, 2011 Gralla me salg Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15032 Skrevet Februar 5, 2011 http://www.sedenne.no/v/2255/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15033 Skrevet Februar 5, 2011 Det er med andre ord bare å komme seg i oljen så kan man oppgradere seg fra Lupo til V GTI Den blaupunkten er veldig bra når man ikke har orginal forsterke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15034 Skrevet Februar 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15035 Skrevet Februar 5, 2011 Kor e det bra kina-takeaway i området? Gjerne close til sola/forus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15036 Skrevet Februar 5, 2011 pad thai på hinna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15037 Skrevet Februar 5, 2011 Thai ekje kina! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15038 Skrevet Februar 5, 2011 Jodda, same shit different wrapping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15039 Skrevet Februar 5, 2011 Har de steikt ris med biff, skinke og alt mulig grønnsaker? Då e det ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15040 Skrevet Februar 5, 2011 ja det har de, bestill nr 172. Litt sterk, men diige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15041 Skrevet Februar 5, 2011 Fått på R32 stab stag......endelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15042 Skrevet Februar 5, 2011 Kem e det som kjører rød S3? Møter han ofte mellom røyneberg og madla i 3-4tiden på ettermiddagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15043 Skrevet Februar 5, 2011 Kor e det bra kina-takeaway i området? Gjerne close til sola/forus Far East takeaway på nytorget http://www.feast.no/ Eller lille Kina i Hillevåg hvor man får en STOR porsjon stekt ris til 100,-lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15044 Skrevet Februar 5, 2011 Og rennarau på kjøpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15045 Skrevet Februar 5, 2011 Ohhh, Lille Kina e kongeplass! Der må me snart igjen finnmeister! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15046 Skrevet Februar 5, 2011 Ka dekk dim må eg ha på 7,5x17" felger for at det ska funke på gof 2? Helst så nært original rulleomkrets som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15047 Skrevet Februar 5, 2011 http://www.dekkalkulator.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15048 Skrevet Februar 5, 2011 Ka dekk dim må eg ha på 7,5x17" felger for at det ska funke på gof 2? Helst så nært original rulleomkrets som mulig. Hiv felgane i tørketrommelen, 17" e for stort te Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15049 Skrevet Februar 5, 2011 205/30-17 kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15050 Skrevet Februar 5, 2011 215/35-17 e 1,23% større enn original rulleomkrets, ikkje regn med å finna billige dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...