#15126 Skrevet Februar 7, 2011 Sei fra vist noen har ein te meg og:-) E de rasistisk av meg å kalla denne annonsen for useriøs? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24441250 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15127 Skrevet Februar 7, 2011 Sei fra vist noen har ein te meg og:-) E de rasistisk av meg å kalla denne annonsen for useriøs? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24441250 neida, vi (utlendinger) bor i norge og må integrere oss. det betyr: språk, mat, skatt, arbeid, ikke klager hele tid, oppfører seg pent (ikke kriminell, ikke snakke høyt sitt eget hjemmespråk), vennlig og mye mer som jeg ikke kommer på. Jeg synnes det er veldig trist at han ikke tar noen som kan skrive det for han. Jeg skriver mine annonser sjøl og så sender jeg de videre til venner som korrigerer det eller skriver det litt bedre. ser mye bedre ut og virker som sagt mye seriøser. Vi har det vanskelig nok... samme med søknader og CVer, det er så viktig å være 100% med slike ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15128 Skrevet Februar 7, 2011 Enig med deg der søren! Men er ikke den b7en meget underpriset? Forsto ikke helt om den var avskiltet eller ikke registrert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15129 Skrevet Februar 7, 2011 DL42965, AUDI: MIROSLAW ADAMCZYK BOKN Sist EU-godkj:29.01.2010 Neste EU-kontr:05.2012 Skyldig Årsavg:0 Omreg.avg:6747 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15130 Skrevet Februar 7, 2011 null utstyr, 150 000km, bruktimportert, 5gir 115hk, ikke quattro... dyr egentlig. når blitt tannreim skifta etc. (kanskje ikke enda) A4 B6 (2002-2006) med 1,9 136hk og 6 gir med quattro og utstyr få du for rundt samme. og da er det en fin bil uten singleframe! edit: avskilta sikkert pga flytte tilbake til hjemmeland og gidder ikke å betale årsavgift. sjekk hva som står igjen på bilen (panten). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15131 Skrevet Februar 7, 2011 Såg de nå.. Har dårlig erfaring me "utenforlandske" (no offence søren) bilselgerar, då selgaren måtte ha tolk:-) Edit: trykkleif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15132 Skrevet Februar 7, 2011 Kjøpte ny tørketrommel til 2499,- Funke gull den! Hehe.. : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15133 Skrevet Februar 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15134 Skrevet Februar 7, 2011 Haha, trukke jeg hadde turt å følge etter den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15135 Skrevet Februar 7, 2011 Er vel værre å komme i mot? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15136 Skrevet Februar 7, 2011 Syncroniser next! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15137 Skrevet Februar 7, 2011 Too close for tv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15138 Skrevet Februar 7, 2011 Hadde vært epic å dumpa cltuchen i revers der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15139 Skrevet Februar 8, 2011 Kossen vil 9x16 felger med et15 funke på golfen min? Borbet a felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15140 Skrevet Februar 8, 2011 Kossen vil 9x16 felger med et15 funke på golfen min? Borbet a felger. Blir bra bak, foran vil nok felgen stikke utenfor skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15141 Skrevet Februar 8, 2011 (endret) Blir bra bak, foran vil nok felgen stikke utenfor skjermen. Var det eg va redd for ja. Greie ikkje finne någe felger eg vil ha. Men det dukke nok opp någe itte kvert ska du se. Edit: Hvis et tallet e større, f.eks et 30 stikke felgen lengre inn eller ut då? Skjønne ikkje heilt det et styret ser du. Vil 9x16 et30 funke fremme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15142 Skrevet Februar 8, 2011 Nå er jo ikke akkurat 9x16 ET15 noe nytt på Golf 2, så det er bare å kjøre på! Med G60-breddere og valsede skjermer så er det ikke noe problem. Har selv hatt det sammen med nok senk, og ikke noe problem foran etter at jeg fikk "modifisert" skjermbuene litt;) Edit: Dess lavere tall, dess lengre ut bygger felgen. Du vil få problemer med plass til fjørbeinet foran ved ET25 eller høyere dersom du har justerbart. ET20 gikk akkurat på uten å ta borti fjørbeinet/justeringsmutteren med å justere camberen på håret riktig. Litt for mye negativ camber, og felgen tar borti. Sånn så det ut på min gamle 16v: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15143 Skrevet Februar 8, 2011 Jo høyere ET jo lenger inn i hjulbuen ET 30 blir trangt å vil ta i fjørbeinet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15144 Skrevet Februar 8, 2011 Stian du kan få prøva ein min foran å se når eg får de:) kjøpte nye 9x16 et 15 i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15145 Skrevet Februar 8, 2011 Stian du kan få prøva ein min foran å se når eg får de:) kjøpte nye 9x16 et 15 i går Ka du har kjøpt? Får se om eg ikkje stikke ut te homersåk i morgen å ser på de borbet felgene. Kor mye valsing forran ska te? Hadde vel håpt å sleppe for mye sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15146 Skrevet Februar 8, 2011 Skal holde lenge med å valse inn kanten på skjermen, om du skjønner. Men skal du ha breddere, så er det jo bare å valse i vei, for det gjør jo ingenting når bredderne skjuler det. Kommer jo helt an på dekkdimensjon, type gewinde og hvor mye du skal senke også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15147 Skrevet Februar 8, 2011 Stian: Mine e 9-16 et 8, de smyge jo finfint Borbet A e jo klassikera på Golf 2 Lasse: Må slutta å skriva meldinga mens du kjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15148 Skrevet Februar 8, 2011 Stian: Mine e 9-16 et 8, de smyge jo finfint Borbet A e jo klassikera på Golf 2 Hehe. Då må eg hvertfall ut å se på de. Sjøl om de trenge litt oppussing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15149 Skrevet Februar 8, 2011 oppussing av felger er jo NULL problemo og veldig gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15150 Skrevet Februar 8, 2011 Ka du har kjøpt? Får se om eg ikkje stikke ut te homersåk i morgen å ser på de borbet felgene. Kor mye valsing forran ska te? Hadde vel håpt å sleppe for mye sånt. Har kjøpt Brock b1. du stian har vel org g60 med g60 breddere g60 har vel orginal utsparing i skjermen for mer plass til hjul? Stian: Mine e 9-16 et 8, de smyge jo finfint Borbet A e jo klassikera på Golf 2 Lasse: Må slutta å skriva meldinga mens du kjøre... sikker på eg skreiv melding og ikke sov? er dritkjedeligt å stå i kø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...