#15076 Skrevet Februar 6, 2011 Hvis?!? Du ska komma med Einseren, og det vett du! Hehe, som sagt, regne me at eg kjeme, men ska ikje lova ng.. Einseren e fyllt med 98 og klar for kjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15077 Skrevet Februar 6, 2011 KEM som har handla??? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=204119&page=9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15078 Skrevet Februar 6, 2011 Ka e pussepapir ska eg bruga te å pussa speiler og grill? Og ka grunning ska eg bruga her?? Eller kan eg bare matta ner og lakka, e vel ikkje stress å lakka sånne ting sjøl eller bør det og tas av ein lakkerer kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15079 Skrevet Februar 6, 2011 1000 eller 2000 og vann hvis du ikke har noe skader. etterpå med tynner fettfri, så lakk med en gang, ikke grunning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15080 Skrevet Februar 6, 2011 Hydraulisk 2 søyler te salgs 9500,- http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26679470 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15081 Skrevet Februar 6, 2011 1000 eller 2000 og vann hvis du ikke har noe skader. etterpå med tynner fettfri, så lakk med en gang, ikke grunning. Hvis det er strøkent så holder det å matte det med negerkuse, du må vel ha plastgrunning når du lakke plast? Han far har det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15082 Skrevet Februar 6, 2011 1000 eller 2000 og vann hvis du ikke har noe skader. etterpå med tynner fettfri, så lakk med en gang, ikke grunning. Ok.. trenger enklest mulig.. Dette skal kun lakkes til godkjenning, orker ikke at bilen ser ut som en dass til teknisk så trenger ikke være strøkent. Bilen skal omlakkeres etterpå uansett.. Hvis det er strøkent så holder det å matte det med negerkuse, du må vel ha plastgrunning når du lakke plast? Han far har det;) Ja grillen skal jeg jo ha i sort uansett, så trengs det nok plastgrunning på Utrolig ka han far har.. hehe Men lakken på den grillen har reagert og boblet fra før, hva kan det komme av? Tviler på at det er varme.. Må nok pussest helt ned og grunnes osv ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15083 Skrevet Februar 6, 2011 Kass vei kjøre du i mårå Petter? kunne tenkt meg å sotte på vist du har plass =) Send meg ein melding, mob:454 25 015, så kan me avtala opplukking på vei te LTH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15084 Skrevet Februar 6, 2011 Noen som har hostesaft type trekant liggendes? Hoster faen meg blod, så trenger noe å løse opp med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15085 Skrevet Februar 6, 2011 Noen som har hostesaft type trekant liggendes? Hoster faen meg blod, så trenger noe å løse opp med Har ein så hette Cosylan, men bruke an sjøl =/ komma deg enten te legen å få deg ein resept eller på polet å kjøpa ei flaska me Jäger =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15086 Skrevet Februar 6, 2011 Hmmm... Må kansje få karra mg avgård på samling eg åg idag. E fårr gale å isje ha våre innåm ennå... Tross alt våre medlem siå 2004...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15087 Skrevet Februar 6, 2011 Hmmm... Må kansje få karra mg avgård på samling eg åg idag. E fårr gale å isje ha våre innåm ennå... Tross alt våre medlem siå 2004...! Få gang! Latskap! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15088 Skrevet Februar 6, 2011 Fekk du sms petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15089 Skrevet Februar 6, 2011 Få gang! Latskap! Stemme på ein prikk d... Får ståppa innåm på veien å spyla av bilen. Kvitt e mareritt asså!! Bilen bler jo pigede skitten før eg sedde mg inn i an itte vask!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15090 Skrevet Februar 6, 2011 Fekk du sms petter? Ja, gjor visst det støvsugde bilen så hørte det ikkje. Kjøre opp te Reinskau og hente deg på veien ringe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15091 Skrevet Februar 6, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15092 Skrevet Februar 6, 2011 Ja, gjor visst det støvsugde bilen så hørte det ikkje. Kjøre opp te Reinskau og hente deg på veien ringe deg Supert =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15093 Skrevet Februar 6, 2011 Heilt rektigt Alf Karsten. Det e viktigt å lere de små opp tidligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15094 Skrevet Februar 6, 2011 Noen som har hostesaft type trekant liggendes? Hoster faen meg blod, så trenger noe å løse opp med har en helt ny flaske 125ml cosylan liggende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15095 Skrevet Februar 6, 2011 Bring It to lth ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15096 Skrevet Februar 6, 2011 Bring It to lth ? jeg kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15097 Skrevet Februar 6, 2011 Hmm, lure på om eg ska ta patent på LocalTeamHit navnet Doffer, Hvis det e ubehandla plast så må du ha plastgrunning.. også må du være forsiktig med å vaska me tynner, mange typa plast smelte faktisk hvis du jer d.. anbefaler silikonfjerner t d bruket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15098 Skrevet Februar 6, 2011 Jeg kommer på treffet, men "Rett-bak-Folken"-taxisentral har litt ventetid for øyeblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15099 Skrevet Februar 6, 2011 Hmm, lure på om eg ska ta patent på LocalTeamHit navnet Doffer, Hvis det e ubehandla plast så må du ha plastgrunning.. også må du være forsiktig med å vaska me tynner, mange typa plast smelte faktisk hvis du jer d.. anbefaler silikonfjerner t d bruket.. Nice, takk Frode.. Godt å få litt tips fra ein fagmann...eller ekspert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15100 Skrevet Februar 6, 2011 Bra oppmøte i dag folkens! Rauaraddel og junk food slår aldri feil på ein søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...